quote:
[Nieuws] Keert Mario terug naar zijn roots?
Het Japanse magazine Nintendo Dream blijft maar nieuws brengen: dit keer zeer interessant nieuws over 'de nieuwe Mario'...Het Japanse magazine Nintendo Dream is lekker op dreef. Na het lospeuteren van informatie over Mario Tennis voor de GameCube en de informatie over Donkey Konga, heeft het nu weer iets ontdekt.
In een interview met Nintendo zei woordvoerder Mitsuaki Hagishima van Nintendo of Japan iets interessants over 'de nieuwe Mario-game'. Deze nieuwe Mario-game gaat volgens hem namelijk 'horizontaal scrollende actie' bevatten. Betekent dat dat Mario terugkeert naar zijn roots? Gaan we Mario weer terugzien in een 2 dimensionaal avontuur? De tijd zal het leren.
Verder meldde Hagishima nog dat er momenteel door Nintendo aan meerdere Mario-games gewerkt wordt, maar of hij daarmee ook bijvoorbeeld Mario Tennis bedoelt, is onbekend. Stay tuned voor meer informatie!
quote:
[Nieuws] Zelda disc niet alleen bij nieuwe Cube
Hoopgevend nieuws: in Amerika zul je de nieuwe Zelda bonus disc ook los van een nieuwe GameCube kunnen krijgen. Hoe? Dat lees je hier!Een ruime maand terug meldden we je al dat er mogelijk een nieuwe The Legend of Zelda bonus disc uitgegeven zou gaan worden. Daarna werd het stil, heel stil. Zo stil zelfs dat we dachten dat het bij een gerucht zou blijven. Maar niets blijkt minder waar: Nintendo bevestigde enkele weken terug dat de Zelda bonus disc wel degelijk gaat komen, en ook in Nederland!
De disc zal vier (!!) volledige Zelda games bevatten en één demo: The Legend of Zelda, The Legend of Zelda II: Adventure of Link, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask en een demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker.
Nintendo of America heeft aangekondigd de disc ook op andere manieren aan gamers te willen geven. Natuurlijk kun je de speciale bundel gaan kopen (die vanaf 14 november ook in Nederland ligt), maar voor mensen die al een GameCube hebben, biedt Nintendo of America ook een oplossing. Als je twee van de nu volgende games koopt en deze registreert bij Nintendo, krijg je de bonus disc (in Amerika!):
Mario Party 5
Mario Kart: Double Dash!!
Mario & Luigi: Superstar Saga (GameBoy Advance)
1080 AvalancheOok krijg je de disc als je lid wordt van het Amerikaanse tijdschrift Nintendo Power. Nogmaals: deze actie is alleen in Amerika, maar wij verwachten zeker dat Nintendo ook in Europa een soortgelijke actie zal houden. Zo kunnen mensen die al een GameCube hebben de disc ook nog krijgen. We houden je sowieso op de hoogte, maar via onderstaande link kun je nog even bekijken hoe de Amerikaanse actie er precies uit ziet:
quote:
[Nieuws] GameCube herwint marktaandeel
De GameCube is volgens Nintendo of America bezig met een grote inhaalslag als het om marktaandeel gaat...Het gaat weer een stuk beter met de Nintendo GameCube in Amerika. Dat is wel duidelijk geworden na de woorden van George Harrison, vice president van de marketing afdeling van Nintendo of America.
Harrison maakte namelijk bekend dat de GameCube, na de prijsverlaging naar 99 dollar, in Amerika een flink marktaandeel heeft teruggepakt op de concurrentie. Voor de prijsverlaging was het marktaandeel nog 19%, nu is dat maar liefst 37%. Een flinke stijging dus.
George Harrison zelf zegt er het volgende over:
"In a tough economy, we've found the sweet spot on pricing, and players are grabbing Nintendo GameCube systems off the shelves at the fastest rate since the console's debut. With an $80 price advantage over other systems and the impending launch of the mega-hit Mario Kart: Double Dash!!, this offer is just too good to resist."
We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen!
quote:Hmm... ik beantwoord iemand zijn vraag over een game-stoel...
Offtopic
Maar goed, jij bent de mod
quote:2D mario ? Kijk,... nou praten we
Op woensdag 5 november 2003 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Alle stukjes komen van Cubezone.nl
quote:Wat maakt mij t uit 2D of 3D?
Op woensdag 5 november 2003 13:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
2D mario ? Kijk,... nou praten we
IK WIL MARIO KART!!!!
Ik heb zelf zo'n PSone+TFT combo en dat werkt super, lekker scherp beeld.
Wat ook erg fijn is dat is zo'n ouwe Amiga monitor (1084, 1081 of een Ancona of Philips) met scart aansluiting, die gebruik ik nu voor m'n Cube, geeft erg mooi beeld.
quote:Het linkje is paars, dus hij is vast al eens gepost
Op woensdag 5 november 2003 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://magicodie.free.fr/E32k3/mgs_tts_tgs.mpgMGS Footage
quote:Nee, daar heb ik hem niet van. Maar goed, kunnen de mensen die hem de eerste gemist hebben, zoals jij, hem toch nog zien
Op woensdag 5 november 2003 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of je hebt net op Cubezone gekenen
quote:Eerst enthousiast toen je hem post en nu is ie kut?
Op woensdag 5 november 2003 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut filmpje trouwensMGS is geen fucking Matrix
Maare nog 9 dagen
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:14 schreef kiw het volgende:
weet iemand wat ongeveer de prijs van de cube games is in zuidoost azie.
mn pa gaat daar vaak langs, een freeloader is wel aan te komen dan denk ik.
ik wil nog zo veel games hebben, maar zo weinig geldik wil bijvoorbeeld nog SSX 3, Soulcallibur 2 etc hebben.
maar heb ik dan niet het probleem dat de hele boel in de regionale talen daar is en niet in het engels?
mn pa gaat naar plekken als singapore, kuala lumpur (maleisie), shanghai.
wie weet kan ik em zover krijgen dat ie er wat meer meeneemt als er genoeg animo voor is
want op die manier zit je alleen met invoerrechten en niet met vervoerskosten
Je moet natuurlijk geen adventures of RPG's meenemen uit Azie
De prijs ligt over het algemeen wat lager dan hier natuurlijk.
quote:hm lekker vaag dus
Op woensdag 5 november 2003 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Taal vormt bij actie spellen niet echt een probleem op zich. Alleen het menu kan wat vervelend zijn.Je moet natuurlijk geen adventures of RPG's meenemen uit Azie
De prijs ligt over het algemeen wat lager dan hier natuurlijk.
quote:Klopt, ik had em al gepost
Op woensdag 5 november 2003 16:42 schreef Lexie het volgende:[..]
Het linkje is paars, dus hij is vast al eens gepost
.
quote:2D als Yoshi's Story op de N64, of als Viewtifull Joe ofzo
Op woensdag 5 november 2003 17:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Zo'n nieuwe 2d mario vind ik een goed idee, maar doe hem dan voor de GBA.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
2D als Yoshi's Story op de N64, of als Viewtifull Joe ofzo
Mario Sunshine was echt weinig meer, echt jammer..
quote:Hij was op het begin nog wel een beetje leuk... totdat je van die TE moeilijke opdrachten kreeg... voor mij te moeilijk dan toch.
Op woensdag 5 november 2003 17:53 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
![]()
Mario Sunshine was echt weinig meer, echt jammer..
Toen werd het inplaats van Mario, MariNO
quote:Die opdrachten zonder je waterspuit waren soms echt te
Op woensdag 5 november 2003 19:14 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Hij was op het begin nog wel een beetje leuk... totdat je van die TE moeilijke opdrachten kreeg... voor mij te moeilijk dan toch.
Toen werd het inplaats van Mario, MariNO
Maar ik ga m nog eens uitspelen dat MOET gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |