quote:ROFL.
Op dinsdag 4 november 2003 21:18 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wat een giller hé, en dan zou hij morgen een blad meenemen waar dat in zou staan
quote:Mijn advies:
Op dinsdag 4 november 2003 20:36 schreef kiw het volgende:[..]
hehe ok dan
ik bedoel, hoe maak ik het effectiefst een zombie dood.
ik kan wel de eerste 2 mollen, dus die in de kast en die bij het begin, maar de derde die je boven de dining room vindt, die is niet stuk te krijgen, ik schiet em vol lood en daarna beetje op em hakken helpt allemaal niet...of is zombies knallen niet het doel van het spel?:)
Tip: Probeer de hoofden eraf te krijgen, of neem altijd de aansteker+ kerosine mee. Als je normale zombies dood hebt(als de kop eraf is niet nodig) Burn them baby anders krijg je iets heel kuts
Enne kersosine staan er 2 bij de save rooms
wel jammer dat mijn ouders zoveel in de woonkamer zijn
kan ik nooit lang blijven spelen
heb de ruby cup novice gehaald
de 2 de cup (emerals ?) verlies ik altijd bij de laatste race, op een of ander manier presteer ik het om iedere keer van de baan te vallen
quote:Ik heb alle cups al op novice gehaald en de ruby en de emerald heb ik op standard gehaald.
Op dinsdag 4 november 2003 22:48 schreef ASSpirine het volgende:
F-zero is een leuk tijdverdrijvend spelwel jammer dat mijn ouders zoveel in de woonkamer zijn
kan ik nooit lang blijven spelenheb de ruby cup novice gehaald
de 2 de cup (emerals ?) verlies ik altijd bij de laatste race, op een of ander manier presteer ik het om iedere keer van de baan te vallen
Maar dat probleempje is zo opgelost gewoon een TV kopen!
quote:ik doe ook altijd eerst practice
Op dinsdag 4 november 2003 23:09 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik heb alle cups al op novice gehaald en de ruby en de emerald heb ik op standard gehaald.
Tipje : Oefen eerst die baan eens dan gaat het stukken beter (practice mode : 29 opponent en unlimited laps)
Maar dat probleempje is zo opgelost gewoon een TV kopen!
dat doe ik niet, anders zit ik er constant op
Lijkt me niet zo gezond
quote:Geloof mij dat is gezond
Op dinsdag 4 november 2003 23:12 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik doe ook altijd eerst practice
anders lukt me dat met gene mogelijkheid om een race uit te spelendat doe ik niet, anders zit ik er constant op
Lijkt me niet zo gezond
quote:toch doe ik mezelf dat niet aan
Op dinsdag 4 november 2003 23:49 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Geloof mij dat is gezond
quote:Jah ok maar ik speel liever wat comfortabeler en wanneer ik wil.
Op dinsdag 4 november 2003 23:53 schreef ASSpirine het volgende:[..]
toch doe ik mezelf dat niet aan
en het geld dta ik "verspil" aan een tv, kon ik gebruiken voor NOG meer spellen
quote:in de woonkamer zit ik ook goed
Op woensdag 5 november 2003 00:11 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Jah ok maar ik speel liever wat comfortabeler en wanneer ik wil.
Denk dat ik van de week eens om een lekker 2 zitsbankje ga![]()
Lekker comfortabel gamen
Heb alle 3 de cups op standaard en de eerste 2 op expert (leuke verrassing staat je te wachten als je die 3 cups op standaard haalt).
Story zit ik nu bij verhaaltje 8. Dit spel is absoluut de top van de GameCube.
Geeft best een kick als je 300 keer die ene baan probeert die steeds maar niet wil lukken en dan opeens haalt. Heb al lang niet meer gegamed met het zweet in me handen.
En dan donderdag op naar de gameshop voor star wars.. Paar dagen en dan mario kart.. En dan weer dik aan het werk. Duiten zijn dan echt op.
quote:ik heb laatste dagen idd last van zweterige handen
Op woensdag 5 november 2003 00:35 schreef PUR-C het volgende:
Vandaag ff langs Ikea gegaan om te kijken voor een relaxte bank of grote stoel. Niet echt iets kunnen vinden. Allemaal van die design shit (had het kunnen weten). Moet gewoon zo een relaxte stoel hebben van stof ofzo (liefst 2 zitsbank).En dit allemaal voor het gamen.
Heb alle 3 de cups op standaard en de eerste 2 op expert (leuke verrassing staat je te wachten als je die 3 cups op standaard haalt).
Geeft best een kick als je 300 keer die ene baan probeert die steeds maar niet wil lukken en dan opeens haalt. Heb al lang niet meer gegamed met het zweet in me handen.
En dan donderdag op naar de gameshop voor star wars.. Paar dagen en dan mario kart.. En dan weer dik aan het werk. Duiten zijn dan echt op.
ik spendeer er geen uren aan op een dag, dat kan ik gewoon niet
af en toe even spelen is op zich al genoeg
Zie dat ik ook achter mekaar die super missile's kan schieten (volgens Samus's note), maar lukt me niet(of ik moet die ability nog krijgen..)
quote:Ik zit al paar dagen ziek thuis, dus heb wel ff tijd om te spelen
Op woensdag 5 november 2003 00:39 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik heb laatste dagen idd last van zweterige handen
ik denk dat expert echt een hel voor mij zal zijnik spendeer er geen uren aan op een dag, dat kan ik gewoon niet
af en toe even spelen is op zich al genoeg
quote:Volgens mij kan je het al. Neem je gun, lock op iemand, laad hem helemaal op en schiet dan een racket. Als goed is doet ie het (tijdje niet meer gespeeld maar dacht dat het zo ging).
Op woensdag 5 november 2003 00:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb infrarood en super missile bij MPZie dat ik ook achter mekaar die super missile's kan schieten (volgens Samus's note), maar lukt me niet(of ik moet die ability nog krijgen..)
quote:Ik heb toch laatst een prima lederen tweezitsbankje gekocht voor 18 euro... Nieuwe meubelen zijn voor mietjes.
Op woensdag 5 november 2003 00:35 schreef PUR-C het volgende:
Vandaag ff langs Ikea gegaan om te kijken voor een relaxte bank of grote stoel. Niet echt iets kunnen vinden. Allemaal van die design shit (had het kunnen weten). Moet gewoon zo een relaxte stoel hebben van stof ofzo (liefst 2 zitsbank).En dit allemaal voor het gamen.
We zijn hier geen forum voor meubels
quote:We maken wel een topicje aan "Comfortabel Gamen"
Op woensdag 5 november 2003 01:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho Ho Kinders !We zijn hier geen forum voor meubels
quote:Dolle pret.
Nintendo toont weer initiatief voor échte VIP-leden.
Nu deze week iedereen zijn cadeau uit de sterrencatalogus moet krijgen, is er weer een nieuwtje over de catalogus bekend gemaakt.Nintendo heeft namelijk een deal met Babel Media gemaakt. Babel Media maakt flash-games voor op je Windows computer, speciaal gericht op de Nintendo-karakters. Zo zijn er al flash-games gemaakt van bijvoorbeeld:
Donkey Kong Country, Wario Ware Inc: Minigame Mania, Golden Sun: The Lost Age, Soul Calibur II en Advance Wars: Black Hole Rising.
Deze cadeau's kan je krijgen door het te 'kopen' in de sterrencatalogus van je sterren. Deze sterren verzamel je door Nintendo games te kopen, (die door Nintendo worden uitgegeven) en te registreren. Dit gaat via een kaart die bij de game zit. Het is helaas nog niet bekend wanneer je deze games kunt gaan kopen van je verzamelde sterren..
quote:Tja, als dat registreren voor vip op nintendo.nl eens werkte voor mij...
Op woensdag 5 november 2003 08:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dolle pret.
quote:Nintendo is echt van het pad geraakt,...
Op woensdag 5 november 2003 08:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dolle pret.
ik wil bijvoorbeeld nog SSX 3, Soulcallibur 2 etc hebben.
maar heb ik dan niet het probleem dat de hele boel in de regionale talen daar is en niet in het engels?
mn pa gaat naar plekken als singapore, kuala lumpur (maleisie), shanghai.
wie weet kan ik em zover krijgen dat ie er wat meer meeneemt als er genoeg animo voor is want op die manier zit je alleen met invoerrechten en niet met vervoerskosten
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 05-11-2003 13:25]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |