* BDisOKE weet al wat hij 23 nov. krijgt
quote:correctie..
Op dinsdag 4 november 2003 00:02 schreef BDisOKE het volgende:
Snap niet waarom ze niet gewoon een mega deluxe Zelda set uitbrengen, dus Zelda The Wind Waker, en al die andere oude, met een zwarte Cube.* BDisOKE weet al wat hij 23 nov. krijgt
quote:Het gaat mij voornamelijk om Majora's Mask..... maar even kijken wat het antwoord van Nintendo is op Khad's mail
Op dinsdag 4 november 2003 00:02 schreef BDisOKE het volgende:
Snap niet waarom ze niet gewoon een mega deluxe Zelda set uitbrengen, dus Zelda The Wind Waker, en al die andere oude, met een zwarte Cube.* BDisOKE weet al wat hij 23 nov. krijgt
quote:Ik heb ook al gemaild. Mij gaat het ook om Majora's Mask en Zelda 1
Op dinsdag 4 november 2003 01:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het gaat mij voornamelijk om Majora's Mask..... maar even kijken wat het antwoord van Nintendo is op Khad's mail
quote:Laat het me weten aub
Op dinsdag 4 november 2003 01:03 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik heb ook al gemaild. Mij gaat het ook om Majora's Mask en Zelda 1
Zelda 2 heb ik nooit echt leuk gevonden.
quote:deze dus volgens jou:
Op dinsdag 4 november 2003 00:55 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
correctie..
Met een PLATINUM cube
Jammer dat ik een zwarte heb k zou liever een platinum willen
maar op http://www.nintendo.nl staat toch echt:
quote:Of mis ik iets hier?
Het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak bevat niet alleen een (zwarte of paarse) Nintendo GameCube, controller en een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!!, maar daarnaast ook nog een gelimiteerde Zelda bonusdisk met daarop:
quote:
Beste Nintendo,
Ik las vandaag op jullie site dat er bij de Mario Kart GameCube bundel een speciale Zelda bonus disc zat met onder andere Majora's Mask.
Mijn vraag is nu of deze Disc ook los te verkrijgen zal zijn? Of met sterren te koop of iets dergelijks?
Want ik heb mijn Cube al vanaf dag één, en wil toch ook wel graag die Zelda disc!
Met Vriendelijke Groet,
Roy Ruyken aka Notorious_Roy
Fok Forum Games and Consoles Moderator
Fok Frontpage Game Reviewer
Http://www.fok.nl
Notorious_Roy@Fok.nl
quote:Groot gelijk maar dat via die sterren ook al zou dat gaan werken gaat niet werken... die zijn meteen weg
Op dinsdag 4 november 2003 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook ik heb Ninty NL maar weer eens gemaild
[..]
quote:iig niet bij de dixons of e-plaza. Daar heb ik ook al geloerd.
Op maandag 3 november 2003 23:29 schreef Reda het volgende:
Iemand een idee waar je een broadband adapter kan krijgen?
quote:Niet officeel door Nintendo. Maar je kunt via Warp Pipe Hem wel online spelen.
Op dinsdag 4 november 2003 08:11 schreef DaMSWer het volgende:[..]
iig niet bij de dixons of e-plaza. Daar heb ik ook al geloerd.
En is MK straks wel via internet te spelen eigenlijk???
quote:Beter! Ik vond hem erg leuk namelijk. Maargoed, dan toch nog die adapter ergens zien te vinden
Op dinsdag 4 november 2003 08:14 schreef BMH het volgende:
Niet officeel door Nintendo. Maar je kunt via Warp Pipe Hem wel online spelen.
quote:Verwacht geen zuper snel spel als je het via warp pipe speelt hoor. De cube lan games zijn niet gemaakt om Lag te krijgen, dus als de verbinding trager is dan normaal LAN dan gaat de game bij iedereen op een lagere framerate draaien.
Op dinsdag 4 november 2003 08:21 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Beter! Ik vond hem erg leuk namelijk. Maargoed, dan toch nog die adapter ergens zien te vinden
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy Ruyken aka Notorious_RoyFok Forum Games and Consoles Moderator
Fok Frontpage Game Reviewer
Http://www.fok.nl
Notorious_Roy@Fok.nl
quote:Oh ik d8 dat je bedoelde dat nintendo een nieuwe pak uitmoest brengen van zelda
Op dinsdag 4 november 2003 01:06 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
is
![]()
quote:whahahahahaha
Op dinsdag 4 november 2003 10:38 schreef Khadgar het volgende:
Raaaah!
[..]
Nintendo
quote:Ik kreeg lekker een langere mail
Beste Roy,Het is nog niet besloten om de disk op een andere wijze aan te bieden. Er wordt momenteel naar gekeken.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Maar
ga dat ding nou eens los verkopen
quote:OMG nieuw MGS: The Twin Snakes filmpje. Dit is echt On Ge Lo felijk!!!
Tonight I was lucky enough to test the first few builds of the beta. And guess what?
It's running at full 60fps!!The build is not public because it keeps changing due to many bugs still present. Unlike alpha where you could slowly and painstakingly finish a race, the current state of the beta crashes. You have a 20% chance of actually finishing a race...usually locks up on lap 2. But it still gives me a woody seeing it all run at 60fps over residential Cable modem and DSL now. ( x 1,000)
If you have a BBA and Kirby go check out the Warp Pipe forums or try and get a hold of Chad (gbcentral) if you're interested in beta testing.
Rest assured, these guys are working around the clock to try and bring us Nintendo fans some great MKDD racing and future online fun. I went through about 4 builds tonight and into the morning...spitting me a new build roughly every 30 minutes based on the captured packets a program called "ethereal" was watching over my network that was given to me.
Basically my beta test for Warp Pipe went like this tonight...
- Run the beta,
- start the capture (with ethereal),
- gbcentral connects to my IP,
- turn on the Cube and go to LAN first (since I'm the host),
- then play a game till we finish or it crashes.
- Record the exact race time of crash or finish,
- stop the capture,
- save the captured file to a zip along with the beta log file,
- then e-mail it off to Nate, one of their developers.He then spits me back a new .exe in about 30 min. to test all over again...rinse, repeat...lol
It seemed like we really made progress. Tonight the goal was to keep in-sync with each other. The host seemed to always be about 5 milleseconds ahead. After about 4 builds & 2 hours later this problem was fixed and we were finishing with the exact same race time perfectly right down to the millesecond, except for the crashing which was still present...lol Oh well, tomorrow is another day.
Oh ye of little faiths, have faith. I believe we'll be pw3n1ng each other in MKDD at full frame-rate and crash free very very soon. These guys are very persistent and dedicated. Seriously.
Iemand nog tips, op of aanmerkingen?
quote:
Geachte medewerkers van Nintendo Benelux/Europa,Wij, uw klanten, balen. Wij balen van de policy van Nintendo Benelux/Europe om de Nederlandse klanten altijd achter te stellen. Altijd loopt Europa achter op Amerika en Japan, en het begint nu de spuigaten uit te lopen.
Waarom is het nog steeds goedkoper een spel direct uit Amerika/Canada te importeren, die notabene gratis verscheept worden (ongeveer 40 euro netto voor een Gamecube spel, ten opzichte van 50 a 60 euro voor een spel hier in Europa).
Waarom komen games en accessoires wel uit in Amerika, maar niet in Europa, terwijl er toch duidelijk vraag naar is (bijvoorbeeld Animal Crossing, de E-Reader)?
Waarom hebben Amerika en Japan altijd een streepje voor op Europa? (bijvoorbeeld een veel eerdere releasedatum, een bonusdisc, GBA Players in alle kleuren van de regenboog)
Waarom word er nog steeds stug vastgehouden aan de Sterrencatalogus, terwijl hij duidelijk niet werkt. Elke keer vist de grote meerderheid achter het net. Elke keer blokkeert de server. Schaf het af, dat scheelt meteen dramatisch in de kosten (en dan kan meteen de suggested retail price omlaag).
Wat ook steeds bijzonder ergerlijk is zijn berichten als "Daar weten we nu nog niets van", terwijl Nintendo Amerika alles al voor elkaar heeft.
Oftewel, Nintendo of Europe en Nintendo Benelux, wij willen U dringend adviseren de policy ten opzichte van de gamers wijzigen. Zorg ook eens voor de gamers van het eerste uur, en niet alleen voor de nieuwe generatie instappers.
quote:Dit gaat niet over bonusdiscs. LEZEN.
Op dinsdag 4 november 2003 11:27 schreef BMH het volgende:
Ik stuur em niet omdat jullie te veel zeuren over die bonus disks. Als Nintendo niet zo aardig was om ze te maken, dan zat niemand er om te zeuren. Dus doe A.U.B. niet zo verwend en speel spellen.
quote:Amerika heeft ook alleen maar een zwarte GB player. En over de prijs: waarom zullen ze die gaan verlagen? Ze liggen al onder de Xbox en PS2 prijs dus ik vind et wel best. En verlagen doen ze toch niet door deze mail. Ik denk dat jullie meer klagen over nintendo dan dat jullie hun games spelen.
Op dinsdag 4 november 2003 11:28 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dit gaat niet over bonusdiscs. LEZEN.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 04-11-2003 11:33]
quote:Gameprijzen. Niet consoleprijzen. Ik vind het gewoon achtelijk dat het goedkoper is om een spel uit Amerika over te laten komen dan het hier in de winkel te kopen.
Op dinsdag 4 november 2003 11:31 schreef BMH het volgende:[..]
Amerika heeft ook alleen maar een zwarte GB player. En over de prijs: waarom zullen ze die gaan verlagen? Ze liggen al onder de Xbox en PS2 prijs dus ik vind et wel best. En verlagen doen ze toch niet door deze mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |