quote:die is loeiend hard.
op maandag 3 november 2003 14:57 schreef mariekep het volgende:
hoe hard is de knal bijvoorbeeld?
[dit bericht is gewijzigd door paniekzaaier op 03-11-2003 14:59]
heb wel eens een filmpje gezien van een ontploffende walvis (door gasophoping en drukverschillen bij aanspoeling). je zag al die organen gewoon door de lucht heen vliegen
[dit bericht is gewijzigd door bananaflip op 03-11-2003 15:04]
quote:...volgens mij, was het een potvis...
op maandag 3 november 2003 14:59 schreef chimeraoffline het volgende:
lijkt me ranzigheb wel eens een filmpje gezien van een ontploffende walvis (door gasophoping en drukverschillen bij aanspoeling). je zag al die organen gewoon door de lucht heen vliegen
![]()
(vraag maar aan nokia)
quote:lol, alsof het er dan lekkerder uitziet
op maandag 3 november 2003 15:04 schreef salgera het volgende:[..]
...volgens mij, was het een potvis...
quote:toen me hond overleed, ging ie spontaan poepen (na een halve dag dood te zijn)...
op maandag 3 november 2003 15:14 schreef zozovii het volgende:
volgens mij alleen als de koe dood is. de kleine beestjes in de ingewanden werken nog wel een tijdje door namelijk, en produceren bij hun chemische procesje gas. (geldt ook voor mensen).
de peristaltische beweging van de darmen stopt echter wel (d8 ik) waardoor het gas blijft zitten en er niet van achteren uitfloept.
...was ook ranzig
ow- dan stopt de peristaltische beweging misschien niet, of pas na een halve dag?
quote:haha, ach ik heb zelf ook een nokia (6610) die is dus spontaan doorgebrand. dus ja, dat verhaal van ontploffende telefoons begin ik nou ook te geloven
op maandag 3 november 2003 15:06 schreef geluk het volgende:
koeien kunnen niet ontploffen, en mobiele telefoons ook niet.(vraag maar aan nokia)
quote:ontploffing schaad het milieu dus ook nog eens http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/wablieft/wab239/39wevuil.txt
vuile winden
koeien moeten op hun eten letten. dat zegt het europees parlement.
want koeien vormen een gevaar voor de natuur. of toch de winden van
de koeien. die winden zitten vol gas. dat gas vervuilt de lucht. het
tast de ozonlaag rond de aarde aan. het gas ontstaat in de magen van
de koeien. daar begint hun voedsel te gisten. er is een oplossing
voor het probleem van de winden, zeggen de onderzoekers. "koeien
moeten ander voedsel krijgen." maar hoe zit het met de mens? de mens zorgt ook voor gas, zeggen de onderzoekers. maar toch wel iets
minder.
maar heette die opeenhoping niet "blast" ofzo? dan konden ze niet meer hun winden weg en gingen ze inderdaad kapot van de binnenkant (moesten ze ook voor behandeld worden anders gingen ze dood).
wat hier geschreven wordt dat de koeien ontploffen is wel waar, maar dan alleen het inwendige, doordat de gassen niet meer kunnen ontsnappen.
quote:in elke koeiestal hangt een scherpmes om de pens door te prikken. in elke pens wordt er gas gevormd. verslikt de koe zich dan kan dat gas er niet meer uit op de natuurlijke manier. het is dodelijk (voor de koe)
op maandag 3 november 2003 16:47 schreef mariekep het volgende:
zouden deze koeien gebruikt kunnen worden als biologische wapens?
quote:omg, op deze manier ben ik verbaasd dat die beesten nog niet uitgestorven zijn
op maandag 3 november 2003 17:05 schreef akkersloot het volgende:[..]
in elke koeiestal hangt een scherpmes om de pens door te prikken. in elke pens wordt er gas gevormd. verslikt de koe zich dan kan dat gas er niet meer uit op de natuurlijke manier. het is dodelijk (voor de koe)
quote:voederbieten bijvoorbeeld moesten goed gemangeld worden.
op maandag 3 november 2003 18:14 schreef chimeraoffline het volgende:
omg, op deze manier ben ik verbaasd dat die beesten nog niet uitgestorven zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |