Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik moet een functie beschrijving maken voor een directeur van een onderneming die t-shirts verkoopt. Wat moet ik daar in zetten? ik kom niet verder dan dit: -Als directeur geef je leiding aan de stuza het is belangrijk dat je dingen goed kunt regelen. -Het is belangrijk dat je je hoofd koel kunt houden in moeilijk situaties. -Je vindt het een uitdaging om samen met je verkoopteam de onderneming een succes te laten worden. -Je moet gestructureerd werken. -Je moet je medewerkers kunnen motiveren.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
Wat belangrijk voor een directeur is zijn sociale vaardigheden. Ook kan het wel eens handig zijn als hij een groot netwerk heeft of in ieder geval goed in netwerken is.