quote:Haha zet Mulder maar eens met Kraay sr. en Jonk erbij aan een tafel. Benieuwd wat daar uitkomt... zal niet veel zinnigs zijn!
Op zondag 15 februari 2004 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Flappie liet zich wel kennen hoor, wat een jankerd!Snap niet dat ze die Mulder daar nog steeds laten zitten. Hij heeft nooit echt een duidelijke mening, heeft nog minder verstand van voetbal dan de gemiddelde kijker en hij heeft geen 'lijntjes', dus ook geen nieuwtjes.
quote:Dat zeg ik: jankerd. Ja, tis niet eerlijk want jij hebt allemaal papiertjes bij je om mij te pesten en nou ook nog een filmpje
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef Linz het volgende:
trouwens, was ie kwaad op van gelder en borst?? hij zei op het laatst iets van "ja, jullie willen nog even drie minuten over strafschoppen gaan praten om mij ook even aan het woord te laten..."ik heb het niet helemaal kunnen verstaan, maar volgens mij voelde ie zich niet zo prettig daar
Nee, ik zit niet bij de ajax kliek want ik kom uit de polder.
quote:Jij mag wel wat beter lezen, ze draaien er, zoals ik al zei en waar Borst op doelde, maar wat om heen.
Op zondag 15 februari 2004 23:45 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Lezen is ook een vak, antwoorden zijn al vaak genoeg gegeven.... En zoals Van der Sar al zei "Ik ga geen geheimen prijs geven" en daar zat Borst wel op te vissen. Mulder snapte meteen dat Van der Sar gewoon een gesrpek wou over voetbal, en natuurlijk weer een paar vraagjes over Oranje. Maar niet weer vragen naar de oude weg, wat Borst dus wel deed.
En zeg nou zelf, een Van de Sar/Nistelrooy/welke voetballer dan ook. Weet toch veel beter dan een meneer Borst hoe het spelletje voetbal in elkaar zit.
quote:Meer dan van een Derksen en een Borst aan een tafel.
Op zondag 15 februari 2004 23:50 schreef Greetings het volgende:[..]
Haha zet Mulder maar eens met Kraay sr. en Jonk erbij aan een tafel. Benieuwd wat daar uitkomt... zal niet veel zinnigs zijn!
Geloof jij nou echt dat een Dersken meer voetbalverstand heeft dan een Kraay sr of een Borst dan een Mulder???
Borst en Derksen brullen altijd maar wat...
quote:Waarom denk je dat Borst daar zit en vooral waarom naast de gasten. Hij stookt en doet het goed ook, dit is trouwens ook de rede dat ik naar studio voetbal kijk. Borst
Op zondag 15 februari 2004 23:52 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Meer dan van een Derksen en een Borst aan een tafel.
Geloof jij nou echt dat een Dersken meer voetbalverstand heeft dan een Kraay sr of een Borst dan een Mulder???
quote:Ja, je hebt gelijk. Maar het getuigt niet van professionaliteit als je dan Borst laat uitrazen en er zelf een verongelijkt gezicht bij trekt.
Op zondag 15 februari 2004 23:45 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En zeg nou zelf, een Van de Sar/Nistelrooy/welke voetballer dan ook. Weet toch veel beter dan een meneer Borst hoe het spelletje voetbal in elkaar zit.
Feit is dat Van der Sar vindt dat Kluivert op elk moment een biertje kan drinken, behalve tijdens de wedstrijd. Typisch een zuigactie van Borst. Maar Van der Sar is heus geen voorstander van dergelijke discipline. In plaats van met steekhoudende danwel grappige argumenten te komen (die (speler) van Oranje houdt dat voor ons bij, onze strafschoppenman), gaat ie als een Seedorf of Davids wat van de interviewer zeggen. Tuurlijk chargeert Borst, maar dit gaat niet te ver.
quote:Dus ze moeten maar alle rotzooi open en bloot op tafel gooien??? Nee dat is slim!
Op zondag 15 februari 2004 23:51 schreef jamai22 het volgende:[..]
Jij mag wel wat beter lezen, ze draaien er, zoals ik al zei en waar Borst op doelde, maar wat om heen.
Vd Sar hoeft volgens mij ookk geen gehiem vrij te geven omdat Borst zijn eigne bronnen wel heeft. Mulder durfte het gewoon niet aan om te zeggen wat hij dacht, als jij wat vaker heb gekeken kun je dit zeker beaamen.
quote:Nee zeker niet, maar hij moet ook niet gaan verkondigen dat alles wel koek en ei is. Daarnaast wat vind jij er nou van dat Vd Sar dat boekje over strafschoppen niet heeft gelezen?
Op zondag 15 februari 2004 23:53 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dus ze moeten maar alle rotzooi open en bloot op tafel gooien??? Nee dat is slim!
quote:Hahaha
Op zondag 15 februari 2004 23:52 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Meer dan van een Derksen en een Borst aan een tafel.
Omdat je het spelletje zelf op hoog niveau hebt gespeeld hoeft nog niet te zeggen dat je het Nederlands publiek mag lastig vallen met je nietszeggende, gast-afhankelijke mening
quote:Jah... wie der ook zat bij Kraay aan tafel... hij verdedigde hem ALTIJD!
Op zondag 15 februari 2004 23:56 schreef Erasmusch het volgende:[..]
Hahaha
Ze durven in ieder geval duidelijk voor hun mening uit te komen en veranderen die niet 180 graden zodra de gast op bezoek komt, hoewel Derksen dan toch minder scherp wordt.Omdat je het spelletje zelf op hoog niveau hebt gespeeld hoeft nog niet te zeggen dat je het Nederlands publiek mag lastig vallen met je nietszeggende, gast-afhankelijke mening
Leuke tv overigens.
J.
P.s. De cursus mediatraining was overduidelijk niet besteed aan Edwin.
quote:Waarom zou hij het wel lezen?? Het is zijn eigen keus, en denk je dat hij niet van alles geprobeerd heeft. En die methode is vast ook wel eens geprobeerd is door een trainer van hem.
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef jamai22 het volgende:[..]
Nee zeker niet, maar hij moet ook niet gaan verkondigen dat alles wel koek en ei is. Daarnaast wat vind jij er nou van dat Vd Sar dat boekje over strafschoppen niet heeft gelezen?
Je hebt als Keeper (wat ik dus geweest ben) toch altijd een eigen manier van het stoppen van penalties. De een gokt, de ander wacht todat ie schiet en de de andere ziet het weer aan de houding van de nemer.
quote:Iets waar Dersken dus om bekend staat.....
Op zondag 15 februari 2004 23:56 schreef Erasmusch het volgende:[..]
Hahaha
Ze durven in ieder geval duidelijk voor hun mening uit te komen en veranderen die niet 180 graden zodra de gast op bezoek komt, hoewel Derksen dan toch minder scherp wordt.Omdat je het spelletje zelf op hoog niveau hebt gespeeld hoeft nog niet te zeggen dat je het Nederlands publiek mag lastig vallen met je nietszeggende, gast-afhankelijke mening
Ik heb Van der Sar vele normale interviews zien afgeven, hem zien reageren op die vragen die vanavond hem WEEEEEER gesteld werden.. Ik zou het ook flink zat worden, maar goed van Borst hoor.. Weer bommetjes gaan leggen onder Oranje... Weer gezeik....
quote:Daarvoor zit hij daar toch?
Op maandag 16 februari 2004 00:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Iets waar Dersken dus om bekend staat.....
Ik heb Van der Sar vele normale interviews zien afgeven, hem zien reageren op die vragen die vanavond hem WEEEEEER gesteld werden.. Ik zou het ook flink zat worden, maar goed van Borst hoor.. Weer bommetjes gaan leggen onder Oranje... Weer gezeik....
Je kunt daar als gast op twee manieren mee omgaan: 1. Verstandelijk en 2. als gebeten hond reageren.
Sar koos voor 2.
Dom.
J.
quote:Het ging over Borst, jij bracht er Derksen bij. En ook Derksen staat een stuk steviger in de schoenen dan Mulder en Kraay sr. die jij net zat te verdedigen.
Op maandag 16 februari 2004 00:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Iets waar Dersken dus om bekend staat.....
quote:Bommetjes leggen is heel iets anders. Bv. je afvragen of die gasten wel serieus genoeg bezig zijn met hun sport, of ze zich wel goed voorbereiden. Wat dat betreft kunnen veel van die oudjes een voorbeeld nemen aan nistelrode en vd vaart. .
Als het statistisch is bewezen dat vd sar ver onder het gemiddelde zit met het aantal gestopte penalty's, dan zou je als gedreven prof die er alles aan wil doen om te winnen, toch eens ff wat extra aandacht daaraan moeten besteden.
En niet boos naar Hugo kijken als ie een onbeleefde vraag stelt die de verwende miljonairs niet gewend zijn. Niet iedereen loopt zo te slijmen als jack.
De laatste drie minuten hadden eraf geknipt mogen worden, daarvoor was het nog best 'redelijk'.
quote:Ja, ik vond in het begin dat Borst erbij kwam zitten, de wrevingen tussen hem en van Gelder al lachwekkend om te zien. Maar nu dit..moewhahahaha. Geweldig, flappie komt nooit meer bij Hugo en Jack aan tafel zitten..
Op maandag 16 februari 2004 00:08 schreef bergkampf het volgende:
Tjong jonge wat was dat een gezellige afsluiting van studio voetbal
Ook zo kinderachtig van hem: "Jaaaa, ik wist het wel. Jullie zeiden net nog in de 3 minuten pauze waar zullen we het over hebben. Maar jullie hadden al iets gepland voor mij. Leuk hoor, mij pesten..."
Lekker professioneel Edje.
Wel jammer van Borst dat ie zulke aanpakken nooit eens hanteert bij andere Oranje-spelers als Davids of Kluivert.
Kan ie daarna meteen naar Studio 8 om als figurant te spelen voor IC of Hartslag..:Y)
quote:Allemaal heel leuk en aardig, maar dat Hugo gaat vertellen wat hij zou doen als 'ie op de lijn zou staan is ZOOOOOOO gemakkelijk. Hugo heeft nog nooit op welke lijn dan ook gestaan, en dan gaat 'ie van der Sar even wijzen wat 'ie moet doen. Dat was ook behoorlijk genant. En dat 'ie niet professioneel bezig is, omdat 'ie een bepaald boekje niet leest terwijl hij wel dag in dag uit fysiek met keepen en keeperstraining bezig is, is ook gelul. Sommige mensen zijn goed in penalties nemen. Sommigen zijn goed in penalties stoppen. Tot op zekere hoogte kun je dat trainen, maar soms houdt het op. Als je je op directe tegenstanders hebt gericht, hun penalties hebt bekeken en een boekje van een of andere wetenschapper links laat liggen, ben je in mijn ogen professioneel bezig met voetballen in de praktijk. Voetballen in theorie moeten we aan de leken overlaten.
Op maandag 16 februari 2004 00:13 schreef Erasmusch het volgende:
Bommetjes leggen is heel iets anders. Bv. je afvragen of die gasten wel serieus genoeg bezig zijn met hun sport, of ze zich wel goed voorbereiden. Wat dat betreft kunnen veel van die oudjes een voorbeeld nemen aan nistelrode en vd vaart. .Als het statistisch is bewezen dat vd sar ver onder het gemiddelde zit met het aantal gestopte penalty's, dan zou je als gedreven prof die er alles aan wil doen om te winnen, toch eens ff wat extra aandacht daaraan moeten besteden.
En niet boos naar Hugo kijken als ie een onbeleefde vraag stelt die de verwende miljonairs niet gewend zijn. Niet iedereen loopt zo te slijmen als jack.
quote:Eens, dat was kinderachtig. Maar Borst heeft zichzelf ook aardig in de vingers gesneden. Jack had genoeg te sturen iig.
Op maandag 16 februari 2004 00:15 schreef JeFFire het volgende:
Ook zo kinderachtig van hem: "Jaaaa, ik wist het wel. Jullie zeiden net nog in de 3 minuten pauze waar zullen we het over hebben. Maar jullie hadden al iets gepland voor mij. Leuk hoor, mij pesten..."Lekker professioneel Edje.
quote:Het is en blijft een vervelend mannetje hoor. Ik kwam daar eigenlijk pas voor het eerst achter toen hij Louis van Gaal probeerde aan te pakken tijdens zijn bondscoach tijd (wat overigens falikant mislukte).
Op maandag 16 februari 2004 00:19 schreef twi het volgende: Jack had genoeg te sturen iig.
Maar vanavond bleek hij weer té gehaaid te zijn. Toen Edje begonnen te janken bijna en zich bij de kruis gepakt te voelen door Jack en Hugo, houdt Jackie z'n mondje dicht en sluit hij héél sneaky af met
quote:Pardon??? Hij is juist degene die alles klaarspeelt, zoals dat (overigens achterhaalde, oude, zinloze) kutfilmpje van één of andere onbekende penalty-fetisjist.
Ik laat deze epiloog tussen de heren van der Sar en Borst voor wat hij is
Borst is sensationeel om naar te kijken. Maar toch als je er over na gaat denken is hij echt een godganse lul. Laat bijna nooit mensen in hun waarde..
quote:Man, houd je mond en ga je haar kammen.
ZEG NOU WAT JE ECHT DENKT YOURI! EERST ZAT JE NOG TE KANKEREN!
quote:Youri was anders aardig timide hoor, hij was wel lief voor van der Sar. Okee, hij is meestal niet de snelste van stof, of de duidelijkste. Interviewen is ook niet aan hem besteed. Hugo is inderdaad het andere uiterste. Jammer dat ze elkaar gewoon totaal niet aan kunnen vullen, anders had het pas echt een programma geweest wat af was. Nu heb je twee eilanden en Jack van Gelder er zitten.
Op maandag 16 februari 2004 00:28 schreef JeFFire het volgende:[..]
Het is en blijft een vervelend mannetje hoor. Ik kwam daar eigenlijk pas voor het eerst achter toen hij Louis van Gaal probeerde aan te pakken tijdens zijn bondscoach tijd (wat overigens falikant mislukte).
Maar vanavond bleek hij weer té gehaaid te zijn. Toen Edje begonnen te janken bijna en zich bij de kruis gepakt te voelen door Jack en Hugo, houdt Jackie z'n mondje dicht en sluit hij héél sneaky af met
[..]Pardon??? Hij is juist degene die alles klaarspeelt, zoals dat (overigens achterhaalde, oude, zinloze) kutfilmpje van één of andere onbekende penalty-fetisjist.
Borst is sensationeel om naar te kijken. Maar toch als je er over na gaat denken is hij echt een godganse lul. Laat bijna nooit mensen in hun waarde..
[..]Man, houd je mond en ga je haar kammen.
Ik mis trouwens het tikkie terug, of een ander grappig moment aan het einde van het programma. Dat zat er in het verleden wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |