quote:Ja.
Op zondag 15 februari 2004 21:59 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Een vaste waarde in het Nederlands elftal
Kan leuk worden
ook iemand die niet al teveel aan het woord komt, dus het zal best interessant zijn.
Die laat zich dus niet weg lullen door meneer Borst
quote:Borst dacht makkelijk te gaan scoren door Van der Sar te gaan pakken op z'n penalties... Van der Sar dacht daar terecht eventjes anders over.
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef Linz het volgende:
hahaha, wel lachen deze uitzending. Van der Sar voelde zich duidelijk gepikeerd door Borst.
En ook zeer goed van Van der Sar is dat ie het recht op tv tegen Borst zegt en niet straks in een ander interview.
Leuk gedaan
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef 3st het volgende:
beetje slap dat ie zich liet kennen door borst
quote:wel ok van van der sar dat ie borst wilde aanpakken, maar het was duidelijk hij niet met echte argumenten kon komen.
Op zondag 15 februari 2004 23:36 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Borst dacht makkelijk te gaan scoren door Van der Sar te gaan pakken op z'n penalties... Van der Sar dacht daar terecht eventjes anders over.
En ook zeer goed van Van der Sar is dat ie het recht op tv tegen Borst zegt en niet straks in een ander interview.
Snap niet dat ze die Mulder daar nog steeds laten zitten. Hij heeft nooit echt een duidelijke mening, heeft nog minder verstand van voetbal dan de gemiddelde kijker en hij heeft geen 'lijntjes', dus ook geen nieuwtjes.
quote:Ja, maar v.d. Sar liet zich ook wel kennen.
Op zondag 15 februari 2004 23:34 schreef Kiedis het volgende:
mooi, eindelijk werd Borst een keer aangepakt
quote:Tjah argumenten die ze (de spelers van Oranje) al 30.000 keer hebben gegeven. Pas geleden stond er een interview met Van der Sar in de sportweek, waar is wat andere vragen aan hem werden gesteld. Dat noem ik pas journalistiek ipv telkens de zelfde vragen stellen zoals Borst doet.
Op zondag 15 februari 2004 23:38 schreef Linz het volgende:[..]
wel ok van van der sar dat ie borst wilde aanpakken, maar het was duidelijk hij niet met echte argumenten kon komen.
ik heb het niet helemaal kunnen verstaan, maar volgens mij voelde ie zich niet zo prettig daar
quote:Misschien omdat ze er geen antwoord opgeven? Net zoals vanavond, vd Sar draait er mat om heen
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Tjah argumenten die ze (de spelers van Oranje) al 30.000 keer hebben gegeven. Pas geleden stond er een interview met Van der Sar in de sportweek, waar is wat andere vragen aan hem werden gesteld. Dat noem ik pas journalistiek ipv telkens de zelfde vragen stellen zoals Borst doet.
quote:Mulder heeft in ieder geval verstand van voetbal.
Op zondag 15 februari 2004 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Flappie liet zich wel kennen hoor, wat een jankerd!Snap niet dat ze die Mulder daar nog steeds laten zitten. Hij heeft nooit echt een duidelijke mening, heeft nog minder verstand van voetbal dan de gemiddelde kijker en hij heeft geen 'lijntjes', dus ook geen nieuwtjes.
BTW, van Raay was ook lekker bijdehand.
quote:Lezen is ook een vak, antwoorden zijn al vaak genoeg gegeven.... En zoals Van der Sar al zei "Ik ga geen geheimen prijs geven" en daar zat Borst wel op te vissen. Mulder snapte meteen dat Van der Sar gewoon een gesrpek wou over voetbal, en natuurlijk weer een paar vraagjes over Oranje. Maar niet weer vragen naar de oude weg, wat Borst dus wel deed.
Op zondag 15 februari 2004 23:41 schreef jamai22 het volgende:[..]
Misschien omdat ze er geen antwoord opgeven? Net zoals vanavond, vd Sar draait er mat om heen
En zeg nou zelf, een Van de Sar/Nistelrooy/welke voetballer dan ook. Weet toch veel beter dan een meneer Borst hoe het spelletje voetbal in elkaar zit.
quote:Idd.
Op zondag 15 februari 2004 23:42 schreef Kiedis het volgende:[..]
Mulder heeft in ieder geval verstand van voetbal.
Ik vind die Borst NOG irritanter worden dan Derksen.
Dat eeuwig gezeik van hem op Oranje, eventjes is het leuk.. Maar hij gaat er nu te lang mee door, en die arrogante houding van hem dan . Dat gastje heeft nog niks journalistieks bewezen net zo min op voetbal gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |