Als iemand een winkel weet waar men deze verkoopt hoor ik dat graag! Als iemand zelf een degelijk exemplaar in zijn bezit heeft en er vanaf wil, nog beter!
Edit: Ze staan niet op de site, je moet een mailtje sturen. Heb ik toen ook gedaan.
quote:idd ik heb vroeger ook zo'n ding gehad.. gewicht valt trouwens best mee hoor.. als klein jochie kon ik er nog best mee uit de voeten.. scheppen wortels van bomen doorhakken, ander (vervelende) kindjes bang maken als ze irritant waren
Op maandag 3 november 2003 11:18 schreef RC2 het volgende:
Misschien bij een legerdump? Die dingen zijn niet licht maar wel op te vouwen en stevig.
maar legerdump is dus een goeie!
quote:Daar ga ik hem inderdaad voor gebruiken, afgelopen winter erg veel plezier van gehad! Bedankt voor je tip, ik ga gelijk mailen!
Op maandag 3 november 2003 11:28 schreef GenesiZ het volgende:
Kijk eens bij http://www.siem.nl. Daar heb ik mijn sneeuwschep ook gekocht. Was iets van 20 eur. Ik heb heb hem al 2x meegenomen om jumps te bouwen tijdens wintersport.en een grote kans dat jij hem daar ook voor gaat gebruiken.
Edit: Ze staan niet op de site, je moet een mailtje sturen. Heb ik toen ook gedaan.
Ontopic: Black Diamond (fabrikant van bergsport accesoires) heeft dus van die mooie scheppen. Te verkrijgen bij de Bever en andere buitensportzaken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |