Dat heb ik nou echt met hardcore en punk (de meeste dan). Het is gewoon dom gespeel zonder enige fantasie.
Van welke stijl walg je, met onderbouwing natuurlijk.
Reden: spreekt me totaal niet aan allemaal
Voor de rest luister ik vanalles Static-X tot Vanessa Carlton en ff naar DMX en dan Spineshank etc etc
[Dit bericht is gewijzigd door Emphemeris op 03-11-2003 01:22]
Oh ja en sommige negermuziek. Vooral de arrogante ghetto negers dan he.
quote:eens
Op maandag 3 november 2003 01:22 schreef ddorst het volgende:
Hardcore en negermuziek
topic plug
quote:Aansluit.
Hardcore en negermuziek
Onderbouwing: werkt me op de zenuwen die bende.
quote:Omschrijf negermuziek, gij bekrompen ziel
Hardcore en negermuziek
quote:Muziek van en voor negers, breed begrip, maar de hekel aan is wel duidelijk
Op maandag 3 november 2003 01:33 schreef nozem het volgende:[..]
Omschrijf negermuziek, gij bekrompen ziel
quote:Dus je houdt niet van:
Op maandag 3 november 2003 01:34 schreef Graveland het volgende:[..]
Muziek van en voor negers, breed begrip, maar de hekel aan is wel duidelijk
Jazz
Hardcore-punk
Psychedelische Rock
Blues
Crossover Metal
Funk
en nog tig andere muziekstijlen die ook door negers worden gemaakt?
quote:exact
Op maandag 3 november 2003 01:38 schreef nozem het volgende:[..]
Dus je houdt niet van:
Jazz
Hardcore-punk
Psychedelische Rock
Blues
Crossover Metal
Funken nog tig andere muziekstijlen die ook door negers worden gemaakt?
Zijn overigens allemaal schatten van hardwerkende knapen hoor, als je ze eens in interviews hoort op MTV. Maar ik begrijp niet dat complete generaties dat leuk vinden en dat malle gedrag gaan na-apen in het openbare leven. Don't get me wrong, Otis Redding was prima, goede soul ook, old-school hip hop kan ik waarderen als ik er meer over hoor, maar types als DMX etc. mogen mijn huisje voorbij lopen.
PS: Snoop Dogg is een komisch genie en maakt nog aardig inventieve deuntjes ook.
quote:Understood. Maar dan valt DMX op zich nog wel mee en is bijvoorbeeld P. Diddy het dieptepunt van het genre wat jij nu omschrijft. Overigens een klein deel van de muziek die over het algemeen door negers wordt gemaakt, maar helaas lijkt het door de commerciele muziekzenders haast of er bijna geen negers zijn die andere muziek maken op dit moment
Op maandag 3 november 2003 01:40 schreef ddorst het volgende:
ddorst omschrijft negermuziek: pre-fab dertien-in-een-dozijn populaire muziek gemaakt door negroide acteurs die bijzonder vervaarlijk trachten over te komen. Teksten meestal ruim gelardeerd met (denigrerende) opmerkingen over vrouwen, geweld, geld, auto's (en overige zaken die voor mensen met een beperkte focus tot status leiden). Verder weinig inhoud.Zijn overigens allemaal schatten van hardwerkende knapen hoor, als je ze eens in interviews hoort op MTV. Maar ik begrijp niet dat complete generaties dat leuk vinden en dat malle gedrag gaan na-apen in het openbare leven. Don't get me wrong, Otis Redding was prima, goede soul ook, old-school hip hop kan ik waarderen als ik er meer over hoor, maar types als DMX etc. mogen mijn huisje voorbij lopen.
quote:Nee
Op maandag 3 november 2003 01:54 schreef Armin het volgende:
P diddy is niet het dieptepunt hoor. Het gaat vooral om die arrogante "gevaarlijke" mongolen die zichzelf heel wat vinden, terwijl het geluid van een kat als je op zijn staart staat nog meer op muziek lijkt. Dat versta ik onder negermuziek. Nu zijn er ook wel negers die normale muziek maken hoor.
quote:kevin saunderson
Op maandag 3 november 2003 01:54 schreef Armin het volgende:
Nu zijn er ook wel negers die normale muziek maken hoor.
quote:precies! De commerciele negers zijn gewoon aan te horen tijdens het uitgaan, zolang er genoeg wel-boeiende muziek doorheen gedraaid wordt. Bijvoorbeeld wat trancy spul tussendoor. Sommige nummers zijn zelfs goed, ook al is het mijn smaak ook niet, maar ik kan me voorstellen dat mensen het goed vinden.
Op maandag 3 november 2003 01:55 schreef ddorst het volgende:
Jaaa Armin, nu begrijpen wij elkaar: quasi-aggressief gedrag. Het ergste is dat die kids dat gaan lopen nadoen omdat dat blijkbaar stoer is. Commerciele negers zijn totaal ongevaarlijk, die maken redelijk dansbare chebba (wat overigens ook niet mijn favo muziek is, maar goed.)
Alleen die relnegers die zich alleen kunnen bekommeren om hun imago, daar kan ik me aan irriteren.
quote:Carl Cox
Op maandag 3 november 2003 01:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
kevin saunderson
jeff mills
derrick may
juan atkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |