abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14365296
edit

[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 04-11-2003 02:38]

Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_14365300
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

1. Mijn vaderland is niet Turkmenistan, maar Turkije, want Turkmenistan is ons broederland

1 pot nat
quote:
2. Gelukkig leef ik hier in een democratisch, vrij land waarin kan denken wat ik wil. Dus ook dat ik 'mijn' cultuur beter vind.
Gelukkig wel ja, in tegenstelling tot turkmenistan.
quote:
3. Als iemand die hier in NL geboren en getogen is, vind ik het maar lastig om 'lekker terug' te gaan ergens naartoe, waar ik niet vandaan kom. Ik kan alleen naar NL 'terug'
Gedraag je dan ook als een Nederlander als je hier bent geboren.
quote:
4. Waarom val je mij lastig, als je zo gefrusteerd bent Ik heb jou niets misdaan. Waarom val je mij direct aan? Is dat de 'westerse' manier?
Nee, het is me opgevallen dat van alle buitenlanders turken het meest slijmen. Ze doen zich anders voor als ze zijn en daar heb ik een hekel aan. Is niet persoonlijk bedoeld
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_14366377
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik vind 'mijn' cultuur helemaal goed. Niets meer aan veranderen. Zeker niet omdat zogenaamde "moderne, westerse" mensen dat willen. Ik wil niet dat in 'mijn' cultuur pedofilie en homofilie als gewoon worden gezien.
Maar verkrachting is wel kicken, natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_14366437
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

1. Mijn vaderland is niet Turkmenistan, maar Turkije, want Turkmenistan is ons broederland
2. Gelukkig leef ik hier in een democratisch, vrij land waarin kan denken wat ik wil. Dus ook dat ik 'mijn' cultuur beter vind.
3. Als iemand die hier in NL geboren en getogen is, vind ik het maar lastig om 'lekker terug' te gaan ergens naartoe, waar ik niet vandaan kom. Ik kan alleen naar NL 'terug'
4. Waarom val je mij lastig, als je zo gefrusteerd bent Ik heb jou niets misdaan. Waarom val je mij direct aan? Is dat de 'westerse' manier?

Je bent bent hier geboren en getogen, zeg je.
Jouw cultuur is dan toch óók de Westerse cultuur, je leeft toch verdorie niet in een oosters vacuum of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 4 november 2003 @ 09:10:31 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14366540
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:02 schreef milagro het volgende:
Jouw cultuur is dan toch óók de Westerse cultuur, je leeft toch verdorie niet in een oosters vacuum of zo
Lamaar is verspilde moeite jôh .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14366646
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren, maar opgegroeid met de Turkse cultuur en daar ben ik mijn ouders zeer dankbaar voor. En ja, dat gaat prima samen met de Westerse cultuur en ik kan het altijd prima vinden met nederlanders en zij met mij, ook al zal dat je waarschijnlijk verbazen. Maar als je ervoor openstaat, dan kom je achter veel meer dingen. Als je je ogen ervoor sluit, dan krijg je zulke kortzichtige ideëen.
pi_14366697
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 02:38 schreef onschuldig het volgende:

Gedraag je dan ook als een Nederlander als je hier bent geboren.
[..]

Dus ik moet nu ook met mijn vieze schoenen in de woonkamer? Met mijn hond slapen in het zelfde bed? Zonder mijn handen te wassen na de wc aan tafel? Varkensvlees op dinsdag? En zuipen met mijn vrienden, omdat iedereen het doet en omdat het gezellig is? Nee dank je. Ik denk dat ik me gewoon als Turk blijf gedragen, ook al ben ik hier geboren.

Nee, het is me opgevallen dat van alle buitenlanders turken het meest slijmen. Ze doen zich anders voor als ze zijn en daar heb ik een hekel aan. Is niet persoonlijk bedoeld

Ik voel me niet aangesproken.
pi_14366707
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 08:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar verkrachting is wel kicken, natuurlijk.

Sinds wanneer hoort verkrachting bij een cultuur? Niet bij de mijne gelukkig? Misschien wel bij jullie in het dorp?
pi_14366729
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik ben hier geboren, maar opgegroeid met de Turkse cultuur en daar ben ik mijn ouders zeer dankbaar voor. En ja, dat gaat prima samen met de Westerse cultuur en ik kan het altijd prima vinden met nederlanders en zij met mij, ook al zal dat je waarschijnlijk verbazen. Maar als je ervoor openstaat, dan kom je achter veel meer dingen. Als je je ogen ervoor sluit, dan krijg je zulke kortzichtige ideëen.

zoals die van jou, bedoel je?
want aan je reacties te zien ben jij vooral degene die zijn ogen sluit.
hier laat je ws wat meer het achterste van je tong zien dan je dat irl doet.

iemand die hier geboren de Westerse cultuur niet als onderdeel van zijn eigen cultuur ziet, maar iets losstaand van, die blij is dat 'zijn' (in zijn ogen superieure) cultuur homoseksualiteit als iets abnormaals beschouwt, noem ik nu niet bepaald iemand die openminded is.

dinsdag 4 november 2003 @ 09:19:33 #110
40515 AntiAlias
Zonder karteltjes!
pi_14366735
You've got to be kidding
Ik weet het zeker, denk ik....
pi_14366784
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sinds wanneer hoort verkrachting bij een cultuur? Niet bij de mijne gelukkig? Misschien wel bij jullie in het dorp?

Sinds wanneer hoort pedofilie bij een cultuur dan? Of homofilie? Je spreekt jezelf tegen, vriend.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_14366994
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik vind 'mijn' cultuur helemaal goed. Niets meer aan veranderen. Zeker niet omdat zogenaamde "moderne, westerse" mensen dat willen. Ik wil niet dat in 'mijn' cultuur pedofilie en homofilie als gewoon worden gezien.
Spreek lekker voor jezelf en niet voor andere Turken. Homofilie kan best normaal zijn, zij zijn nou eenmaal zo geschapen. Pedofilie is weer een ander verhaal, dat is totaal ziek.

Maar weer even ontopic. Die meneer die dit heeft geroepen, is hoewel ik hem niet ken, volgens mij een behoorlijk populist en probeert te scoren bij sommige groepen. Vraag me niet welke groepen, maar soms geldt hetzelfde motto als voor rocksterren ook voor politici:
"THERE AIN'T NO SUCH THING AS BAD PUBLICITY".

Yeeeehhhtttttt! Savunun len!
pi_14367020
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sinds wanneer hoort pedofilie bij een cultuur dan? Of homofilie? Je spreekt jezelf tegen, vriend.

three strikes, OUT!!
pi_14367097
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sinds het door het overgrote deel van de bevolking als normaal en alledaags wordt beschouwt?
pi_14367107
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:19 schreef milagro het volgende:

[..]

zoals die van jou, bedoel je?
want aan je reacties te zien ben jij vooral degene die zijn ogen sluit.
hier laat je ws wat meer het achterste van je tong zien dan je dat irl doet.

iemand die hier geboren de Westerse cultuur niet als onderdeel van zijn eigen cultuur ziet, maar iets losstaand van, die blij is dat 'zijn' (in zijn ogen superieure) cultuur homoseksualiteit als iets abnormaals beschouwt, noem ik nu niet bepaald iemand die openminded is.

Ik heb er geen probleem mee dat ik niet zo openminded ben als jij.
pi_14367132
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sinds het door het overgrote deel van de bevolking als normaal en alledaags wordt beschouwt?

Mag jij mij even uitleggen in welke cultuur pedofilie als normaal wordt beschouwd.
pi_14367145
quote:

[..]

Ik heb er geen probleem mee dat ik niet zo openminded ben als jij.

Helaas voor jou is openmindness een verworvenheid van onze cultuur. En als dat je niet bevalt, heb je pech. . Kut voor je, man.
pi_14367147
quote:

[..]

pedofilie wordt niet als alledaags en normaal beschouwt, daarvoor moet je bij Mo (VzmH) zijn, schat.
pi_14367154
Hoe zat dat ook alweer met de profeet Mohammed en dat jonge meisje?
pi_14367284
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:40 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mag jij mij even uitleggen in welke cultuur pedofilie als normaal wordt beschouwd.

In Turkije en de rest van de wereld zou een stichting als Martijn niet als normaal worden bestempeld en al helemaal niet toegestaan worden.
pi_14367300
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Helaas voor jou is openmindness een verworvenheid van onze cultuur. En als dat je niet bevalt, heb je pech. . Kut voor je, man.

Ik zit er niet mee. Ik heb een prima leven.
pi_14367328
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

In Turkije en de rest van de wereld zou een stichting als Martijn niet als normaal worden bestempeld en al helemaal niet toegestaan worden.

En de overgrote meerderheid hier doet dat wel
Het zijn vooralsnog vooral pedo's zelf die het als normaal bestempelen.

En ja, hier is vrijheid van meningsuiting, iets wat in jouw cultuur blijkbaar niet bestaat.

pi_14367374
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hier ook niet hoor. Dat we ze niet a la minute het zwijgen kunnen opleggen heeft te maken met een paar regels uit de grondrecht. Wat mij betreft geven we dat soort gasten een enkele reis Mars ofzo, maar het leuke van deze cultuur (issie weer - alhoewel maatschappij beter op zijn plaats is, ook in jouw verhaal) is dat mensen mogen zeggen wat ze denken, en het recht van organisatie hebben.
  dinsdag 4 november 2003 @ 09:56:02 #124
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14367440
Martijn is helemaal

In elk geval in vergelijking tot het islamistisch alternatief, het stenigen van pedofielen

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:00:27 #125
136 V.
Like tears in rain...
pi_14367541
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:22 schreef jlpicard het volgende:

Mongolen ....

[aardrijkskundeles mode]

Nee, die wonen in Mongolië.

V.

Ja inderdaad, V. ja.