quote:Ik mag niet klagen. De vragen over Tom Waits, Boudewijn de Groot en Bob Marley, dat waren voor mij inkoppers en de meeste andere vragen lukten ook wel. Maar dat Introspel blijft mijn Achilleshiel, want ik herkende dit keer helemaal niets (Stevie Wonder was een 'oh ja'..). En de vragen over de naam van de Golden Earring en over 'Uptown Girl' wist ik ook niet, maar goed.. dat is ook het leuke van zo'n quiz, je leert weer eens wat nieuws.
Op vrijdag 28 november 2003 22:16 schreef Jane het volgende:
Ik wist ook bedroevend weinig deze week. Ik verwacht wel dat dit Zander's soort vragen waren.
Die Belgen deden het inderdaad wel erg goed. (alleen "Foxy Foxtrot" door Nijgh en de Groot?
)
quote:Christie Brinkley, dat soort dingen weet ik dan weer.
Op zaterdag 29 november 2003 23:52 schreef Zander het volgende:en over 'Uptown Girl' wist ik ook niet
Goeie kandidaten.
Moest wel lachen om die gast die te snel drukte bij een Bowie vraag.
Zat ie met z'n shirtje. ![]()
Eens kijken wat voor tweedehands jasje Van Nieuwkerk deze week draagt naast zijn enige spijkerbroek.
quote:Hij had zowaar geen spijkerbroek aan...
Op vrijdag 12 december 2003 12:57 schreef dwerg het volgende:
Vanavond!Eens kijken wat voor tweedehands jasje Van Nieuwkerk deze week draagt naast zijn enige spijkerbroek.
Ik had weer vrij weinig vragen goed:
Kerwin
Clapton
Lucille
Mannish Boy
En volgens mij was dat het wel...
.
Volgende week de laatste uitzending. Zullen de twee Vlamingen winnen van de Nederlanders?
Laatste uitzending alweer? Ik dacht net, laat ik weer eens gaan kijken, heb het een paar keer gemist.
Ik wist echt geen fuck deze aflevering, alleen Susanna Hoffs en Blue Monday, en ik zou Manchester goed gegokt hebben (altijd Manchester gokken
)
Mooie meid in dat winnende team, maar die ander moest wel alles alleen doen. De Vlamingen zijn sympathiek, die gun ik de poen wel.
Leuk dat de winnaar moest huilen. ![]()
En niemand heeft gekeken ? ![]()
Die belgische winnaars, dat was mooie tv !
quote:ik heb het net gekeken
Op zaterdag 20 december 2003 00:21 schreef tong80 het volgende:
DE finale-avond.En niemand heeft gekeken ?
Leuk bedrag ook, 10.000 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |