quote:*pets*
Op vrijdag 7 november 2003 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Een minstreel?
quote:Ik zou ze mailen, misschien hou je er een platenbon aan over.
Op vrijdag 7 november 2003 21:01 schreef Jane het volgende:
Er zat verdorie een fout in!!!![]()
![]()
Nicky Hopkins heeft wel degelijk met de Beatles gespeeld! Hij speelt electrische piano op Revolution. Bah, nu vind ik die quiz gelijk een stuk minder.
En dat team dat gewonnen heeft heeft dus 20 punten teveel gekregen. Voor degenen die niet gekeken hebben:
De vraag was dus 'Welke toetsenist heeft zowel met de Beatles en de Stones gespeeld'? Hun goede antwoord: Billy Preston.
Ook goed natuurlijk, maar 2 andere teams zeiden Hopkins (en nog een ander team wist het helemaal niet) en omdat minstens 2 andere teams het fout hadden kregen de 'uitdagers' er 20 punten bij.Heel, heel erg slordig!
quote:Waarschijnlijk is het in één dag opgenomen, dus ik denk niet dat ze het rectificeren, Jane.
Op vrijdag 7 november 2003 21:01 schreef Jane het volgende:
Er zat verdorie een fout in!!!![]()
![]()
quote:En eeuwige roem als je Leo Blokhuis de les leest
Op vrijdag 7 november 2003 21:03 schreef Seborik het volgende:Ik zou ze mailen, misschien hou je er een platenbon aan over.
quote:Ik denk het ook niet, maar ik vind het wel heel erg stom hoor. Een vraag nota bene die te maken heeft met misschien wel de bekendste 2 bands ter wereld. En dus ook de bands waar alles supermakkelijk van te vinden is.
Op vrijdag 7 november 2003 21:03 schreef dwerg het volgende:[..]
Waarschijnlijk is het in één dag opgenomen, dus ik denk niet dat ze het rectificeren, Jane.
quote:Als Zander bij deze quiz betrokken was geweest, hadden ze die Nicky Hopkins fout iig nóóit gemaakt!
Op vrijdag 7 november 2003 21:02 schreef calvobbes het volgende:
Was dat nou zander die grijze man in pak met pipo de clown stropdas?
quote:Tenzij Zander heel erg veranderd is sinds januari, waag ik het wel om 'nee' te antwoorden op je vraag.
Op vrijdag 7 november 2003 21:02 schreef calvobbes het volgende:
Was dat nou zander die grijze man in pak met pipo de clown stropdas?
quote:
Check the credits on any number of rock albums from the late '60s through the '80s, especially Rolling Stones albums, and you'll come across the name Nicky Hopkins. For almost two decades, he was the most in-demand session pianist in rock; the Beatles, Kinks, Who, Jeff Beck Group, Steve Miller Band, Jefferson Airplane there was hardly a major rock band in the world that hadn't benefited from Hopkins' deft touch at the keyboards.
http://www.omroep.nl/nps/popquiz/welcome.html
-edit- Of idd calvobbes, iemand die zich een beetje heeft ingelezen op allmusic.com. Muziekliefhebbers dus.
quote:En het blijkt maar weer hoe waar jouw woorden zijn, Sebbo!
Op vrijdag 7 november 2003 18:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey, niet het muziekforum onderschatten qua kennis he.
quote:D'r staan nog 2 andere fouten in
Op vrijdag 7 november 2003 21:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb een berichtje achtergelaten in het gastenboek.
quote:Ik stel voor dat ze overnieuw beginnen, stelletje prutsers.
Op vrijdag 7 november 2003 21:16 schreef calvobbes het volgende:
D'r staan nog 2 andere fouten in
Weet iemand trouwens hoe het nummer in de intro heet?
quote:Hee, daar is een centraal topic voor!
Op vrijdag 7 november 2003 21:27 schreef Seborik het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het nummer in de intro heet?
-edit- Oh, Pacific Gas & Electric - Are You Ready
quote:Ja, ik klonk natuurlijk heel negatief vanwege die fout, maar ik vond de quiz op zich ook echt heel leuk. Goeie moeilijkheidsgraad en leuke opzet.
Op vrijdag 7 november 2003 21:23 schreef dwerg het volgende:
Maar serieus, het idee is leuk, met die clips er ook bij. De opzet om twee teams apart te zetten is innovatief, en de vragen waren moeilijker dan ik had verwacht.
quote:Ok, bedankt. Droogmodster.
Op vrijdag 7 november 2003 21:33 schreef Jane het volgende:[..]
Hee, daar is een centraal topic voor!
-edit- Oh, Pacific Gas & Electric - Are You Ready
http://top2000.omroep.nl/cgi/2002/top2000/?page=introspel
Niet al te moeilijk voor iemand die van ouwelullenmuziek houdt.
Van vandaag wist ik alleen de artiest van fragment 6 niet (alhoewel hij wel in mijn Winamp playlist staat
).
Nou ja, voor als je je verveelt dus.
Nee, ik was niet 'die grijze man in pak'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |