Weet iemand wat je allemaal moet aanschaffen om een beetje electronisch drumstel te krijgen? Kosten? Welk merk is goed?
1 ervan heeft ie zelf gebouwd, gaasvellen en (volgens mij) pvc ketels (dit maakt niet uit voor t geluid verder). Die speelt heel lekker veel rebound, alleen geen triggers op de rim.
de ander is gewoon uit de winkel (merk is geloof ik Roland maar dat weet ik niet zeker), het voordeel is dat ie ook triggers op de rims heeft waardoor je gewoon rimshots kan maken .
Ik zou als ik jou was voor gaasvellen gaan ipv padjes als je het geld ervoor heb. Dat speelt een stuk lekkerder
Voor de bekkens kan je rubberen bekkens kopen die heel lekker spelen geldt ook voor hi-hats. Volgens mij zijn die dingen alleen wel verschrikkelijk duur, en de cup van de ride triggert niet geweldig.
quote:lul niet!
Op zondag 2 november 2003 21:40 schreef _BR_ het volgende:
Roland is nogsteeds het neusje van de zalm op het gebied van elektronische drums.
Als je een uitspraak als deze doet ken je ddrum dus niet. Als je ddrum wel kent kan je nog steeds een persoonlijke voorkeur voor Roland hebben, maar weet je dat Roland t.o.v. ook zeker grote tekortkomingen heeft en dat het mede daarom zeker niet het neusje van de zalm is.
quote:rustig maar hoor...
Op zondag 2 november 2003 22:57 schreef Metamorphozis het volgende:
lul niet!
Als je een uitspraak als deze doet ken je ddrum dus niet. Als je ddrum wel kent kan je nog steeds een persoonlijke voorkeur voor Roland hebben, maar weet je dat Roland t.o.v. ook zeker grote tekortkomingen heeft en dat het mede daarom zeker niet het neusje van de zalm is.
en ja het is duur..
maar wel goed!
volgens mij : poppeliers in culemborg (als ik het allemaal goed schrijf) heeft er nog 1 staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |