Wat is jouw mening over hem?
Mijn mening: pak hem z'n immuniteit af en gooi hem het eiland af. Zo snel mogelijk. En peuter z'n tattoo van die arm af.
arrogante kerel... beetje dictatortje spelen, en niemand die er tegenin gaat (en het KAN toch niet zo zijn dat iedereen hem daar mag )
Denk dat hij het best nog wel eens ver kan schoppen (in de expeditie).
-edit-
Eigenlijk zou ik met iedereen ruzie hebben want ik mag ze allemaal niet maar deze zelfingenomen sukkel al helemala niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Uiruru op 02-11-2003 22:17]
quote:Mwoah, een beetje maar hoor.
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef Smots het volgende:
D'r zullen volgens mij genoeg vrouwelijke Fok-bezoekers zijn die 'm stiekem wel een enorm lekkere kerel vinden.
quote:ik bedoel maar
Op maandag 3 november 2003 10:42 schreef schatje het volgende:[..]
Mwoah, een beetje maar hoor.
quote:Ik in ieder geval niet. Die mond van 'm is veel te groot voor z'n hoofd.
Op maandag 3 november 2003 10:41 schreef Smots het volgende:
D'r zullen volgens mij genoeg vrouwelijke Fok-bezoekers zijn die 'm stiekem wel een enorm lekkere kerel vinden.
quote:Hij is zich er zeker van bewust, hij had namelijk voor de samensmelting al aangekondigd dat hij dat zo wilde proberen te regelen, juist om die machtspositie te krijgen...
Op zondag 2 november 2003 22:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Gio is zich denk ik bewust van een zekere machtspositie die hij heeft binnen de groep (op het gebied van eten dus).Denk dat hij het best nog wel eens ver kan schoppen (in de expeditie).
Erg jammer dat niemand er tegenin gaat, terwijl je hier en daar wel wat gemopper over hem hoort. Al was dat voornamelijk Geert geloof ik, dus ook wel jammer dat die er nu uit is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |