quote:Die was ook cool ja! Dat ze het over rijk zijn haddden...
Op zondag 23 november 2003 23:23 schreef Furby het volgende:
Die engelse Henk-Jan kan EN goed afplassen EN goed rijden
En al die auto's die Jeremy heeft gehad
en maar klieren over het feit dat ie ze steeds met verlies verkocht en dan de prijs omhoog ging...
En het inleidend filmpje van Toyota dat het Amerikaanse leger er niet tegenop kan. Allemaal rebellen in zo'n toyota pickup.
EN!!! Er stond een heuse Alfa Romeo GTV6 2.5 V6 in de studio....!
Maar waarom deden ze daar niet even de stig in
quote:Ik ook als het mee zit
Op maandag 24 november 2003 09:10 schreef Chillmeister het volgende:
nee maar vanaf volgende week heb ik de best of dvd van series 1 en 2 die bij de Top Gear magazine komt, als alles goed verloopt
Die RX-8 is wel bruut, (idd, al was het alleen maar van wege de motor...)
Ben ik toch wel benieuwd wat Jeremy verdient..... (heeft iig een SL, een paar heeeelee leuke autootjes gehad en nu een GT40 besteld.....
)
verkocht zijn 355 voor de sl amg 55. Maar die is zo vaak bij de garage, dat ie nu super veel zin heeft in die GT40.
En ook nog een leuke "laten we Jeremy afzeiken" aflevering.
Het stukje op het einde was wel tekenend vond ik:
"Next week I'm asking Damon Hill......"
Wat blijft dit toch een geweldig programma, jammer dat het op veronica is ingekort tot een half uur.
-edit- typo
quote:Wat waren de onderwerpen afgelopen vrijdag op veronica, was het de moeite waard?
Op maandag 24 november 2003 16:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat was het weer een briliante aflevering zeg. Ik kwam niet meer bij van het lachen na die Toyota Hilux. Ongelofelijk zeg, niet kapot te krijgen![]()
En ook nog een leuke "laten we Jeremy afzeiken" aflevering.
Het stukje op het einde was wel tekenend vond ik:
"Next week I'm asking Damon Hill......"Wat blijft dit toch een geweldig programma, jammer dat het op veronica is ingekort tot een half uur.
-edit- typo
quote:Hij had een Lightning straaljager in zijn tuin, die is inmiddels alweer verwijderd vanwege teveel nieuwsgierige mensen die langs kwamen kijken
Op maandag 24 november 2003 12:17 schreef Chillmeister het volgende:
... hij heeft een straaljager in zijn achtertuin.
..
Daarom was, 2 afleveringen geleden, dat commentaar van die Lambo Muira in de tuin zetten ipv een Lightning ook met een knipoog.
ik heb de aflevering opgenomen en ga die digitaliseren, als iemand webspace heeft (weet nog niet hoeveel mb's ie gaat worden) met 1 snelle upload wil ik de video beschikbaar stellen
quote:Heb jij toevallig aflevering 1 van dit seizoen opgenomen?
Op maandag 24 november 2003 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
KIJK, bevestigt top gear ff wat ik altijd zeg... (over toyota) hehe
ik heb de aflevering opgenomen en ga die digitaliseren, als iemand webspace heeft (weet nog niet hoeveel mb's ie gaat worden) met 1 snelle upload wil ik de video beschikbaar stellen
quote:nee sorry.... heb je de laatste met die hi-lux ook op dvd staan?
Op maandag 24 november 2003 19:07 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Heb jij toevallig aflevering 1 van dit seizoen opgenomen?
de rest heb ik al op DVD staan
quote:Nog niet wel op DV op mn cam
Op maandag 24 november 2003 19:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
nee sorry.... heb je de laatste met die hi-lux ook op dvd staan?
quote:Shit jammer dat ie het heeft weggehaald. Ik weet nog dat hij dat ding kocht in de documentaire serie 'Speed' . Zijn vrouw schok zich rot en was echt niet blij toen ze het zag. Hoe wist je dat hij dat ding heeft weggehaald?
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef CrazyCavia het volgende:[..]
Hij had een Lightning straaljager in zijn tuin, die is inmiddels alweer verwijderd vanwege teveel nieuwsgierige mensen die langs kwamen kijken
Daarom was, 2 afleveringen geleden, dat commentaar van die Lambo Muira in de tuin zetten ipv een Lightning ook met een knipoog.
quote:Ze bevestigen ook keer op keer wat ik over Alfa zeg. "When your a petrolhead you must, at any stage of your live, have owned an Alfa Romeo"
XM172 is het vliegtuig in kwestie.
quote:idd, dan weet je dat je zo'n fout nooit meer moet maken
Op maandag 24 november 2003 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ze bevestigen ook keer op keer wat ik over Alfa zeg. "When your a petrolhead you must, at any stage of your live, have owned an Alfa Romeo"
I agree
quote:140.000 nagenoeg probleemloze kilometers, een prachtig uiterlijk, een schitterend en comfortabel interieur, snel, redelijk zuinig, een heerlijk klinkende motor. Ja dat is echt een enorme fout geweest
Op maandag 24 november 2003 23:13 schreef Eyeopener het volgende:[..]
idd, dan weet je dat je zo'n fout nooit meer moet maken
quote:Geen id, niet gezien
Op maandag 24 november 2003 16:25 schreef Elgigante het volgende:[..]
Wat waren de onderwerpen afgelopen vrijdag op veronica, was het de moeite waard?
quote:Heb binnenkort wel een server met ruimte en snelheid, maar heb het nu ff een paar weken erg druk.
quote:Ze schijnen het idd langer uit te gaan houden de laatste tijd... maar ze zijn me toch lelijk :|...
Op maandag 24 november 2003 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
140.000 nagenoeg probleemloze kilometers, een prachtig uiterlijk, een schitterend en comfortabel interieur, snel, redelijk zuinig, een heerlijk klinkende motor. Ja dat is echt een enorme fout geweest
Nja... of je vindt ze fantastisch mooi, of errug lelijk. Vaak is het ook nog zo dat je als je Alfa's mooi vind, je BMW's lelijk vindt, en vice versa
quote:Dankzij dat soort gechargeerde horror-verhalen is het financieel zeer aantrekkelijk een tweedehands Alfa te kopen
Op dinsdag 25 november 2003 12:18 schreef Xtreem het volgende:
Je moet een Alfa gehad hebben, maar er waren maar weinig eigenaren in de studio, omdat ze allemaal met pech langs de weg stonden....
quote:als een klassieker? zora Jeremy 'm verkoopt....
Op dinsdag 25 november 2003 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Dankzij dat soort gechargeerde horror-verhalen is het financieel zeer aantrekkelijk een tweedehands Alfa te kopen
quote:Ik niet hoor. Ik heb nu een BMW en ik vindt meeste alfa's supermooi. Dus ik denk dat jij fout zit.
Op dinsdag 25 november 2003 00:53 schreef Eyeopener het volgende:[..]
Ze schijnen het idd langer uit te gaan houden de laatste tijd... maar ze zijn me toch lelijk :|...
Nja... of je vindt ze fantastisch mooi, of errug lelijk. Vaak is het ook nog zo dat je als je Alfa's mooi vind, je BMW's lelijk vindt, en vice versa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |