abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2003 @ 23:31:57 #151
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_14876222
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:23 schreef Furby het volgende:

Die engelse Henk-Jan kan EN goed afplassen EN goed rijden

Die was ook cool ja! Dat ze het over rijk zijn haddden...

En al die auto's die Jeremy heeft gehad en maar klieren over het feit dat ie ze steeds met verlies verkocht en dan de prijs omhoog ging...

Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
pi_14877227
Ik vond dat panda commentaar ook wel geinig

En het inleidend filmpje van Toyota dat het Amerikaanse leger er niet tegenop kan. Allemaal rebellen in zo'n toyota pickup.

EN!!! Er stond een heuse Alfa Romeo GTV6 2.5 V6 in de studio....!
Maar waarom deden ze daar niet even de stig in

pi_14879177
En weer een aflevering op DVD erbij
heeft iemand toevallig de eerste van dit seizoen?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_14879889
nee maar vanaf volgende week heb ik de best of dvd van series 1 en 2 die bij de Top Gear magazine komt, als alles goed verloopt
pi_14883579
quote:
Op maandag 24 november 2003 09:10 schreef Chillmeister het volgende:
nee maar vanaf volgende week heb ik de best of dvd van series 1 en 2 die bij de Top Gear magazine komt, als alles goed verloopt
Ik ook als het mee zit
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 24 november 2003 @ 12:01:00 #156
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14883719
respect voor de toyota ( en dan zeuren over duitse degelijkheid... )

Die RX-8 is wel bruut, (idd, al was het alleen maar van wege de motor...)

Ben ik toch wel benieuwd wat Jeremy verdient..... (heeft iig een SL, een paar heeeelee leuke autootjes gehad en nu een GT40 besteld..... )

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_14884190
Denk wel redelijk veel. Hij presenteert Top Gear, schrijft voor Top Gear. Schrijft voor de Sunday Times en schrijft voor The Sun. Hij vloog bijv op de allerlaatse concorde vlucht, hij heeft een straaljager in zijn achtertuin.
Jeremy zei dat Simon Cowell veel meer verdient dan Jeremy, toen zij Simon dat dat zeker niet zo was en Simon zei dat met een redelijk serieus gezicht. Dus Jeremy heeft redelijk wat centen.

verkocht zijn 355 voor de sl amg 55. Maar die is zo vaak bij de garage, dat ie nu super veel zin heeft in die GT40.

pi_14890711
Wat was het weer een briliante aflevering zeg. Ik kwam niet meer bij van het lachen na die Toyota Hilux. Ongelofelijk zeg, niet kapot te krijgen

En ook nog een leuke "laten we Jeremy afzeiken" aflevering.

Het stukje op het einde was wel tekenend vond ik:
"Next week I'm asking Damon Hill......"

Wat blijft dit toch een geweldig programma, jammer dat het op veronica is ingekort tot een half uur.

-edit- typo

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_14890779
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat was het weer een briliante aflevering zeg. Ik kwam niet meer bij van het lachen na die Toyota Hilux. Ongelofelijk zeg, niet kapot te krijgen

En ook nog een leuke "laten we Jeremy afzeiken" aflevering.

Het stukje op het einde was wel tekenend vond ik:
"Next week I'm asking Damon Hill......"

Wat blijft dit toch een geweldig programma, jammer dat het op veronica is ingekort tot een half uur.

-edit- typo

Wat waren de onderwerpen afgelopen vrijdag op veronica, was het de moeite waard?
Yeah baby Yeah!
pi_14894361
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:17 schreef Chillmeister het volgende:
... hij heeft een straaljager in zijn achtertuin.
..
Hij had een Lightning straaljager in zijn tuin, die is inmiddels alweer verwijderd vanwege teveel nieuwsgierige mensen die langs kwamen kijken

Daarom was, 2 afleveringen geleden, dat commentaar van die Lambo Muira in de tuin zetten ipv een Lightning ook met een knipoog.

pi_14894869
KIJK, bevestigt top gear ff wat ik altijd zeg... (over toyota ) hehe

ik heb de aflevering opgenomen en ga die digitaliseren, als iemand webspace heeft (weet nog niet hoeveel mb's ie gaat worden) met 1 snelle upload wil ik de video beschikbaar stellen

pi_14895083
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

ik heb de aflevering opgenomen en ga die digitaliseren, als iemand webspace heeft (weet nog niet hoeveel mb's ie gaat worden) met 1 snelle upload wil ik de video beschikbaar stellen

Heb jij toevallig aflevering 1 van dit seizoen opgenomen?
de rest heb ik al op DVD staan
pi_14895581
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:07 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Heb jij toevallig aflevering 1 van dit seizoen opgenomen?
de rest heb ik al op DVD staan

nee sorry.... heb je de laatste met die hi-lux ook op dvd staan?
pi_14895943
quote:
Op maandag 24 november 2003 19:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

nee sorry.... heb je de laatste met die hi-lux ook op dvd staan?

Nog niet wel op DV op mn cam
pi_14897962
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef CrazyCavia het volgende:

[..]

Hij had een Lightning straaljager in zijn tuin, die is inmiddels alweer verwijderd vanwege teveel nieuwsgierige mensen die langs kwamen kijken

Daarom was, 2 afleveringen geleden, dat commentaar van die Lambo Muira in de tuin zetten ipv een Lightning ook met een knipoog.

Shit jammer dat ie het heeft weggehaald. Ik weet nog dat hij dat ding kocht in de documentaire serie 'Speed' . Zijn vrouw schok zich rot en was echt niet blij toen ze het zag. Hoe wist je dat hij dat ding heeft weggehaald?
pi_14898272
quote:
Ze bevestigen ook keer op keer wat ik over Alfa zeg. "When your a petrolhead you must, at any stage of your live, have owned an Alfa Romeo" I agree
pi_14900658
Die Lightning was gewoon een stunt deze staat nu op Booker Airfield.
De info heb ik uit een Engels luchtvaartblad maar staat ook op:
http://www.thunder-and-lightnings.co.uk/lightning/survivorspics1.html

XM172 is het vliegtuig in kwestie.

maandag 24 november 2003 @ 23:13:52 #168
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14904326
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze bevestigen ook keer op keer wat ik over Alfa zeg. "When your a petrolhead you must, at any stage of your live, have owned an Alfa Romeo" I agree

idd, dan weet je dat je zo'n fout nooit meer moet maken
pi_14904984
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:13 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

idd, dan weet je dat je zo'n fout nooit meer moet maken

140.000 nagenoeg probleemloze kilometers, een prachtig uiterlijk, een schitterend en comfortabel interieur, snel, redelijk zuinig, een heerlijk klinkende motor. Ja dat is echt een enorme fout geweest
pi_14905412
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat waren de onderwerpen afgelopen vrijdag op veronica, was het de moeite waard?

Geen id, niet gezien
quote:

Heb binnenkort wel een server met ruimte en snelheid, maar heb het nu ff een paar weken erg druk.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  dinsdag 25 november 2003 @ 00:53:23 #171
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_14906845
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

140.000 nagenoeg probleemloze kilometers, een prachtig uiterlijk, een schitterend en comfortabel interieur, snel, redelijk zuinig, een heerlijk klinkende motor. Ja dat is echt een enorme fout geweest

Ze schijnen het idd langer uit te gaan houden de laatste tijd... maar ze zijn me toch lelijk :|...

Nja... of je vindt ze fantastisch mooi, of errug lelijk. Vaak is het ook nog zo dat je als je Alfa's mooi vind, je BMW's lelijk vindt, en vice versa

dinsdag 25 november 2003 @ 12:18:49 #172
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14912834
Je moet een Alfa gehad hebben, maar er waren maar weinig eigenaren in de studio, omdat ze allemaal met pech langs de weg stonden....
Thucydides
pi_14913086
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:18 schreef Xtreem het volgende:
Je moet een Alfa gehad hebben, maar er waren maar weinig eigenaren in de studio, omdat ze allemaal met pech langs de weg stonden....
Dankzij dat soort gechargeerde horror-verhalen is het financieel zeer aantrekkelijk een tweedehands Alfa te kopen
  dinsdag 25 november 2003 @ 12:31:34 #174
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_14913104
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dankzij dat soort gechargeerde horror-verhalen is het financieel zeer aantrekkelijk een tweedehands Alfa te kopen

als een klassieker? zora Jeremy 'm verkoopt....
Thucydides
pi_14913198
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 00:53 schreef Eyeopener het volgende:

[..]

Ze schijnen het idd langer uit te gaan houden de laatste tijd... maar ze zijn me toch lelijk :|...

Nja... of je vindt ze fantastisch mooi, of errug lelijk. Vaak is het ook nog zo dat je als je Alfa's mooi vind, je BMW's lelijk vindt, en vice versa

Ik niet hoor. Ik heb nu een BMW en ik vindt meeste alfa's supermooi. Dus ik denk dat jij fout zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')