Prachtig!
Ik zou alle auto's wel eens een jaartje willen hebben. Ondanks de vele minpunten heeft de countach nog steeds mijn hart veroverd!
quote:Maar dit was al bekend van deze auto.
Op woensdag 19 november 2003 13:24 schreef Elgigante het volgende:
Ondanks de vele minpunten heeft de countach nog steeds mijn hart veroverd!
Maar waar hij wel gelijk in had. het is een sportwagen. In een sportwagen moet je werken naar mijn mening. En dat moet je zeker in deze auto
ff iets anders... bij het topgear magazine december zit een gratis dvd met het beste van Series 1 en 2. Ik heb half Nederland al afgezocht naar die dvd. Volgens de Bruna wordt de Topgear in Nederland (bij de Bruna dan) alleen verkocht zonder dvd
Weet iemand waar dit wel te koop is?
quote:hmzz kweet niet of dit onder de noemer spam valt maar op play.com kun je m bestellen.
Op woensdag 19 november 2003 16:11 schreef sebas643 het volgende:
heb net op kazaa wat topgear filmpjes gedownload... die countach lijkt me idd niet fijn rijden (zicht), maar nog best mooi. in een of ander computerspel (stunts) is niet erg mooi namelijkff iets anders... bij het topgear magazine december zit een gratis dvd met het beste van Series 1 en 2. Ik heb half Nederland al afgezocht naar die dvd. Volgens de Bruna wordt de Topgear in Nederland (bij de Bruna dan) alleen verkocht zonder dvd
quote:http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=126330
heb net op kazaa wat topgear filmpjes gedownload... die countach lijkt me idd niet fijn rijden (zicht), maar nog best mooi. in een of ander computerspel (stunts) is niet erg mooi namelijkff iets anders... bij het topgear magazine december zit een gratis dvd met het beste van Series 1 en 2. Ik heb half Nederland al afgezocht naar die dvd. Volgens de Bruna wordt de Topgear in Nederland (bij de Bruna dan) alleen verkocht zonder dvd
quote:Schiphol
ga 24 december naar engeland. maar ik vrees dat er dan al de januari editie er al licht. Maar wacht even. ik kan natuurlijk mijn opa en oma vragen of ze hem nu kunnen kopen zodat wanneer ik ze zie, ik wel die dvd krijg
Misschien is het wel dezelfde, maar je krijgt hem gratis bij het TG mag. Waar is het magazine MET dvd te koop?
ik denk dat op 5 december het janauri issue er al ligt....
quote:Dan moet ik opschieten!
Op woensdag 19 november 2003 17:24 schreef sebas643 het volgende:
ik dacht ook al aan schiphol... maar heb nu iemand in engeland gevraagd hem te kopen. daar is ie nl. veel goedkoper (3,60 pond ipv 9 euro) EN krijg je er een dvd bij. met verznedkosten zal het ongeveer even veel zijn (waarschijnlijk minder)ik denk dat op 5 december het janauri issue er al ligt....
![]()
Laat een hummer dat maar eens nadoen!
eerst van de trap, toen van langs de muur, tegen de boom, in de zee, door de hut, onder een caravan, bewerkt met een sloopbal en daarna de fik erin en nog leefde ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |