abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14322876
Mijn vrienden en ik hebben voor over 3 weken een huisje gehuurd voor een lang weekend. We zijn met z'n achten en zijn er dus 3 avonden...nou willen we ff flink inkopen doen voor die 3 dagen, maar in Duitsland is vrijwel alles goedkoper, maar al helemaal de drank. Nou houden we allemaal wel van sterke drank, dus voor het bier gaan we niet. (1 kratje ofzo)

Ik ben met oud en nieuw in Kleve/kleef geweest, ook om drank te kopen (wodka, bacardi, safari enz), maar ik kon daar dus werkelijk geen enkele slijter vinden
Ik heb het aan mensen gevraagd daar, maar niemand kon engels en niemand begreep wat ik bedoelde...ze wezen me allemaal door naar de gewone lokale supermarkt. Nou verkopen ze in duitsland ook in de supermarkt sterke drank, dus dat klopt wel...echter was dat maar een niet al te grote supermarkt waar ze eigenlijk alleen maar een paar soorten whiskey, wijn, wodka e.d. hadden...maar echte likeurtjes hadden ze niet (merken zoals blu-curacao, amaretto, passoa etc)

Nou ben ik op zoek naar een gigantisch grote supermarkt vlak over de grens bij Arnhem of Nijmegen, of een echte slijter waar ze dit wel allemaal hebben...ik heb al op internet gezocht en dan vind ik wel supermarkten enzo, maar of ze groot zijn en een groot (drank) assoritment hebben...:?

Ik ben toen 3 uur wezen zoeken in Kleef maar niks gevonden...weet iemand waar ik heen moet in deze buurt? Ik weet dat er heel grote supermarkten zitten in Oberhausen, maar das meteen weer 120 km vanaf Arnhem, en dan loont het niet echt meer denk ik...

Kan iemand mij helpen

pi_14323053
Bij de famila in emmerich (vlak over de grens) hebben ze een ontzettend grote drank afdeling.
pi_14323083
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:59 schreef v0hun het volgende:
Bij de famila in emmerich (vlak over de grens) hebben ze een ontzettend grote drank afdeling.
Emmerich is iid goed vanuit omgeving Arnhem
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_14323086
hoeveel scheelt het ongeveer?
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  zondag 2 november 2003 @ 17:02:36 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14323134
emmerich ligt toch een best eind van arnhem af hoor . dat ligt nog dichter in de buurt bij Doetinchem.

daar kun je trouwens wel veel en goedkoop bier halen

pi_14323184
Bocholt heb je ook een paar grote supermarkten, als je binnenkomt vanaf de weg van Dinxperlo kom je er volgens mij wel wat tegen! Bocholt is groter dan Emmerich en niet eens zo gek veel verder
pi_14323202
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:00 schreef Lopat het volgende:
Veel hier in Kerkrade net over de grens betaal ik ¤3,10 voor 0,7l rooie wodka. Tel uit je winst
Cuore Sportivo
pi_14323239
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Bocholt heb je ook een paar grote supermarkten, als je binnenkomt vanaf de weg van Dinxperlo kom je er volgens mij wel wat tegen! Bocholt is groter dan Emmerich en niet eens zo gek veel verder
ow ik quote mezelf ipv wijzig maargoed, wat ik nog zeggen wilde is dat ik zeker weet dat er een heleboel duisters in bocholt zijn die Nederlands kunnen. Wil je Nederlands praten en Duitse prijzen betalen, tja, het klinkt nu wel heel stom, maar 10 minuten van de snelweg ligt Dinxperlo. Dan ga je naar het aangelegen Suderwick en daar is een supermarkt waar ook veel drank verkocht wordt. Komen erg, erg veel Nederlanders - net als met de benzine. Maargoed, wie ben ik...
pi_14323244
IK kleef heb een behoorlijk grote supermarkt als je van de kant van Gennep komt binnen gereden. Hij zit een stuk voor voor het centrum en ligt aan de rechterkant van de weg met met een parkeerplaats er nog voor.... vraag me alleen niet hoe hij heet.
pi_14323355
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:00 schreef Lopat het volgende:
Euro of 2 meestal al snel....

Ligt eraan wat je zoekt met welk percentage alcohol...

Euhm je moet ff bij bv site's van de lidle of de aldi kijken, de grote supermarkten in duitsland...

Hier in Venlo over de grens zitten 2 groten dranken handels + supermarktjes...

Overigens moet je opletten: De breedte van het assortiment wat je in NL aantreft, tref je bijna niet in andere landen aan...

pi_14323519
elke supermakt is een slijterij

en om het nog gekker te maken elk benzinestation ook

qué usted hacen con una firma
pi_14323533
Elten, vlak over de grens, zit een grote drankwinkel
pi_14339729
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:11 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

Euro of 2 meestal al snel....

Ligt eraan wat je zoekt met welk percentage alcohol...

Euhm je moet ff bij bv site's van de lidle of de aldi kijken, de grote supermarkten in duitsland...

Hier in Venlo over de grens zitten 2 groten dranken handels + supermarktjes...

Overigens moet je opletten: De breedte van het assortiment wat je in NL aantreft, tref je bijna niet in andere landen aan...

Maar verkoopt aldi en lidl ook merken dan? In nederland niet namelijk, alleen maar van die vage merken..ik zoek echt bekende merken zoals bacardi en puschkin
pi_14339984
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:59 schreef v0hun het volgende:
Emmerich is idd niet zo heel ver, maar 31 km volgens map24
weet je of ze daar ook bekende merken verkopen?
pi_14342591
quote:
Op maandag 3 november 2003 11:24 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Emmerich is idd niet zo heel ver, maar 31 km volgens map24
weet je of ze daar ook bekende merken verkopen?

Volgens mij wel, maar sowieso de Famila in Kleve en Emmerich hebben sowieso wel een goede drankvoorraad geloof ik?
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_14354724
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:55 schreef Shibber het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar sowieso de Famila in Kleve en Emmerich hebben sowieso wel een goede drankvoorraad geloof ik?

Zit die Famila in kleve midden in t centrum? daar ben ik toen namelijk geweest maar daar hadden ze niet zo veel bijzonders (vond ik...)

--edit--
kijk nou dan
http://www.heix.com/famila_markt.htm

Dat is iig niet waar ik toen geweest ben

maandag 3 november 2003 @ 19:28:40 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_14354790
Emmerich inderdaad, de familia, of naar Real in Bocholt, daar zit ook een aldi en een lidl en nog een andere supermarkt direct daarbij, shop till you drop
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_14356507
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:26 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Zit die Famila in kleve midden in t centrum? daar ben ik toen namelijk geweest maar daar hadden ze niet zo veel bijzonders (vond ik...)

--edit--
kijk nou dan
http://www.heix.com/famila_markt.htm

Dat is iig niet waar ik toen geweest ben

Pff lang geleden dat ik er geweest ben, ik kan Kleve en Emmerich ook niet zo goed uit mekaar houden hoor

Maar volgens mij is die ene dat ik die drank voorraad bewust heb gezien in Emmerich. En dan niet in die getranke "supermarkt" ernaast maar in de "grote".

En ze zitten beiden volgens mij niet in het centrum.

Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')