Ik ben met oud en nieuw in Kleve/kleef geweest, ook om drank te kopen (wodka, bacardi, safari enz), maar ik kon daar dus werkelijk geen enkele slijter vinden
Ik heb het aan mensen gevraagd daar, maar niemand kon engels en niemand begreep wat ik bedoelde...ze wezen me allemaal door naar de gewone lokale supermarkt. Nou verkopen ze in duitsland ook in de supermarkt sterke drank, dus dat klopt wel...echter was dat maar een niet al te grote supermarkt waar ze eigenlijk alleen maar een paar soorten whiskey, wijn, wodka e.d. hadden...maar echte likeurtjes hadden ze niet (merken zoals blu-curacao, amaretto, passoa etc)
Nou ben ik op zoek naar een gigantisch grote supermarkt vlak over de grens bij Arnhem of Nijmegen, of een echte slijter waar ze dit wel allemaal hebben...ik heb al op internet gezocht en dan vind ik wel supermarkten enzo, maar of ze groot zijn en een groot (drank) assoritment hebben...:?
Ik ben toen 3 uur wezen zoeken in Kleef maar niks gevonden...weet iemand waar ik heen moet in deze buurt? Ik weet dat er heel grote supermarkten zitten in Oberhausen, maar das meteen weer 120 km vanaf Arnhem, en dan loont het niet echt meer denk ik...
Kan iemand mij helpen
quote:Emmerich is iid goed vanuit omgeving Arnhem
Op zondag 2 november 2003 16:59 schreef v0hun het volgende:
Bij de famila in emmerich (vlak over de grens) hebben ze een ontzettend grote drank afdeling.
daar kun je trouwens wel veel en goedkoop bier halen
quote:Veel hier in Kerkrade net over de grens betaal ik ¤3,10 voor 0,7l rooie wodka. Tel uit je winst
Op zondag 2 november 2003 17:00 schreef Lopat het volgende:
hoeveel scheelt het ongeveer?
quote:ow ik quote mezelf ipv wijzig maargoed, wat ik nog zeggen wilde is dat ik zeker weet dat er een heleboel duisters in bocholt zijn die Nederlands kunnen. Wil je Nederlands praten en Duitse prijzen betalen, tja, het klinkt nu wel heel stom, maar 10 minuten van de snelweg ligt Dinxperlo. Dan ga je naar het aangelegen Suderwick en daar is een supermarkt waar ook veel drank verkocht wordt. Komen erg, erg veel Nederlanders - net als met de benzine. Maargoed, wie ben ik...
Op zondag 2 november 2003 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Bocholt heb je ook een paar grote supermarkten, als je binnenkomt vanaf de weg van Dinxperlo kom je er volgens mij wel wat tegen! Bocholt is groter dan Emmerich en niet eens zo gek veel verder
quote:Euro of 2 meestal al snel....
Op zondag 2 november 2003 17:00 schreef Lopat het volgende:
hoeveel scheelt het ongeveer?
Ligt eraan wat je zoekt met welk percentage alcohol...
Euhm je moet ff bij bv site's van de lidle of de aldi kijken, de grote supermarkten in duitsland...
Hier in Venlo over de grens zitten 2 groten dranken handels + supermarktjes...
Overigens moet je opletten: De breedte van het assortiment wat je in NL aantreft, tref je bijna niet in andere landen aan...
en om het nog gekker te maken elk benzinestation ook
quote:Maar verkoopt aldi en lidl ook merken dan? In nederland niet namelijk, alleen maar van die vage merken..ik zoek echt bekende merken zoals bacardi en puschkin
Op zondag 2 november 2003 17:11 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Euro of 2 meestal al snel....
Ligt eraan wat je zoekt met welk percentage alcohol...
Euhm je moet ff bij bv site's van de lidle of de aldi kijken, de grote supermarkten in duitsland...
Hier in Venlo over de grens zitten 2 groten dranken handels + supermarktjes...
Overigens moet je opletten: De breedte van het assortiment wat je in NL aantreft, tref je bijna niet in andere landen aan...
quote:Emmerich is idd niet zo heel ver, maar 31 km volgens map24
Op zondag 2 november 2003 16:59 schreef v0hun het volgende:
Bij de famila in emmerich (vlak over de grens) hebben ze een ontzettend grote drank afdeling.
quote:Volgens mij wel, maar sowieso de Famila in Kleve en Emmerich hebben sowieso wel een goede drankvoorraad geloof ik?
Op maandag 3 november 2003 11:24 schreef FireFoz het volgende:[..]
Emmerich is idd niet zo heel ver, maar 31 km volgens map24
weet je of ze daar ook bekende merken verkopen?
quote:Zit die Famila in kleve midden in t centrum? daar ben ik toen namelijk geweest maar daar hadden ze niet zo veel bijzonders (vond ik...)
Op maandag 3 november 2003 12:55 schreef Shibber het volgende:[..]
Volgens mij wel, maar sowieso de Famila in Kleve en Emmerich hebben sowieso wel een goede drankvoorraad geloof ik?
--edit--
kijk nou dan
http://www.heix.com/famila_markt.htm
Dat is iig niet waar ik toen geweest ben
quote:Pff lang geleden dat ik er geweest ben, ik kan Kleve en Emmerich ook niet zo goed uit mekaar houden hoor
Op maandag 3 november 2003 19:26 schreef FireFoz het volgende:[..]
Zit die Famila in kleve midden in t centrum? daar ben ik toen namelijk geweest maar daar hadden ze niet zo veel bijzonders (vond ik...)
--edit--
kijk nou dan
http://www.heix.com/famila_markt.htmDat is iig niet waar ik toen geweest ben
Maar volgens mij is die ene dat ik die drank voorraad bewust heb gezien in Emmerich. En dan niet in die getranke "supermarkt" ernaast maar in de "grote".
En ze zitten beiden volgens mij niet in het centrum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |