De-Phazz.
Downtempo, lounge, chillout, met veel jazz-invloeden. Ook hoor ik wel eens een heerlijke bossanova beat, of samba beat de revue passeren. Dus incl. wat Latijnse invloeden.
Past wel in het rijtje Thievery Corporation, Jazzanova, Dimitri from Paris, Smoke City.
Wie kent 't, en wat vind je ervan?
quote:Electronisch.
Op zondag 2 november 2003 16:23 schreef Cynic het volgende:
Eh, is dat elektronische muziek, of met "echte" instrumenten?
De Phazz zou al gepromoot en gepost worden op een nieuw concept website, waar we meer aandacht willen voor lounge, downtempo etc maar ook house, uk gagare etc.
Leuk dat je het hier post
quote:Ik ken het, ik heb de CD Death by Chocolate. Draai hem zelden, vind het een beetje 'gezichtloos'.
Op zondag 2 november 2003 16:22 schreef Rider_on_the_storm het volgende:De-Phazz.
Wie kent 't, en wat vind je ervan?
quote:Je moet ervan houden
Op zondag 2 november 2003 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ik ken het, ik heb de CD Death by Chocolate. Draai hem zelden, vind het een beetje 'gezichtloos'.
quote:Ik hou wel van het genre, vind alleen dat er betere bands/cd's zijn dan De Phazz. Zoals ook al genoemd: Jazzanova, Verve remixed, K&D etc.
Op zondag 2 november 2003 16:31 schreef Forever het volgende:[..]
Je moet ervan houden
Dehli9 van Tosca is ook een aanradertje. Tosca bestaat uit Richard Dorfmeister en Rupert Huber
quote:Daar heb je gelijk in
Op zondag 2 november 2003 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Ik hou wel van het genre, vind alleen dat er betere bands/cd's zijn dan De Phazz. Zoals ook al genoemd: Jazzanova, Verve remixed, K&D etc.
Dehli9 van Tosca is ook een aanradertje. Tosca bestaat uit Richard Dorfmeister en Rupert Huber
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |