Ik kan die boekenkast hier niet zetten, heb geen website/space. Maar ik kan 'm wel mailen als je wil.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:42 schreef Sorella het volgende:
Ik heb van jullie gelezen over die boekenkast waar cadeautjes inzitten heb even gesurfd maar ik kan hem niet vinden iemand een link ?
Magic mirror lijkt me niet zoveel aan dan wordt het te makkelijk.
Die stomme magic doos wil niet weg, nu loopt ze telkens naar achteren toe kost tijd die ik niet heb
You've got mail.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:25 schreef Sorella het volgende:
Lief van je
_ikke_@zonnet.nl is het email adres
in mapje downloads daar moet het gezet wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:05 schreef Georges het volgende:
[..]
You've got mail.
Zoals ik al in het mailtje schreef heb ik geen idee waar je 'm moet plaatsen. Het is ff terug dat ik The Sims gespeeld heb.
Ik denk in objects of downloads.
Vreemd, zal niet door de boekenkast komen. Je hoeft niet te uninstallen, niet het hele spel tenminste.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:58 schreef Sorella het volgende:
Tnx georges voor het sturen en glossy voor de tip
Heb hem binnen zal hem vanavond gaan gebruiken![]()
Hellup, ik heb de boekenkast geinstalleerd en nog een paar downloads maar nu kan ik nog maar een paar vrienden bellen en de rest niet dus die verlies ik al mijn vrienden terwijl ik ze nodig heb voor mijn carriere.
Uninstallen wil ik eigenlijk niet want ik ben nog nooit zover geweest
Waar zit de saved games map van sims er staan zoveel userdata in dat ik er vast overheen gekeken heb.
Ik heb dus alle sims delen waar o waar zit de saved games map![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:30 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik kan die boekenkast hier niet zetten, heb geen website/space. Maar ik kan 'm wel mailen als je wil.
Dit heb ik ook een aantal keren gehad bij andere games. Volgens mij is dan de cd stuk. Ik heb het ook geprobeerd op andere computers, maar daar doet ie het dan ook niet. Het vreemde vind ik wel dat hij vaak de fout geeft als hij een .cab-bestand wilt kopieren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef Aardbeitje het volgende:
Ik ben voor de zoveelste keer the Sims deluxe aan het installeren. Tijdens het installeren van cd2 krijg ik de melding: componentsoverdrachtfout. Ik krijg de sims hierdoor niet volledig geïnstalleerd.
Wie kan mij hiermee helpen? Wat betekent dit?
Dat dacht ik ook maar heb alles kunnen uninstallen, de boekenkast en nog een download kon ik vinden maar de andere waren verdwenenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:06 schreef Georges het volgende:
[..]
Vreemd, zal niet door de boekenkast komen. Je hoeft niet te uninstallen, niet het hele spel tenminste.
Haal alles wat je toegevoegd hebt weg, en zet het dan een voor een terug.
Moet werken dacht ik.
Ik wil ook zo\'n boekenkastquote:Op maandag 5 juli 2004 13:31 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar heb alles kunnen uninstallen, de boekenkast en nog een download kon ik vinden maar de andere waren verdwenen :\'(
Nu dus alleen de boekenast maar doen en de rest dus niet.
You\'ve got mail.quote:Op maandag 5 juli 2004 06:09 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb het ook wel is gehad met een hond ook smeekbede gedaan en de hond werd ook een sombie en hij bleef ook een sombie hij werd niet meer normaal en bleef groen,ik heb geen idee of dat zo hoort of dat het een foutje isquote:Op maandag 12 juli 2004 17:53 schreef La-Fosca het volgende:
Probleem met de beestenboel..1 van mijn 2 katten wilde niet meer eten.
Ging zielig in de tuin liggen en daar kwam magere Hein aan, smeekbede gedaan en die liet hem leven maaar dan wel als Zombie.
Kat doet nu alles weer ook eten maar het is en blijft een zombie.
Blijft dit zo of weet iemand een oplossing?
Nah lekker dan, het ziet er niet uitquote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb het ook wel is gehad met een hond ook smeekbede gedaan en de hond werd ook een sombie en hij bleef ook een sombie hij werd niet meer normaal en bleef groen,ik heb geen idee of dat zo hoort of dat het een foutje is
Eindelijk heb ik mijn boekenkastje. Het duurde even maar eind goed al goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:59 schreef Sorella het volgende:
Istie al thuis dan
Zal hem even opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |