quote:geloof mij the sims2 is geweldig in 1 woord ge-wel-dig
Op dinsdag 27 januari 2004 23:36 schreef PalmSpeciale het volgende:
heb nu hot date en makin' magic geleend, erg grappig, toch weer een weekje plezier gehad. langer kan ik de sims niet spelen, wordt te snel saai en hetzelfde naar mijn mening.
-Je sim wordt ouder, maar niet alleen je sim, ook je meubels slijten! door de jaren heen krijgen ze krassen en worden ze doffer.
-Als je een bank wilt kopen, kun je zelf in een handomdraai, de kleur die je het beste bij je huis vind passen uitkiezen!
-Er zijn in de originele versie van The Sims 2, meer dan 500 objecten, met veel voorwerpen uit de oude uitbreidingspaketten van The Sims.
-Ook zijn er honderden nieuwe voorwerpen gemaakt in The Sims 2!
-In The Sims 2 zijn er voor volwassenen 18 banen met allemaal 10 promotie-levels. (180 dus!)
-Als je een tiener bent zijn er banen met ieder 3 promotie levels!
-Alle Sims reageren veel sneller op alles wat je ze laat doen.
-Er zijn nu niet 8 verschillende humeur balkjes, maar 11!
De Sims moeten nu namelijk ook drinken, zoals de meesten wensten, er is een balkje over de gedachten en over de familie en vrienden!
<a href="http://game.clubs.nl/thesims2club "target="_blank">The Sims 2 Club</a>
-Je Sims hebben nu ook eigen gezichtsuitdrukkingen.
-Het Weer kan ook veranderen, Regen, donder, volle zon, zonopkomst/ondergang (zover ik weet).
-Nu ben je in staat een huis vanaf onder de grond, tot 3 verdiepingen boven de grond te bouwen!
-We weten dus dat je sims verjaren, maar waarin?
- baby
- kleuter
- kind
- tiener
- volwassene
- bejaarden
en uiteindelijk overlijden ze.
Er zullen vast mensen zijn die het jammer vinden dat een van hun eigen sims overlijdt aan ouderdom, maar wees niet getreurd, je kunt deze optie ook uitzetten!
-De meesten weten dat er in The Sims 2 niet zomaar een kindje verschijnt, maar dat de vrouw echt zwanger wordt!
Als de tijd rijp is wordt de vrouw met spoed naar een ziekenhuis gebracht waar ze een paar dagen verblijft. Na die paar dagen, komt ze weer thuis met een lief klein opdondertje!
-We weten dat de sims verjaren, maar volgens mij weet nog niet iedereen dat er in The Sims 2 ook echt een week is! (ma, di, wo, do, vr, za, zo)
De vader en moetder werken dus alleen door de weeks (ma t/m vr) en het weekend zijn ze vrij, en kunnen ze met de kinderen spelen!
-De kinderen moeten ook alleen ma t/m vr naar school en zijn in het weekend vrij! Zelfs worden in The Sims 2 echt de verjaardagen gevierd!
Er staat bijvoorbeeld: Volgende week maandag, is .... jarig!
-je kan ook extra huizen nemen, bijvoorbeeld een huisje in de bossen, een soort vakantiehuisje!
-In The Sims 2 heb je ook nieuwe opties met het foto-album, je kunt nu niet alleen foto's maken, maar je kunt de belangrijke dingen in hun leven ook OPNEMEN en je EIGEN GELUID toevoegen!
Kort samengevat:
Hier is een hele lange lijst met alle features (afgekort) die in The Sims 2 zitten:
- Volledige 3 Demensionale omgevingen en effecten.
- Verjaar opties
- Verjaardag opties
- Door de weekse dagen en weekenden
- Verjaardag informatie
- Nieuwe levensscore
- 3 verdiepingen
- Kelders
- Betere licht effecten
- Nog MEER sociale interacties
- intelligentere sims
- Snellere reacties
- gezichtsuitdrukkingen
- zwangerschap
- ouderdom
- DNA
- nieuwe humeurbalkjes (dorst, familie en vrienden, gedachten)
- Betere watereffecten van zwembaden en vijvers
- Je kunt voorwerpen op diagonale muren plaatsen
- In-game voorwerpen aanpassen (bv. de kleur)
- Betere bouwopties
- je kunt vakantiehuisjes kopen (meerdere huizen per familie)
- één buurt met 50 plekken
- weer
- foto-album opties (opnemen, geluid toevoegen, of gewone foto's)
- Je sims kunnen meer vaardigheden beoefenen
- 18 beroepen voor volwassenen met ieder 10 levels.
- 7 beroepen voor tieners met ieder 3 levels
- meer dan 500 voorwerpen uit The Sims en zijn uitbreidingspakketten en The Sims 2
-beslissingen die gemaakt worden als kleuter kunnen effect hebben op de rest van hun leven. Doormiddel van hun levensscore, kun je zien hoee het met ze gaat.
-Ook komt er een compleet nieuwe Maak-een-sim optie, waarbij mogelijkheden om het gezicht van een sim te maken heel uitgebreid zijn maar wel in een paar simpele klikken te maken tot iets wat nog nooit zo realistisch is geweest. Spelers kunnen nu ook huizen bouwen die hoger zijn dan 2 verdiepingen en hebben de mogelijkheid om hun huizen nog geavanceerder te inrichten met compleet nieuwe meubels, lampen en andere objecten.
-Tieners kunnen NIET zwanger worden, en ook geen seks hebben
- De geruchten gaan dat er tweelingen in komen.....
- Je kan kiezen naar welke school je kind gaat!
- waarschijnlijk kan je met een telescoop naar mensen in de buurt lezen (geroddel)
- er komen codes in!
- babys kan je niet besturen
- maaltijden zijn simpel, maar je kan wel naar een soort winkel, waardoor je nieuwe dingen kan maken. net zoiets als het stadshart, in de buurt staan een soort winkels!
- Sims kunnen zelfs met de schoonmaakster, de brandweerman, politie, pizaabezozrger ed trouwen!!
- kinderen hebben ook skills (net zoals in the sims 1 bv. koken)
-je kan kleine missies doen!
- je sims herkennen familie, ook als ze niet in huis wonen!
- tieners kunnen niet verliefd worden op volwassenen, senioren wel op gewone volwassenen!
- oude vrouwen kunnen niet zwanger worden, oude mannen wel zwanger maken.
- de buurt komt er ongeveer net zo uit te zien als bij beestenboel
-er komt geen incest
-je sims zijn een stuk slimmer als in the sims 1!
als een sim een andere niet aardig vindt ligt dat niet alleen aan z'n interesses. Also he analyzes the other Sim's eerste onmoeting en waar hij vandaan komt (familie)
- kinderen leren om te lopen, te praten en naar de wc gaan
- als ouders doodgaan krijgen de kinderen een erfenis
- maak je meer kans bij iemand op wie je verliefd bent als je hebt gesport
- tijdens het spel je haren veranderen van kleur en model(je kunt ze knippen en gel indoen) je kunt ook make-up opdoen.
- je kunt een babysitter inhuren voor als je moet werken
- het geld bedrag kan over $9.999.999 je kan aan iemand geld verschuldigd zijn en in de schuld staan
- je kunt twee mensen selecteren om te zien hoe hun kinderen er uit zouden zien
- tieners kunnen feesten geven zonder ouders maar je kan wel gestraft worden
de schuingedrukte dingen zijn roddels, dus ze hoeven niet waar te zijn!
quote:weet ik, op the sims2 kan ik idd niet wachten, had een sneak op cd gekregen bij makin' magic (interview met developers en de nieuwe dingen die erin voorkwamen)
Op dinsdag 27 januari 2004 23:49 schreef nikky het volgende:heel verhaal
ik was heel erg enthioshast(teringwoord) en dat ben ik nog steeds!
quote:Is het 't geld waard?
Op zondag 18 januari 2004 09:07 schreef nlboy het volgende:[..]
The Sims Bustin' Out op de GBA echt
.
Ik heb The Sims Bustin' Out tot nu toe het langst gespeeld op m'n GBA van alle spelllen die ik heb.
http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
quote:He bah! Ik zat zo op dat spel te wachten! En die rottige Sims doet het hier niet onder XP
Op woensdag 28 januari 2004 11:40 schreef StevenX het volgende:
The Sims II is inderdaad uitgesteld, naar het 3e kwartaal of later...http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
quote:duurd idd steeds langer voor dat de sims uitkomt
Op woensdag 28 januari 2004 13:22 schreef TripleM het volgende:[..]
He bah! Ik zat zo op dat spel te wachten! En die rottige Sims doet het hier niet onder XP
ik heb ook xp maar de sims draaid er hier prima onder
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:40 schreef StevenX het volgende:
The Sims II is inderdaad uitgesteld, naar het 3e kwartaal of later...http://www.gamer.nl/nieuws/20634
Slecht nieuws dus...
volgens dynabite.nl komt het spel 30 juni uit,heb ze gemaild hoe ze aan die datum zijn gekomen en of het wel zo was ,want ze hebben ook al is gezegt dat het spel 11 maart uit zou komen
Het valt me op dat ik telkens dezelfde huizen maak (qua inrichting), ik pak de spullen die ik het leukste vind. Beetje inspiratieloos.
Dus vind het leuk screenshots te bekijken van anderen, weet iemand daar een leuke site voor, of is er daar een apart topic over?
(oja ik krijg trouwens geen baby's meer! hoeveel ik ook zoen.. niks.. weet iemand waarom?)
quote:Omdat je van zoenen alleen geen baby's kan krijgen
(oja ik krijg trouwens geen baby's meer! hoeveel ik ook zoen.. niks.. weet iemand waarom?)
quote:er staan op thesims.com allerlei huizen en verhaaltje ed.... ook zou je kunnen kijken op andere sites voor leuke downloads... ook die linkjes staan wel op the sims.com
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef RedRoses het volgende:
Hier nog een Sims-verslaafde. Ik heb ze allemaal behalve Abracadabra en Erop uit..Het valt me op dat ik telkens dezelfde huizen maak (qua inrichting), ik pak de spullen die ik het leukste vind. Beetje inspiratieloos.
Dus vind het leuk screenshots te bekijken van anderen, weet iemand daar een leuke site voor, of is er daar een apart topic over?
quote:Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Op donderdag 12 februari 2004 18:23 schreef Orcaman1984 het volgende:[..]
Omdat je van zoenen alleen geen baby's kan krijgen
quote:Hehe, grapje
Op donderdag 12 februari 2004 18:30 schreef RedRoses het volgende:[..]
Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Ze krijgen toch geen baby van vibreren in dat afgrijselijke bed he???
quote:heel veel zoenen op alle manieren,veel knuffelen en praten dit vaak genoeg om en om doen (man daarna vrouw en dan weer anders om enzo) dan moet het wel lukken zo doe ik het ook altijd
Op donderdag 12 februari 2004 18:30 schreef RedRoses het volgende:[..]
Euhhh weet jij iets wat ik niet weet?
Ze krijgen toch geen baby van vibreren in dat afgrijselijke bed he???
En bij mij worden ze vaak lonely, dan krijg je een melding van of better add more people to the neighbourhood, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen (of bedoelen ze dan gewon van zorg dat er meer mensen op je plattegrondje wonen zodat er meer mensen langs kunnen lopen?)
quote:Je kan alleen bij iemand anders op bezoek gaan als je een andere familie speelt en 'jouw' sim langskomt of uitgenodigd wordt door de familie waar je op dat moment mee speelt.
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef Lolalala het volgende:
Ik speel het sinds kort en als ik dan iemand bel, dan zegt diegene van Anders kom je over here, maar hoe kan je bij iemand anders op bezoek gaan?
Ik kan het niet zoeken in de help functie.En bij mij worden ze vaak lonely, dan krijg je een melding van of better add more people to the neighbourhood, maar ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen (of bedoelen ze dan gewon van zorg dat er meer mensen op je plattegrondje wonen zodat er meer mensen langs kunnen lopen?)
Je kunt add family doen en dan move in je buurt. Dan kunnen er ook meer buren langskomen.
quote:Ja idd, zoals ik al zei dus ja. Dus dan speel je eerst even met het ene huis en dan met die ander die ernaast staat?
Op donderdag 19 februari 2004 16:52 schreef Georges het volgende:[..]
Je kan alleen bij iemand anders op bezoek gaan als je een andere familie speelt en 'jouw' sim langskomt of uitgenodigd wordt door de familie waar je op dat moment mee speelt.
Je kunt add family doen en dan move in je buurt. Dan kunnen er ook meer buren langskomen.
quote:Precies.
Op donderdag 19 februari 2004 16:57 schreef Lolalala het volgende:[..]
Ja idd, zoals ik al zei dus ja. Dus dan speel je eerst even met het ene huis en dan met die ander die ernaast staat?
quote:Niks, is onzin. Grapje van het spel.
Op donderdag 19 februari 2004 18:19 schreef Lolalala het volgende:
Wat betekent een telefoontje met The drop off has been made, you have been warned??
Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Moet ik dan nu met Bob zelf gaanspelen oid? Of hoe kan ik geld aan hem uitgeven?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?
quote:Your welcome, sims zijn cool.
Op donderdag 19 februari 2004 18:31 schreef Lolalala het volgende:
Dankjewel voor al je hulp trouwens!!Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Moet ik dan nu met Bob zelf gaanspelen oid? Of hoe kan ik geld aan hem uitgeven?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?![]()
quote:Meer cadeau's geven
Op donderdag 19 februari 2004 18:31 schreef Lolalala het volgende:
Dankjewel voor al je hulp trouwens!!Nog een vraagje, nu zegt ie maybe you should spend some money on your new friend oid, hoe kan ik dat doen?
Pizza bestellen en kijken of ie het samen opeet?![]()
quote:Geen een!
Op donderdag 19 februari 2004 18:36 schreef Georges het volgende:[..]
Your welcome, sims zijn cool.
Dat zegt me niks, welke uitbreidingen heb je?
quote:Hoe doe ik dat?
Op donderdag 19 februari 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:[..]
Meer cadeau's geven
quote:als je geen uitbreidingen hebt dan kan je geen kadoos geven ,want die moet je kopen en daar voor heb je hotdate nodig.
Op donderdag 19 februari 2004 19:43 schreef Lolalala het volgende:[..]
Geen een!
Die moeten nog komen
[..]Hoe doe ik dat?
Hij is 2 x bij mij gekomen met een kado, en ik kan dan kiezen tussen talk en joke en entertain etc maar niet give gift.
Iemand een idee hoe ik dat wat sneller omhoog krijg?
magic mirror downloadequote:Op donderdag 19 februari 2004 22:44 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb echt een social-boost nodig, ik kan elke dag na het werk wel mensen uitnodigen maar die sociale ladder die blijft maar laag staan.<p>Iemand een idee hoe ik dat wat sneller omhoog krijg?
geen idee ik heb de nederlandse abracadabra (ook illegaal)quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:56 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb de engelse versie van The Sims t/m Making Magic (illegaal). Ik vraag me af of ik ergens wat bestandjes kan downen om hem in nederlands te krijgen?
Mmm, dan wordt het lastig voor mij om hem in NL te krijgen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:04 schreef glossy het volgende:
[..]
geen idee ik heb de nederlandse abracadabra (ook illegaal)
bn inderdaad ook erg lang daar blijven hangen maar er zijn 4 dingen waar je op moet lettenquote:Op vrijdag 21 november 2003 19:56 schreef Georges het volgende:
Heb toch nog maar een uitbreiding gekocht. Superstar, erg leuk, alleen kom niet meer verder. Heb drie sterren en genoeg starpower maar ik krijg er gewoon geen sterren meer bij.<br>Iemand ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |