quote:Ziet dat er n beetje leuk uit? Gewone persoonlijkheid enzo?
Op maandag 3 november 2003 19:17 schreef glossy het volgende:
mijn kind is opgegroeid tot een volwassen vrouw door de opgroei truc
quote:je kind word een gewone volwassene ziet er verders niet anders uit
Op dinsdag 4 november 2003 09:02 schreef Elvi het volgende:[..]
Ziet dat er n beetje leuk uit? Gewone persoonlijkheid enzo?
quote:nee geen ervaring mee mijn dierenboel cd is kapot
Op dinsdag 4 november 2003 14:47 schreef Elvi het volgende:
Dieren kunnen ook in mensen veranderen! Iemand ervaring dáármee? Ik ga het strax es proberen.
The Sims is KUT! Ik heb het al tig keer opnieuw proberen te installeren met de savegames van m'n nichtjes erbij, maar hij wil niet
Al die kut expansion packs ook, moeten die in een bepaalde volgorde ofzo?
Ik heb honderden softwarepakketten geinstalleerd, maar dit slaat alles ![]()
Wanneer komt er een ultra-pack met alle expansion packs op 1 DVD, met ééééééééén installatieprogramma? ![]()
* frustratie *
Ik heb ergens een keer een goede tutorial gelezen over hoe je het beste opnieuw kunt installeren. Er schijnt soms nog iets in de registry te blijven staan. Als ik die site heb gevonden zal ik die hier posten. ![]()
[edit]
Ik heb het even opgezocht maar wat ik bedoelde was de Simseraser (te downloaden bij www.thesims.com en het staat als het goed is ook op de cd). Dat progje haalt wat er nog in de registry blijft staan weg.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door boku op 04-11-2003 16:48]
quote:Registry opschonen is erg belangrijk als je opnieuw gaat installeren.
Op dinsdag 4 november 2003 16:09 schreef boku het volgende:
Installatie kan inderdaad erg vervelend zijn. Ze hoeven niet in de juiste volgorde geinstalleerd te worden al raad Maxis dat wel aan.Ik heb ergens een keer een goede tutorial gelezen over hoe je het beste opnieuw kunt installeren. Er schijnt soms nog iets in de registry te blijven staan. Als ik die site heb gevonden zal ik die hier posten.
[edit]
Ik heb het even opgezocht maar wat ik bedoelde was de Simseraser (te downloaden bij www.thesims.com en het staat als het goed is ook op de cd). Dat progje haalt wat er nog in de registry blijft staan weg.
[/edit]
Mixen van officiele met illegale packs werkt niet trouwens.
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:06 schreef Georges het volgende:[..]
Registry opschonen is erg belangrijk als je opnieuw gaat installeren.
Als je dat niet doet lukt het geheid niet.
Ik heb EA wel eens gebeld en ze gaven die oplossing, werkt prima.Mixen van officiele met illegale packs werkt niet trouwens.
Hmmz. Bij mij wel. Ik heb Deluxe, House Party, Hotdate en Beestenboel origineel en Vacation, Superstar en Makin' Magic als illigale copy maar alles werkt perfect (ook met ongeveer 2 Gb aan downloads). De enige reden waarom hij af en toe traag is of eruit klapt komt door conflicting object id's, maar daar heb je objectid.exe voor.
quote:Apart, bij mij werkte het niet. Dacht ook ergens gelezen te hebben op de site van EA dat het niet gaat.
Op dinsdag 4 november 2003 19:41 schreef boku het volgende:[..]
Hmmz. Bij mij wel. Ik heb Deluxe, House Party, Hotdate en Beestenboel origineel en Vacation, Superstar en Makin' Magic als illigale copy maar alles werkt perfect (ook met ongeveer 2 Gb aan downloads). De enige reden waarom hij af en toe traag is of eruit klapt komt door conflicting object id's, maar daar heb je objectid.exe voor.
quote:Jij zit trouwens toch ook wel eens op het officiele forum van EA van de Sims onder dezelfde naam? Dat forum met de burgermeester.
Op dinsdag 4 november 2003 19:48 schreef boku het volgende:
Inderdaad erg vreemd. En ik wil EA (en Maxis) ook wel steunen, maar dat ze dan elke keer met een Deluxe en een Double Deluxe uitkomen vind ik erg ver gaan. Al is het wel een manier om mensen die nog niet bekend zijn met de Sims enthausiast te krijgen. lk als Sims-freak wil ik ze graag allemaal orgineel in mijn kast hebben staan (uiteindelijkdan).
quote:Yep.
Op dinsdag 4 november 2003 19:51 schreef Georges het volgende:[..]
Jij zit trouwens toch ook wel eens op het officiele forum van EA van de Sims onder dezelfde naam? Dat forum met de burgermeester.
Je naam komt me bekend voor.
quote:Is ie echt zo leuk?
Op woensdag 5 november 2003 12:44 schreef berney het volgende:
Ik vind m zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf..
quote:Absoluut,
Op vrijdag 7 november 2003 14:44 schreef Sanne het volgende:[..]
Is ie echt zo leuk?
Dertig euro waard leuk?
Nu the sims 2 nog.
.
Ps, weet iemand een crack voor simenhancer en objectmanager. Ik heb wel cracks van andere versies maar nu abracadabra erbij is doet ie het niet meer is een probeerversie.
quote:dia kan je kopen in magic town in het donker groene gedeelte.
Op zaterdag 8 november 2003 16:17 schreef Lyssa het volgende:
hoe kan je een draakje krijgen als huisdier?? i wanna i wanna!!
Zelfde geldt voor dat bubbelblaasapparaat. Heb er twee vlakbij elkaar staan, maar die ene wordt niet gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |