abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14321226
Hopelijk goed nieuws voor Pinda Choco zoeker: In Duitsland (Real vroeger Alkauf) hebben ze iets dergelijks.
Tartare Saus zou ik eens in België proberen, eten ze daar bij de frites.

Weet iemand waar ik drop kaugum kan vinden en vroeger had je ook van die pinguins, dat waren zachte (gummie) snoepjes in de vorm van een pinguin waren zwart/bruin/wit. Cola/drop en nog iets. mmmmmm

zondag 2 november 2003 @ 15:52:50 #2
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14321607
quote:
Op zondag 2 november 2003 15:33 schreef Sjnuutje het volgende:
Hopelijk goed nieuws voor Pinda Choco zoeker: In Duitsland (Real vroeger Alkauf) hebben ze iets dergelijks.
Tartare Saus zou ik eens in België proberen, eten ze daar bij de frites.

Weet iemand waar ik drop kaugum kan vinden en vroeger had je ook van die pinguins, dat waren zachte (gummie) snoepjes in de vorm van een pinguin waren zwart/bruin/wit. Cola/drop en nog iets. mmmmmm

In een ouderwetse snoepwinkel .
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14321770
Ja daar had ik ook al aan gedacht. Toch bedankt.

Trouwens, tomaten chips hebben ze volgens mij ook volop in Duitsland, evenals Hanuta en Punica.
Hanuta vind je ook bij Aldi/Lidl onder een andere naam maar net zo lekker.

En denk nog eens aan Champagne Pils en Duplo.
In Duitsland hebben ze ook tubes met chocoladepasta, kun je leuke gezichtjes op je boterham spuiten. LOL. In Duitsland hebben ze veeeeeeel!

pi_14321836
tartaar saus haal ik altijd bij de albert hein XL (in eindhoven). voorheen inderdaad in belgie.
pi_14348397
Hmmmm....dropkauwgom....klinkt lekker!
Ben ook wel benieuwd waar je die kunt halen!
  maandag 3 november 2003 @ 18:38:08 #6
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_14353356
Dropkauwgom: gevonden in een snoepwinkel in Brugge waar ze nog 'traditioneel' snoep verkopen.
Het is misschien een beetje uit de regio voor deze of gene, maar misschien dat andere 'oud-snoep' winkels ze ook verkopen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 3 november 2003 @ 18:38:21 #7
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_14353362
Dropkauwgom: gevonden in een snoepwinkel in Brugge waar ze nog 'traditioneel' snoep verkopen.
Het is misschien een beetje uit de regio voor deze of gene, maar misschien dat andere 'oud-snoep' winkels ze ook verkopen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  maandag 3 november 2003 @ 18:38:30 #8
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_14353364
pi_14457213
Oxymoron

BEDANKT!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')