quote:Dat leek er anders totaal niet op, door Mitea op te stellen...
Op dinsdag 4 november 2003 20:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Koeman had dat al wel in de gaten
quote:Inhoudsloos? Koeman was gewoon erg geprikkeld afgelopen weekend. Jammer dat je dat niet wilt toegeven...
Op woensdag 5 november 2003 08:47 schreef Doc het volgende:[..]
Je bent alleen maar aan het trollen. Ook in het PSV topic. Even dom doen is OK. Alleen maar inhoudsloos trollen niet.
Ik zou als ik jou was maar eens inhoudelijk gaan posten als je hier nog langer wil rondhangen.
Dat PSV al jaren de positie van Nederland op de UEFA-lijst verkracht is overigens ook een feit.
Grappig dat er veel overeenkomsten waren met de wedstrijd tegen AZ. De ploeg die de overwinning verdiende kreeg wederom een cadeautjein de vorm van een penalty. Hoewel deze er natuurlijk helemaal niet een was.
Celta verdient gewonnen.
Dat Ajax zo van slag was na die pingel
Stom daar hebben ze het laten liggen.
Ik kan er wel mee leven was wederom een leuke wedstrijd om te kijken.
quote:Je eerste positieve post moet ik echter nog tegenkomen, dus voornamelijk is het inhoudsloos getroll ja.
Op woensdag 5 november 2003 08:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Inhoudsloos? Koeman was gewoon erg geprikkeld afgelopen weekend. Jammer dat je dat niet wilt toegeven...
Dat PSV al jaren de positie van Nederland op de UEFA-lijst verkracht is overigens ook een feit.
quote:yup, daarom staan ze hoger dan ongeveer alle clubs in Nederland. Alleen Feyenoord doet het beter
Op woensdag 5 november 2003 08:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
quote:7 keer op rij uitgeschakeld worden in de CL doet de positie van NL goed ja
Op woensdag 5 november 2003 08:59 schreef ChAoZ het volgende:[..]
yup, daarom staan ze hoger dan ongeveer alle clubs in Nederland. Alleen Feyenoord doet het beter
Daarnaast. Alsof je van clubs als Willem II, Heerenveen en NEC in Europa iets mag verwachten... Met een lucky loting een ronde overleven, van een club als PSV zou je meer mogen verwachten...
quote:Naief? Gaan verdedigen was pas naief geweest. Kan Ajax gwoon niet.
Op woensdag 5 november 2003 09:00 schreef twi het volgende:
Ik kan er ook wel mee leven. Verloren, oké. Maar ik ben er niet blij mee dat Koeman gewoon in de val is gelopen door naief 4-3-3 te gaan spelen. Mitea heeft niet slecht gespeeld, maar ik vind het gewoon oerstom. De Jong mag ook op z'n flikker krijgen en ingeprent krijgen dat 'ie zich na AZ niet gelijk alles kan permitteren.
Verder deed Mitea het erg goed vond ik. Weet zeker dat we een hoop lol gaan belven aan die gast.
Ennuh 1-0 thuis en 3-2 uit is 3-3 en dus uitvoordeel voor Ajax. Dus al met al geen klachen. Tuurlijk was een punt lekker geweest en winnen helemaal.
De nederlaag tegen NAC vond ik echt kut maar hij was wel nuttig. Ook deze nederlaag is kut maar zeker nuttig. Ajax heeft weer een hoop geleerd gisteravond.
Op naar Den Haag
Het was natuurlijk geen pingel, maar Raffie met zijn "Grygera speelde puur de bal" had natuurlijk ook geen gelijk, maar tsja, die baalde dat ie niet won en geschorst is.
quote:Verdedigen met 3 man lukt inderdaad niet.
Op woensdag 5 november 2003 09:09 schreef Speed1971 het volgende:
Naief? Gaan verdedigen was pas naief geweest. Kan Ajax gwoon niet.
quote:Knap om zo positief te blijven.
Op woensdag 5 november 2003 09:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Naief? Gaan verdedigen was pas naief geweest. Kan Ajax gwoon niet.
Verder deed Mitea het erg goed vond ik. Weet zeker dat we een hoop lol gaan belven aan die gast.
Ennuh 1-0 thuis en 3-2 uit is 3-3 en dus uitvoordeel voor Ajax. Dus al met al geen klachen. Tuurlijk was een punt lekker geweest en winnen helemaal.
De nederlaag tegen NAC vond ik echt kut maar hij was wel nuttig. Ook deze nederlaag is kut maar zeker nuttig. Ajax heeft weer een hoop geleerd gisteravond.
Op naar Den Haag
Ben het met je eens dat Mitea opstellen best een goede keuze was alleen gingen we teveel terughangen en kwamen wij niet toe aan opbouwen en lieten we hen veel te veel ruimte.
quote:Was toch ook echt geen gele kaart.
Op woensdag 5 november 2003 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Ach ja: thuis de scheids gruwelijk mee, nu gruwelijk tegen.Het was natuurlijk geen pingel, maar Raffie met zijn "Grygera speelde puur de bal" had natuurlijk ook geen gelijk, maar tsja, die baalde dat ie niet won en geschorst is.
quote:Ach Ajax leert alleen als ze verliezen. Ik vond het onvoorstelbaar dat ze die koppies zo lieten hangen na die pingel. Ik zag de humor van die pingel wel in. Tegen AZ kregen ze zelf zo n soort pingel mee en nu tegen. Daar moet je als speler gewoon om lachen en lekker de mouwen opstropen.
Op woensdag 5 november 2003 09:24 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Knap om zo positief te blijven.
Ajax had mi. het allemaal al een wedstrijd eerder tegen Celta moeten leren, maar ok er is geen man overboord.Ben het met je eens dat Mitea opstellen best een goede keuze was alleen gingen we teveel terughangen en kwamen wij niet toe aan opbouwen en lieten we hen veel te veel ruimte.
quote:Kun je over twisten, hij raakt em van achteren.
Op woensdag 5 november 2003 09:27 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Was toch ook echt geen gele kaart.
Mitea doet het zere behoorlijk tot nu toe.
Nadat ze eerst ff van stomheid nix wisten te zeggen begonnen ze toch te pruttelen (koekje van eigen deeg etc), gelijk maar ff de mond gesnoerd met: "je kan ze niet allemaal winnen en we waren niet geoed genoeg gister". Heb ze niet meer gehoord ![]()
1e vervelende kakkerlakken hebben me ook al gebeld, zelfde routine even herhaald
quote:Ja zeker. En helemaal lekker om te zien dat Ajax gewoon weer met vleugelspelers gaat spelen. Na de winterstop is het wel zo goed als zeker dat Uche erbij is. Zal even een beetje moeten wennen enzo maar volgend seizoen dus twee goede vleugelspelers.
Op woensdag 5 november 2003 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Mitea doet het zere behoorlijk tot nu toe.
Op zaterdag winnen door een onterechte pingel, en vervolgens op dinsdag verliezen met een onterechte pingel! ![]()
-ontopic-
Ik denk dat ajax niet had hoeven te verliezen bij Celta. Mooie goals van Sonck en vdVaart, maar met een andere inslag, had er zeker meer in gezeten!
quote:Precies!!!
Op woensdag 5 november 2003 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Schitterend, al m'n collega's zaten vandaag me op te wachten om me ff in te peperen dat AJAX verloren heeft gister. Had zoiets al verwacht en kwam dus met shawltje en het clublied zingend de kamer binnen (ook al verlies je, je bent altijd trots om Ajacied te zijn).Nadat ze eerst ff van stomheid nix wisten te zeggen begonnen ze toch te pruttelen (koekje van eigen deeg etc), gelijk maar ff de mond gesnoerd met: "je kan ze niet allemaal winnen en we waren niet geoed genoeg gister". Heb ze niet meer gehoord
1e vervelende kakkerlakken hebben me ook al gebeld, zelfde routine even herhaald
Hier bijna dito verhaal. Ik vind het helemaal geen ramp dat ze verloren, zat er een beetje aan te komen. Laatste nederlaag was immers tegen NAC en dat is ook al zo n 2 maanden geleden.
En natuurlijk en je altijd trots op Ajax! Geweldig toch dat Ajax gisteren ook weer voor de aanval koos. Ajax durft tenminste ook te verliezen.
En trouwens erg lekker dat Sonck weer scoorde.
Ach genoeg lichtpunten en ik kijk echt uit naar het duek tegen Milan. Niet dat ik denk dat ze die even pakken maar dat zal zeker een mooie wedstrijd worden.
VDV moet echt snel verkocht worden. Hij wordt steeds minder waard
Bel gaat en daar staat een ouder vrouwtje die verder bij mij in de straat woont, nog nooit een woord mee gewisseld echter.
"jij bent toch grote fan van AJAX?"
"eeeuuhh, ja?"
Begint me daar een verhaal af te steken over der broer die ook in hart en nieren Ajacied was, dat ie AJAX begravenis heeft gehad (compleet met rouwstoer door De Meer), dat Van der Eijden nog op zijn begravenis is geweest en dat Arnesen hem nog heeft opgezocht in het ziekenhuis. Ze had dus bandje gevonden met een oud nummer van Willy Alberti (ode aan AJAX) erop wat op die begravenis was gedraaid, of ik die wilde hebben.
Ze raakte echter zo enthousiast dat ze ff naar huis rende en 5 minuten later terug kwam met een plaat in der handen (80 jaar AJAX) en foto's van der broer samen mer Arnesen etc.
Toch leuk
quote:Plus je hebt natuurlijk in Yakubu, Obodai en De Ridder uitstekende vervangers...
Op woensdag 5 november 2003 09:49 schreef Speed1971 het volgende:[..]
VDV moet echt snel verkocht worden. Hij wordt steeds minder waard
Niemand bij Ajax had een goal zoals de laatste van VDV gemaakt, dus ben nou maar blij dat je zo'n uitzonderlijke speler hebt!
Ruilen voor Kezman?
quote:Vooral van De Jong is het zonde dat hij niet vaker speelt. Dat staat z'n progressie in de weg. Vorig jaar hebben we oa bij Arsenal uit gezien dat hij echt wel kan voetballen, maar hij moet vaker spelen. Yakubu is een leuke bankzitter.
Op woensdag 5 november 2003 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond gisteren het verschil tussen de basisspelers en de 'invallers' als De Jong en Yakubu schrikbarend groot.Mitea doet het zere behoorlijk tot nu toe.
Die goal was idd erg lekker. Maar VDV is nu en geschorst in de HCE en in de CL. Knap hoor! En zeker die actie van hem tijdens PSV - Ajax was echt super dom van hem.
Kezman ruilen voor VDV. Even denken hoor.....ja doe maar Kezman is eerder van zijn schorsing af ![]()
edit
Ik praat poep geloof ik. Kezman en VDV zijn tegelijk weer speel gerechtigt. Na nee laat dan maar. VDV levert denk ik aan het eind van het seizoen meer op als Kezman.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 05-11-2003 10:01]
quote:Nee dank je, Kezman is ook weinig de laatste twee maanden. Misschien is die goal gisteren nou net weer zo'n zetje wat Rafael nodig heeft.
Op woensdag 5 november 2003 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Plus je hebt natuurlijk in Yakubu, Obodai en De Ridder uitstekende vervangers...
Niemand bij Ajax had een goal zoals de laatste van VDV gemaakt, dus ben nou maar blij dat je zo'n uitzonderlijke speler hebt!
Ruilen voor Kezman?
quote:Maar goed dat de Jong ook gisteren zo fantastisch speelde en z'n taken niet liet versloffen!
Op woensdag 5 november 2003 09:58 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Vooral van De Jong is het zonde dat hij niet vaker speelt. Dat staat z'n progressie in de weg. Vorig jaar hebben we oa bij Arsenal uit gezien dat hij echt wel kan voetballen, maar hij moet vaker spelen. Yakubu is een leuke bankzitter.
Nu al 7 doelpunten tegen in 3 wedstrijden, dat is gewoon veels te veel. ![]()
Denk ook niet dat we hoeven te treuren dat Grygera er over 3 weken niet bij is, ik vond het gisteren met afstand de zwakste schakel.
Maar nog geen man overboord verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |