quote:Laat Jari maar gewoon doen waar hij goed in is: laatste 20 minuten invallen en de beslissende pass geven die tot een doelpunt lijdt.
Op dinsdag 4 november 2003 00:28 schreef twi het volgende:Ik weet dat ik me niet populair maak onder de Ajacieden maar ik beschouw Litmanen als passé. Het is met 'm gebeurd, ik vind het een hele sympathieke kerel en hou van 'm voor wat 'ie voor Ajax heeft gedaan en doet. Ik zal ongetwijfeld een (paar?) keer op m'n muil gaan doordat 'ie weer met een weergaloze actie mijn ongelijk bewijst, maar op Litmanen reken ik niet meer. Elke minuut dat 'ie meespeelt is meegenomen, dat moet niet te vroeg in de wedstrijd gebeuren. Dan is het min of meer een 'verloren wissel'.
Jari
maar eens moeten we toch afscheid gaan nemen van de beste man...
quote:Wederom snap ik hee goed je punt. Maar
Op dinsdag 4 november 2003 00:28 schreef twi het volgende:
Je moet voor die vroege score gaan. Mentaal zit het al niet helemaal goed bij Celta dus een snelle dreum is de manier om ze metaal te breken. Hou stand en breng zo laat mogelijk Litmanen in. Hij kan met zijn ervaring en inzicht van grote waarde zijn morgen.
We kunnen verliezen morgen, is ff slikken maar opzich niet erg. Als we winnen morgen zijn we zeer waarschijnlijk een ronde verder. Dat laatste moet naar mijn mening het uitgangspunt zijn. Gaan voor de overwinning.
En met Sonck op rechts Zlatan centraal en Mitea op links zullen die Celtavigianen zich een hoedje schrikken.
quote:425 seizoenskaarthouder hier: ja
Op maandag 3 november 2003 21:22 schreef nurdasbeste het volgende:
hey jongens ik heb een vraagje over de Arenavak 425... kun je van daaruit uberhaupt iets van het spel zien.
ik kan namelijk kaartjes voor nederland-schotland voor dat vak kopenbvd!
quote:Hoorde van morgen Koeman in het Sportjournaal toch iets zeggen in de trant van vleugelspelers, buitenspelers noemde hij dat.
Op dinsdag 4 november 2003 10:15 schreef twi het volgende:
Soort van 'we hebben toch niks te verliezen' wedstrijdje van maken. Da's wel oké, maar dan moeten we wel zorgen dat MOCHTEN we verliezen, ze niet meer dan 1 goal verschil maken.
Soms is het goed om je verlies te nemen. Het ergste wat kan gebeuren is dat Ajax verliest maar dat is niet eens zo erg. Neem dan dat verlies en ga voor de drie punten vanavond want pakt je vanavond drie punten liggen de tickets klaar voor de volgende ronde.
Ik hoop echt dat Koeman met Mitea begint. Gewoon 4-3-3 spelen en Celta onderdruk blijven houden.
quote:Juanfran is twijfelachtig, en dat was toch de uitblinker bij Celta de vorige keer. Zou wel gunstig zijn als 'ie niet mee zou doen.
Op dinsdag 4 november 2003 10:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hoorde van morgen Koeman in het Sportjournaal toch iets zeggen in de trant van vleugelspelers, buitenspelers noemde hij dat.
Soms is het goed om je verlies te nemen. Het ergste wat kan gebeuren is dat Ajax verliest maar dat is niet eens zo erg. Neem dan dat verlies en ga voor de drie punten vanavond want pakt je vanavond drie punten liggen de tickets klaar voor de volgende ronde.
Ik hoop echt dat Koeman met Mitea begint. Gewoon 4-3-3 spelen en Celta onderdruk blijven houden.
Maar Celta's thuis-score in Europa blijft indrukwekkend
quote:Klopt, de 26e november... Daarna nog Brugge uit...
Op dinsdag 4 november 2003 11:40 schreef Qi het volgende:
Welke ploeg krijgt Ajax ná Celta uit? AC Milan thuis?
Dan neem ik overigens aan dat de eerste knock out ronde nog voor de winter is?
quote:Edu, geblesseerd = niet tegen Ajax
Injury worries"Physically we are quite tired and are missing some important players," said Lotina, who is without Edu and Juanfran through injury, while Everton Giovanella and José Ignacio are both suspended and there are doubts surrounding the participation of Eduardo Berizzo, Vagner and Aleksandr Mostovoi. "It is not that those who will play are going to do badly, but I am worried that we could be unbalanced in some positions."
Bron: www.uefa.com
En dan is het ook nog twijfelachtig of Eduardo Berizzo, Vagner en Aleksandr Mostovoi meedoen. Ik ken niet veel van deze namen, zijn dit allemaal basisspelers? Methodmich misschien?
quote:Juanfran was met afstand de beste man van het veld tijdens Ajax-Celta, het zou heel erg mooi zijn als hij niet mee zou doen.
Op dinsdag 4 november 2003 11:51 schreef Qi het volgende:
Celta heeft zo te zien zware problemen met de selectie:
[..]Edu, geblesseerd = niet tegen Ajax
Juanfran, geblesseerd = niet tegen Ajax
Giovanella, geschorst = niet tegen Ajax
Ignacio, geschorst = niet tegen AjaxEn dan is het ook nog twijfelachtig of Eduardo Berizzo, Vagner en Aleksandr Mostovoi meedoen. Ik ken niet veel van deze namen, zijn dit allemaal basisspelers? Methodmich misschien?
quote:Edu, Juanfran en Mostovoi zeker weten...
Ignacio, geschorst = niet tegen AjaxEn dan is het ook nog twijfelachtig of Eduardo Berizzo, Vagner en Aleksandr Mostovoi meedoen. Ik ken niet veel van deze namen, zijn dit allemaal basisspelers? Methodmich misschien?
13 Pinto
6 Berizzo
7 Vagner
8 Ángel
9 Milosevic
11 Gustavo López
14 Juanfran
15 Contreras
16 José Ignacio
20 Jesuli
23 Sergio
Deze spelers begonnen tegen AC Milan:
13 Pinto
2 Velasco
4 Cáceres
5 Giovanella
7 Vagner
8 Ángel
10 Mostovoi
11 Gustavo López
14 Juanfran
15 Contreras
20 Jesuli
Deze spelers begonnen tegen Ajax:
13 Pinto
2 Velasco
3 Sylvinho
4 Cáceres
5 Giovanella
6 Berizzo
9 Milosevic
10 Mostovoi
14 Juanfran
20 Jesuli
22 Luccin
Juanfran 3x gespeeld
Mostovoi 2x gespeeld
Giovanella 2x gespeeld
Berizzo 2x gespeeld
Vagner 2x gespeeld
Ignacio 1x gespeeld
Edu 0x gespeeld
Inval beurten even niet meegerekend.
Hmmm, maakt nog niet helemaal duidelijk wie nou altijd in de basis speelt. Juanfran is in ieder geval belangrijk, goed dat ze die missen, en Mostovoi, Giovanella, Berizzo & Vagner lijken vaak in de basis elf te starten. Zou mooi zijn als er daar ook nog wat van afvallen (Giovanella is al zeker).
quote:Ik denk dat de meeste van die jongens die op de zogenaamde blessure lijst staan wel spelen hoor. Misschien met een pijnstillende injectie hier en daar. Maar ik reken er op dat Juanfran bijvoorbeeld zeker speelt.
Op dinsdag 4 november 2003 12:11 schreef Qi het volgende:
Hmmm, maakt nog niet helemaal duidelijk wie nou altijd in de basis speelt. Juanfran is in ieder geval belangrijk, goed dat ze die missen, en Mostovoi, Giovanella, Berizzo & Vagner lijken vaak in de basis elf te starten. Zou mooi zijn als er daar ook nog wat van afvallen (Giovanella is al zeker).
quote:Ik hoop echt dat Juanfran niet kan spelen, die gast was echt fantastisch tegen Ajax. Ik ben bang voor hem
Op dinsdag 4 november 2003 12:17 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat de meeste van die jongens die op de zogenaamde blessure lijst staan wel spelen hoor. Misschien met een pijnstillende injectie hier en daar. Maar ik reken er op dat Juanfran bijvoorbeeld zeker speelt.
quote:Weet ik niet, ze zeggen denk ik niet voor niets dat hij niet begint. Anders hadden ze wel gezegd dat hij een twijfel geval was, net zoals ze dat zeggen over Mostovoi, Vagner & Berizzo. Misschien is het wel een ernstige blessure, dan heeft een injectie niet zoveel nut. Wij kunnen Trabelsi & Pienaar bijvoorbeeld ook niet inzetten, ook al zouden we ze een injectie geven.
Op dinsdag 4 november 2003 12:17 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat de meeste van die jongens die op de zogenaamde blessure lijst staan wel spelen hoor. Misschien met een pijnstillende injectie hier en daar. Maar ik reken er op dat Juanfran bijvoorbeeld zeker speelt.
Er is wel een mogelijkheid dat de coach van Celta net doet alsof Juanfran niet mee kan doen, om hem vervolgens toch op te stellen om Ajax te verrassen. Maarja, dat is zo doorzichtig, weet niet of hij zo'n trucje uit zou halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 04-11-2003 12:26]
quote:En ik ben voor niemand bang. Want hier gaan we weer. Wij zijn Ajax en gaan daar gewoon goed voetballen, en dan kan ook Juanfran ons geen pijn doen. Ik hoop dat ons aller Ajax vanavond ook met die instelling gaat voetballen.
Op dinsdag 4 november 2003 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik hoop echt dat Juanfran niet kan spelen, die gast was echt fantastisch tegen Ajax. Ik ben bang voor hem
quote:We zullen zien...
Op dinsdag 4 november 2003 12:23 schreef Qi het volgende:[..]
Weet ik niet, ze zeggen denk ik niet voor niets dat hij niet begint. Anders hadden ze wel gezegd dat hij een twijfel geval was, net zoals ze dat zeggen over Mostovoi, Vagner & Berizzo. Misschien is het wel een ernstige blessure, dan heeft een injectie niet zoveel nut. Wij kunnen Trabelsi & Pienaar bijvoorbeeld ook niet inzetten, ook al zouden we ze een injectie geven.
Er is wel een mogelijkheid dat de coach van Celta net doet alsof Juanfran niet mee kan doen, om hem vervolgens toch op te stellen om Ajax te verrassen. Maarja, dat is zo doorzichtig, weet niet of hij zo'n trucje uit zou halen.
quote:Vagner was geschorst tegen Ajax, had anders wel meegespeeld. Giovanella schijnt de grote architect te zijn. Mostovoi ook een vaste kracht, net als Berizzo. Allemaal belangrijke krachten. Ignacia en Edu zijn wat minder belangrijk
Op dinsdag 4 november 2003 12:11 schreef Qi het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 04-11-2003 14:17]
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:11 schreef superjoden het volgende:
Afgelopen zondag is de echtgenote van Rinus Michels, Will Michels-Hulsbosch, overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding. Zoals bekend was Mevrouw Michels een fervent Ajax-supporter die zich altijd diep bij de club betrokken heeft getoond.Voorafgaand aan de wedstrijd tussen Ajax en AZ werd de echtgenote van de legendarische trainer onwel en werd zij naar het ziekenhuis gebracht waar zij een dag later kwam te overlijden. De begrafenis zal, overeenkomstig haar wens, in besloten kring plaatsvinden.
veel sterkte gewenst aan de nabestaanden met dit verlies.
quote:Edu is een aanvallende middenvelder / spits, die ook graag vanaf de flanken komt. Mits fit speelt hij altijd, goed voor een goal of 9 per seizoen, met uitschieters naar boven.
Juanfran is normaliter linksback, maar speelt dit seizoen regelmatig als linkshalf. Voornamelijk om wat meer zekerheid in te bouwen, hij is namelijk offensief ingesteld en dus kiest Lotina graag nog iemand achter hem.
Giovanella is niet altijd basisspeler, hoe schandalig ook. Een zeer goede voetballer, beetje een type Sneijder, met sterke passing.
José Ignacio is een loper, die normaal gesproken in de basis staat.
Eduardo Berizzo was vorig jaar basisspeler, centraal achterin. Dit seizoen wisselt hij vaak af met Contreras en Sergio, die even goed zijn.
Vagner is een stand-in in de competitie, beetje vaste invaller.
Mostovoj is de vedette van de ploeg. Geniaal, maar ook licht ontvlambaar.
Wat mij wel verbaast is dat Lotina vasthoudt aan zijn idee om Pinto in de beker en de CL op doel te zetten en Cavallero, de eigenlijke eerste man, alleen in de competitie op te stellen.
quote:Je hebt gelijk gehad, toch jammer in dit geval. Juanfran staat erin, en zelfs nog wat andere namen die zogenaamd twijfelachtig waren.
Op dinsdag 4 november 2003 12:27 schreef Doc het volgende:[..]
We zullen zien...
quote:Koeman had dat al wel in de gaten
Op dinsdag 4 november 2003 20:54 schreef Qi het volgende:[..]
Je hebt gelijk gehad, toch jammer in dit geval. Juanfran staat erin, en zelfs nog wat andere namen die zogenaamd twijfelachtig waren.
quote:Gelukkig maar, dan hebben de spelers zich er een beetje op ingesteld.
Op dinsdag 4 november 2003 20:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Koeman had dat al wel in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |