abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2003 @ 10:53:25 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14315277
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik richt me op een man of tien - irl en hier.

Zelfs Maurice de Hond zou hier een rolberoerte van krijgen. Die baseert z'n peilingen toch op tenminste 20 man.
pi_14315308
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:53 schreef twi het volgende:

[..]

Zelfs Maurice de Hond zou hier een rolberoerte van krijgen. Die baseert z'n peilingen toch op tenminste 20 man.

ja maar dat alle ajacieden die ik tot nu spreek precies het zelfde reageren biedt weinig hoop voor de toekomst.
  zondag 2 november 2003 @ 10:59:32 #53
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14315360
Ik word gewoon kost misselijk van het gelul dat Ajax geluk heeft gehad. Als Ajax geluk had gehad was het 5-2 geworden.

Ook heb ik al meerdere malen aangegeven dat AZ te weinig heeft gekregen. Beide ploegen hadden 3 punten moeten krijgen.

Ook heb ik al aangegeven dat ik die penalty geen goede beslissing vond.

quote:
Op zondag 2 november 2003 00:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Idd. De afgekeurde goal van Nigel de Jong was een fout van de scheids. De penalty was opzich terecht, het was een overtreding, maar je moet geen penalty geven dan, raar maar waar. Ik vond dat ook een foute beslissing van de scheids. Ik had liever dat deze twee fouten niet door de scheids waren gemaakt.

Dat SCH dan ook nog eens zo kortzichtig is om te beweren dat het zo wel moeilijk wordt om voor Ajax te zijn in de CL omdat het Ajax publiek zijn ogen zou sluiten voor bepaalde zaken is van een zeer bedenkelijk niveau. Ik zou SCH dan ook aanraden mijn eerdere posts eens te lezen over deze wedstrijd alvorens een oordeel te hebben over het Ajax publiek.

Dat hij het PSV publiek een beter publiek vindt omdat Tony misschien al 100x had toegegeven dat het een onterechte penalty was is ook alweer van een heel bedenkelijk niveau.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  zondag 2 november 2003 @ 10:59:59 #54
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_14315368
pfff komen ze weer goed weg ,ONterechte pingel,terecht afgekeurde goal(anders hadden ze wel geprotesteerd dus hij had zelf ook wel door dat hij buitenspel stond)

Kunnen ze niet beter de scheidsrechters voor 4 wedstrijden schorsen na zo'n (onterechte)beslissing waardoor de wedstrijd niet in evenwicht eindigd ,zoals het bij deze "topper",eigenlijk wel hoorde...........

p.s. het is wel altijd het "geluk"van de topclubs zo'n beslissingen.....BAH

EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  zondag 2 november 2003 @ 11:00:45 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14315379
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

ja maar dat alle ajacieden die ik tot nu spreek precies het zelfde reageren biedt weinig hoop voor de toekomst.

Koel, dus ondanks dat ik nu in 2 posts heb gezegd dat het geluk was (visie incluis), doet je toch besluiten dat ik ofwel:

1) Alsnog hetzelfde zeg als de andere Ajacieden
2) Ondanks m'n honderden / duizenden posts in Ajax-topics toch geen Ajacied ben

Welke is het? 1 of 2?

zondag 2 november 2003 @ 11:02:52 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14315409

Ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat Ajax verdient heeft gewonnen.

In dit geval wel, erg ongelukkig, had 4 of 5-2 moeten zijn.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14315432
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:59 schreef Speed1971 het volgende:
Ik word gewoon kost misselijk van het gelul dat Ajax geluk heeft gehad. Als Ajax geluk had gehad was het 5-2 geworden.

Ook heb ik al meerdere malen aangegeven dat AZ te weinig heeft gekregen. Beide ploegen hadden 3 punten moeten krijgen.

Ook heb ik al aangegeven dat ik die penalty geen goede beslissing vond.
[..]

Dat SCH dan ook nog eens zo kortzichtig is om te beweren dat het zo wel moeilijk wordt om voor Ajax te zijn in de CL omdat het Ajax publiek zijn ogen zou sluiten voor bepaalde zaken is van een zeer bedenkelijk niveau. Ik zou SCH dan ook aanraden mijn eerdere posts eens te lezen over deze wedstrijd alvorens een oordeel te hebben over het Ajax publiek.

Dat hij het PSV publiek een beter publiek vindt omdat Tony misschien al 100x had toegegeven dat het een onterechte penalty was is ook alweer van een heel bedenkelijk niveau.

OK!

Ik had inderdaad maar 1 post van je gelezen, de wedstrijd pas vannacht rond enen op video gezien - ik ben wel voor Ajax in de CL hoor

pi_14315433
Ik stel voor dat we ajax volgend jaar aan de competitie laten beginnen met 15 punten (ofzo) in plaats van dit getrut. Dan kunnen andere clubs tenminste rustig punten pakken tegen Ajax zonder dat de scheids meteen opzichtig moet ingrijpen, dat is gewoon sneu. Ik begrijp ook wel dat ajax die punten nodig heeft om nog enigzins uitzicht te houden op championleague voetbal. Maar als het om dergelijke aantallen gaat kun je het gewoon maar beter toegeven en er direct mee starten, want week in week uit van dit soort weggevertjes wekken alleen maar een boel irritatie op.
  zondag 2 november 2003 @ 11:04:48 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14315439
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:02 schreef popolon het volgende:

Ik zal de laatste zijn die zou zeggen dat Ajax verdient heeft gewonnen.

In dit geval wel, erg ongelukkig, had 4 of 5-2 moeten zijn.

Die " " moet een " " zijn neem ik aan, tong?

Oh nee kut, je bent popolon

zondag 2 november 2003 @ 11:07:23 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14315466
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:04 schreef DIJK het volgende:
Ik stel voor dat we ajax volgend jaar aan de competitie laten beginnen met 15 punten (ofzo) in plaats van dit getrut. Dan kunnen andere clubs tenminste rustig punten pakken tegen Ajax zonder dat de scheids meteen opzichtig moet ingrijpen, dat is gewoon sneu. Ik begrijp ook wel dat ajax die punten nodig heeft om nog enigzins uitzicht te houden op championleague voetbal. Maar als het om dergelijke aantallen gaat kun je het gewoon maar beter toegeven en er direct mee starten, want week in week uit van dit soort weggevertjes wekken alleen maar een boel irritatie op.

Frustratie zit hoog he?

[denkt om plaatje te posten, maar doet het toch maar niet]

zondag 2 november 2003 @ 11:09:17 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14315500

Ga door jongens, blijven snotteren. Vermakelijk.

twi, tong is een stukkie ouder hoor

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14315585
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:07 schreef twi het volgende:
Frustratie zit hoog he?
Joh totaal geen frustratie.. Ik doe een legitiem en realistisch voorstel. Lijkt me een tactisch plan. Scheelt een boel irritatie. Daar hebben we toch allemaal baat bij.
  zondag 2 november 2003 @ 11:22:08 #63
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14315734
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:14 schreef DIJK het volgende:

[..]

Joh totaal geen frustratie.. Ik doe een legitiem en realistisch voorstel. Lijkt me een tactisch plan. Scheelt een boel irritatie. Daar hebben we toch allemaal baat bij.

Lul niet zo dom. Het was een fantastische wedstrijd die twee winnaars verdiende. Het was verre weg de mooiste wedstrijd van het seizoen. Voetbal van een hoog niveau, spanning, een al met al een goede scheids (op de pingel na en de tweede gele kaart en dus rood voor Tim de Cler).

Ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen. Als Ajax 1 punt zou krijgen was dat niet terecht. Als AZ 1 punt zou krijgen was dat ook niet terecht. Ik wil dan ook een ander voorstel doen dan jou belachelijke idee. De KNVB moet ingeval van zulke wedstrijden 6 punten te vergeven hebben zodat in dit geval Ajax en AZ beide 3 punten pakken. Dat is in mijn ogen het meest terecht........

zondag 2 november 2003 @ 11:24:13 #64
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14315772
Let op Cootje, Jari komt eraan, Jari komt eraan
Geweldige wedstrijd gister, en mooi dat Ajax gewonnen heeft.
Free Your Mind
  zondag 2 november 2003 @ 11:24:44 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14315784
Speed, nou lul je zelf dom. 6 punten
  zondag 2 november 2003 @ 11:28:11 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14315857
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:09 schreef popolon het volgende:
twi, tong is een stukkie ouder hoor

Toch vond ik het een tong-look-a-like post En da's best een compliment.

( )

pi_14315891
Wat een gedoe weer. Natuurlijk was dat geen pingel, maar hij geeft hem, Ajax wint en de drie punten blijven meer dan verdiend in Amsterdam. Hoe die goal gemaakt wordt is niet zo relevant, hij was gewoon op basis van de tweede helft dik verdiend.

En de term 'lucky ajax' is achterhaald. Hoe won feyenoord vorige week ook weer? O ja...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14315896
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:22 schreef Speed1971 het volgende:
Het was een fantastische wedstrijd die twee winnaars verdiende. Het was verre weg de mooiste wedstrijd van het seizoen. Voetbal van een hoog niveau, spanning, een al met al een goede scheids (op de pingel na en de tweede gele kaart en dus rood voor Tim de Cler).
T was inderdaad een amusante wedstrijd.
quote:
Ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen. Als Ajax 1 punt zou krijgen was dat niet terecht. Als AZ 1 punt zou krijgen was dat ook niet terecht. Ik wil dan ook een ander voorstel doen dan jou belachelijke idee. De KNVB moet ingeval van zulke wedstrijden 6 punten te vergeven hebben zodat in dit geval Ajax en AZ beide 3 punten pakken. Dat is in mijn ogen het meest terecht........
Neenee dit schiet niet op. Alhoewel ik je originele poging ten zeerste waardeer. Mijn idee vond ik toch beter. Bij jouw idee krijg je meteen weer het gezeik net als bij de schorsingen en daarnaast meteen weer een hoop onduidelijkheid.
  zondag 2 november 2003 @ 11:37:00 #69
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14316044
3 - 2 door een penalty in de 90ste minuut.
Dat zijn de mooiste
  zondag 2 november 2003 @ 11:37:18 #70
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14316052
Ik vind het terecht dat Ajax won.
Ik vind dat AZ te weinig heeft gekregen ook 1 punt was te weinig.
Ik vind het lullig voor Co en alle AZ supporters.
Ik heb een te gekke wedstrijd gezien.

Ik hoop dat Feyenoord punten laat liggen in Groningen

zondag 2 november 2003 @ 11:39:09 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14316088
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:30 schreef DIJK het volgende:

[..]

T was inderdaad een amusante wedstrijd.
[..]

Neenee dit schiet niet op. Alhoewel ik je originele poging ten zeerste waardeer. Mijn idee vond ik toch beter. Bij jouw idee krijg je meteen weer het gezeik net als bij de schorsingen en daarnaast meteen weer een hoop onduidelijkheid.

Alleen is jouw idee nog belachelijker dan dat van hem. Dat idee van jou dat heeft namelijk die typische lampen-bijsmaak (ook wel calimero-gedrag genaamd), terwijl dat van hem tenminste respect opbrengt voor AZ.

Op zich is het goed dat er tenminste een overwinnaar is gekomen uit deze wedstrijd. Dan worden er tenminste 3 punten uitgereikt aan de teams, in plaats van 2.

zondag 2 november 2003 @ 11:41:50 #72
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14316145
BTW Zlatan miste nog een redlijke dikke kans, als ie dat maar niet doet in de CL
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14316210
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:39 schreef twi het volgende:
Terwijl dat van hem tenminste respect opbrengt voor AZ.
Niets dan respect voor AZ. In mijn idee zouden ze toch de punten krijgen die ze verdienden. Dan hoefde temmink niet nog eens in te grijpen in de 90ste minuut.
quote:
Op zich is het goed dat er tenminste een overwinnaar is gekomen uit deze wedstrijd. Dan worden er tenminste 3 punten uitgereikt aan de teams, in plaats van 2.
Een betere poging om een positieve draai te geven aan zoiets dramatisch heb ik nog zelden gehoord.
  zondag 2 november 2003 @ 11:45:35 #74
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14316236
TWI thnx voor het moment.

Wel lachen dat de verslaggever zegt dat Kromkamp Sonck niet raakt. Als je goed kijkt dan zie je aan het been van Kromkamp dat hij wel degelijk Sonck raakt omdat het been van Kromkamp als het ware een terugslag laat zien. Kromkamp gaf overigens na de wedstrijd toe dat hij Sonck raakte maar dat hij het geen penalty vond.

pi_14316386
De penalty was erg slap gegeven, maar de uitslag is terecht. Werd nog een doelpunt onterecht afgekeurd en met wat meer precisie hadden er nog een paar ballen ingezeten (Zlatan! Schele neet!)

Kan me trouwens niet herinneren dat Galásek ooit een penalty heeft gemist

All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')