abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14396154
Nou het was niet helemaal wat we weer van Ajax hadden gehoopt! Ze speelden zeer matig! En Celtic heeft er goed van kunnen profiteren! Maar nog steeds hou ik van mijn Ajax!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_14396171
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:27 schreef Bhaartje het volgende:
Nou het was niet helemaal wat we weer van Ajax hadden gehoopt! Ze speelden zeer matig! En Celtic heeft er goed van kunnen profiteren! Maar nog steeds hou ik van mijn Ajax!
Dan mag je de tegenstander ook wel weten.....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14396194
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan mag je de tegenstander ook wel weten.....

die hoef je toch niet te kennen?
Celtic, Celta, what's in the name?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14396263
Goed of niet Ajax speelde niet op zijn best gisteren hor, ik weet ook wel dat Celtic goed maarre wat Ajax gisteren neerzette was gewoon matig....
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_14396287
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:32 schreef Bhaartje het volgende:
Goed of niet Ajax speelde niet op zijn best gisteren hor, ik weet ook wel dat Celtic goed maarre wat Ajax gisteren neerzette was gewoon matig....

Het was Celta.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14396288
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:32 schreef Bhaartje het volgende:
1x je vergissen okay maar 2x.......
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14396330
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het was Celta.

Ik gooi die 2 ook iedere keer door elkaar... .

Maar ik vind dat ze het in de tweede helft nog goed geprobeerd hebben, maar de verdediging staat gewoon niet op punt... jammer, maar ik ben toch blij dat ze doordat er maar 1 punt verschil was het onderlinge resultaat winnen van Celta.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 5 november 2003 @ 10:49:16 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396681
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:35 schreef sweek het volgende:
Ik gooi die 2 ook iedere keer door elkaar... .
Sarcasme?
  woensdag 5 november 2003 @ 10:52:05 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396752
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:22 schreef zjroentje het volgende:
Denk ook niet dat we hoeven te treuren dat Grygera er over 3 weken niet bij is, ik vond het gisteren met afstand de zwakste schakel.
Waarom krijgt Grygera de pineut? Op links had Escudé Maxwell nog om op terug te vallen, maar Grygera moest die hele rechterkant in z'n eentje bewaken omdat de Jong ergens achter de spitsen een leuk speeltuintje had gevonden.

Grygera treft geen blaam, ik vond 'm juist een van de beteren, gezien de omstandigheden. Als je nou naar Yakubu en de Jong zou wijzen, oké. Helaas was het gebruikelijke SQD'tje ook weer van de partij...maar ook dat kan je op Yakubu schrijven.

pi_14397011
Geen nesta en waarschijnlijk ook geen Maldini tegen Ajax, er liggen meer kansen nu.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14397080
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:02 schreef F1Bas het volgende:
Geen nesta en waarschijnlijk ook geen Maldini tegen Ajax, er liggen meer kansen nu.
Waarom Maldini niet?
pi_14397089
Grygera dekte aan de buitenkant, dat kan de rechtsback uit mijn 5e zaterdagamateurelftal ook....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14397156
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:04 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waarom Maldini niet?

geblesseerd uitgevallen geloof ik
ik heb nog niets gehoord over de ernst trouwens
Nu ook Zuid Afrika
pi_14397319
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:08 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

geblesseerd uitgevallen geloof ik
ik heb nog niets gehoord over de ernst trouwens

Jezus die wedstrijd is pas eind November. Beetje raar om ervan uit te gaan dat Maldini dan waarschijnlijk niet speelt.
  woensdag 5 november 2003 @ 11:17:18 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14397387
Had ook niets anders van de UEFA verwacht. Handen boven het hoofd van die Vasailličre houden:
quote:
Penalty paid

With Ajax growing in confidence, Celta produced a sucker punch. Milosevic seemed to be isolated as he cut into the box from the right, but he managed to beat defender Abubakari Yakubu with some neat footwork, and the Ghanaian international defender brought the striker down to concede a penalty.

pi_14397389
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Jezus die wedstrijd is pas eind November. Beetje raar om ervan uit te gaan dat Maldini dan waarschijnlijk niet speelt.

IK heb nog niets over de ernst gehoord, wil niet zeggen dat er nog niets over bekend is. misschien ligt ie er de rest van het seizoen wel uit. ik heb geen idee. ook geen zin om te gaan zoeken
Nu ook Zuid Afrika
pi_14397595
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:17 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

IK heb nog niets over de ernst gehoord, wil niet zeggen dat er nog niets over bekend is. misschien ligt ie er de rest van het seizoen wel uit. ik heb geen idee. ook geen zin om te gaan zoeken

Milan moet Maldini en Nesta missen tegen Ajax

5/11/2003 10:37

AC Milan mag dan met 1-0 Club Brugge hebben verslagen, de rossoneri verlieten niet zonder kleerscheuren het Jan Breydelstadion. Coach Carlo Ancelotti heeft voor het volgende Champions Leagueduel met Ajax een probleem in zijn defensie op te lossen.
Vlak voor rust kwam die tegenslag tot stand. Alessandro Nesta incasseerde twee gele kaarten (dus rood) en is dus geschorst voor de komende wedstrijd in Amsterdam. Paolo Maldini moest met een dijbeenblessure van het veld na een sliding. Volgens een eerste prognose zou de aanvoerder circa dertig dagen uitgeschakeld zijn.

Maldini en Nesta vormen het sterke hart van de Milanese defensie. In de tweede helft tegen Club ving coach Ancelotti de absentie van het tweetal op met de 38-jarige Alessandro Costacurta en Dario Simic. Over drie weken, op woensdag 26 november komt de winnaar van de Champions League op bezoek in de Arena.

Aldus vi.nl

woensdag 5 november 2003 @ 11:27:33 #243
73091 Vom
de Cowboy
pi_14397652
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:14 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Beetje hopen kan geen kwaad toch?

Dat Nesta er niet bij is verhoogd natuurlijk wel de kansen voor Ajax, al zal Milan wel wat goeds achter de hand hebben

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_14397714
Volgens de BRT is Malidini met een paar dagen rust weer fit.
pi_14397747
En of het gemis van Nesta-Maldini net zo zwaar weegt als dat van Grygera-Trabelsi en VDV vraag ik me af.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14397818
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:52 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom krijgt Grygera de pineut? Op links had Escudé Maxwell nog om op terug te vallen, maar Grygera moest die hele rechterkant in z'n eentje bewaken omdat de Jong ergens achter de spitsen een leuk speeltuintje had gevonden.

Grygera treft geen blaam, ik vond 'm juist een van de beteren, gezien de omstandigheden. Als je nou naar Yakubu en de Jong zou wijzen, oké. Helaas was het gebruikelijke SQD'tje ook weer van de partij...maar ook dat kan je op Yakubu schrijven.

Als je het zo bekijkt, kan je het beter op de verkeerde tactiek van Koeman gooien. De Jong werd de hele tijd naar het centrum getrokken, dus die moest gaan kiezen, meegaan met die man en zo geen man minder in het centrum krijgen of blijven om Gryga te ondersteunen.

Je kan ook wel verwachten dat Sonck niet de hele tijd mee terug gaat (logisch ook), dus had SQD gewoon vaker door moeten schuiven, maar daar in die Fransman nog niet aan toe.

pi_14397857
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
En of het gemis van Nesta-Maldini net zo zwaar weegt als dat van Grygera-Trabelsi en VDV vraag ik me af.
Dat weet ik niet maar als je zelf een aantal belangrijke spelers mist is het altijd lekker als de tegenstander dat ook heeft.
  woensdag 5 november 2003 @ 11:35:49 #248
73091 Vom
de Cowboy
pi_14397905
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Trabelsi is er dan geloof ik al weer.

Hij was toch 3 tot 6 weken uitgeschakeld?

slecht dat ik dit niet weet

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_14397974
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:35 schreef Vom het volgende:

[..]

Trabelsi is er dan geloof ik al weer.

Hij was toch 3 tot 6 weken uitgeschakeld?

slecht dat ik dit niet weet

6 tot 10

Nu ook Zuid Afrika
pi_14398224
Het was al met al wel een verdiende overwinning voor Celtic...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')