quote:op naar deel 9
Op donderdag 6 november 2003 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Hm, 't maar dat jullie het weten: ik ga vanmiddag een nieuwe camera kopenWauw, een Ixus 400! En die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden
quote:Precies!
Op donderdag 6 november 2003 14:04 schreef lily het volgende:[..]
op naar deel 9
quote:Christan gaat straks weer naar peutergym, ik hoop daar wat van vast te leggen (ik weet niet of de accu van de camera wat stroom bevat, die gaan we vlak daarvoor halen namelijk).
Op donderdag 6 november 2003 14:08 schreef melonovy het volgende:
wauw Rewimo, ben benieuwd naar alle foto's!
quote:Heb hem bij mijn vriendin gezien. De foto's die zij af heeft laten drukken doen niet onder voor die van een goede spiegelreflexcamera
Op donderdag 6 november 2003 14:24 schreef Knorretje het volgende:
rewimo je raakt geheid helemaal verloefd op dat ding.ok ixus 400 gebruiker is
wij wachten ook met smart op onze nieuwe camera, naja onze... het is een cadeau voor Jeroen van zijn ouders, maar de levertijden zijn nogal fors op dat ding

Christan aan het gymmen (nadat ie eindelijk mijn hand had losgelaten)

Met neefjes Bradley (r) en Jarrett
Leuk Rewimo een nieuwe camera. Kom al je expirimentjes maar lekker posten hoor.
Wat een ontzettend lieve foto van Janneke bij haar vader!
Verder veel plezier met je camera!!
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:18 schreef CarOnline het volgende:
Leuke foto's weer allemaal zeg, vind dit een van de leukste topicsLara bij Opa en Oma in bad met de grote zussen
Maar hij ligt dus in het water, whehe
quote:Ik heb de Sony - DCR-TRV30E hiermee kun je filmen (digitaal) en foto's maken (ook digitaal). Heel veel opties, uitgebreid menu, beste lens, enz. enz.
Op donderdag 6 november 2003 14:29 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie waterfoto![]()
Wat voor camera gebruik jij melonovy?wij wachten ook met smart op onze nieuwe camera, naja onze... het is een cadeau voor Jeroen van zijn ouders, maar de levertijden zijn nogal fors op dat ding
Hij is zo klein! Hij kan zowat 4x in mijn oude Mavica denk ik
En met mijn 128 Mb geheugenkaart kan ik voorlopig voort met spammen hier
quote:mooi dingetje
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb nu deze: http://www.dcviews.com/reviews/Canon-S400/Canon-IXUS-400-test-NL.htmHij is zo klein! Hij kan zowat 4x in mijn oude Mavica denk ik
En met mijn 128 Mb geheugenkaart kan ik voorlopig voort met spammen hier
en idd, met 128 mb kun je lekker wat fotoos maken ![]()
daniman heeft zelf een fuji A303 (3.2 megapixel) en drie geheugenchips, eentje van 16 mb, eentje van 128 mb en eentje van 256
Die laatste is vooral voor vakantie, die 128 mb voor zomaar een dagje en die 16 mb kaart zat geloof ik bij mijn camera toen ik hem kocht

hij is er heel blij mee
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:23 schreef babyfeet het volgende:
Hier weer een foto van Kyllian hij had toen net die politie auto van papa gekregenhij is er heel blij mee
Lois kan jij ook nog niet eens spammen met foto's van Iris, en Karin jij met foto's van Bram. Eigenlijk zou ik er een paar moeten uitprinten, en een soort poster van maken. Er zitten echt super leuke tussen mag ik wel zeggen
quote:wat n heerlijk jochie
Op donderdag 6 november 2003 18:37 schreef Rewimo het volgende:
De eerste resultatenIk moet nog wat stoeien met de instellingen (nog tips, Knor?)
[afbeelding]
Christan aan het gymmen (nadat ie eindelijk mijn hand had losgelaten)[afbeelding]
Met neefjes Bradley (r) en Jarrett
quote:Uh ja ik moet nu ook echt uitkijken voor mijn tenen ..
Op vrijdag 7 november 2003 07:31 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ook zo'n autogekje?
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:20 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
He wat een leuke foto's zijn het weer. Kom maar op ik ben in voor meerEn rewimo dat is een goeie camera zo te lezen op die website. Hij maakt in ieder geval mooie plaatjes.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:47 schreef Patriesje het volgende:
wat n heerlijk jochie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |