abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 18:07:30 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_975569
Elke dinsdagavond, om 22:40 uur op Net5.

Het programma waarin Brittain's lowest and horniest zich op kan geven voor een verblijf van een weekje in een soort BB-huis aan de Spaanse kust. 4 Mannen en 4 vrouwen mogen een week lang feesten en dienen, onder het alziend oog van vele camera's, liefst zoveel mogelijk met elkaar te 'rommelen'.

Doel is om die partner te strikken die volgens vantevoren opgegeven 'profielen' het best matcht. Het geheel wordt enthousiast aanelkaar gepraat door niemand minder dan Mark Little. Wie kent hem niet, deze olijkerd die ooit meespeelde in 'Flying Doctors' en 'Neighbours'?

Vanavond is het dus weer zover.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_975612
YES YES YES... ik kan niet wachten tot het weer begint.. half 11 vanavond?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:13:39 #3
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_975627
Ah..Thanx!
Ik was vergeten hoe laat het ook al weer begon
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_976543
Lol het programma is idd nog bijna erger dan Weekender.. alhoewel misschien is het nog trashier... ik kan niet beslissen wie wel??
pi_977032
Het is eigenlijk gewoon een triest programma.. met die gekke engelsen.. maar daarom is het juist ook weer zo onwijs COOL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_977069
<ff offtopic>
WAAR IS ME PLAATJE ((((
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 22:46:17 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_977401
Ik zie je plaatje gewoon, hoor.

Misschien moet je bij 'instellingen' (bovenaan de pagina) even het vinkje weghalen bij de optie 'alleen geuploade plaatjes laten zien'.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 22:50:10 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_977430
Muts boven volgekotst nest: "Is that your puke or mine?"

Gedvemme!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2001 @ 23:02:25 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_977498
Wat is het weer erg he?

Na de eerste dag liggen er trouwens al her en der stellen bijelkaar in bed. Al dan niet ziek van de drank en de 'emoties'.

Ik geloof dat er nog geen match is. But who cares? De deelnemers niet iig.

pi_982579
<off topic> Ik zie me plaatje Thanx.</off topic>

Ik heb helaas het einde niet gezien, nog wat leuks gebeurd?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_982685
Jaa was een leuke aflevering vond ik! Alleen vind ik die dertigers wel minder geschikt eigenlijk.

Maar die Amanda die er bij zat, was echt enorm grappig.
'Ik schrik mannen af, want tjaa ik ben blond en knap he' sprak zei met haar apenkop

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_982707
Wat zijn die Britten toch sexually repressed, dat moet er dan INEENS uit! En natuurlijk hebben ze een alibi nodig om zich zo te gedragen, thuis hangen ze gewoon de brave pik uit
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:17:22 #13
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_988578
Ik vind het ook een tof programma, al is het wel met de week voorspelbaarder:

Mensen komen aan bij Villa: Gelijk het zwembad in, binnen een half uur alle kleren uit!

Wat ik op zich dan wel weer van een ontzettend dubbele moraal vind getuigen, is het afschermen van de geslachtsdelen bij vrouwen en mannen!

Maak zo'n programma dan niet!

Back in town
pi_1005672
Elbutre dat heeft te maken met de Engelse wetgeving. Als ze het uitzenden met zichtbare geslachtsdelen kunnen ze een forse douw krijgen.

Ik vind het trouwens na één keer wel genoeg, ik kijk nu nog wel naar het begin meestal, of er wat leuks tussen zit, maar ik bereik steeds minder het einde van de show.

† In Memoriam † zondag 10 juni 2001 @ 03:58:06 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1005750
Alle afleveringen lijken ook wel érg veel op elkaar!

Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.

Maar het heeft wél iets.

pi_1008295
quote:
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:

Kennismaking op het vliegveld, naar het huisje, eerst maar eens goed zuipen, stukkie zwemmen, weer flink zuipen, happie eten, zuipen, disco in, helemaal door het lint zuipen, alvast begin te 'rommelen', strompelend en struikelend terug naar het huisje, verder 'rommelen', omvallen en met een kater weer wakker worden.

Maar het heeft wél iets.

absoluut!!!
* Fannetje vindt het ook zeer vermakelijk
pi_1009713
Ik kijk het iedere week en het is idd altijd het zelfde eigenlijk maar ik blijf geboeid zitten kijken
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2001 @ 20:39:32 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1021413
Vanavond, om 22:35 uur op Net5.

Zullen we gewoon n's gek doen en er straks weer naar gaan kijken?

† In Memoriam † dinsdag 12 juni 2001 @ 23:29:49 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1022701
En 't is idd weer ongeveer 't zelfde!

Dit keer met een heus tennistoernooi. Als alibi natuurlijk voor het betere werk.

† In Memoriam † woensdag 13 juni 2001 @ 00:23:29 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1023002
Er waren geloof ik zowaar wat matches. Dat betekent dat stelletjes die bijelkaar zouden moeten passen volgens 'de computer' het ook echt (al dan niet) met elkaar gedaan hebben.
  woensdag 13 juni 2001 @ 00:35:47 #21
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1023035
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 00:23 schreef Cynix ® het volgende:
Er waren geloof ik zowaar wat matches. Dat betekent dat stelletjes die bijelkaar zouden moeten passen volgens 'de computer' het ook echt (al dan niet) met elkaar gedaan hebben.
Vond het vanavond wel erg rustig en weinig opwindend.
Geen extreme drank en andere orgies
wat moet ik hier nu neerzetten?
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2001 @ 00:40:23 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1023049
Ja, 't was idd een stuk rustiger, dát wel. Nou ja, volgende keer beter (=ranziger).
pi_1023270
to snog or not to snog

Wel vermakelijk programma voor bij een potje bier.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2001 @ 23:21:12 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1053734
De aflevering van vanavond is definately de ranzigste tot nu toe!!!

Iedereen is lekker bezig met elkaar. Vooral in de disco! De dames doen allemaal de limbo. Dat wil zeggen door een bierflesje in hun decolleté te plaatsen en dat achteroverhangend op te drinken, of op te laten drinken door een van de anderen. Anyway, hij gaat lekker!

pi_1055156
quote:
Op zondag 10 juni 2001 03:58 schreef Cynix ® het volgende:

Maar het heeft wél iets.

Kennismakkingen in combinatie met een overvloed aan alcohol is toch nog altijd de makkelijkste manier om elkaar te leren kennen
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')