quote:Ik heb de BenQ DC2410 gekocht. Een snapcam van 3 megapixel. Je kan er niet zo veel mee, maar hij maakt wel mooie scherpe foto's
Op dinsdag 4 november 2003 17:03 schreef hooiberg het volgende:
Ik vind de 2e het beste! (contrast komt wel mooi uit) welke camera heb je gekocht??
ik ben inmiddels al een tijdje niet meer in dit forum geweest
beetje druk enzo de laatste tijd... Maar zal voor het einde nog wel een fraaie foto plaatsen
![]()
Zelf vond ik de tweede ook het mooiste, hoewel ik dacht dat de eerste mooier zou worden toen ik hem schoot. De boom zonder bladeren springt er helaas iets minder uit dan ik gehoopt had...
quote:Die 2e is mij juist net even te contrastrijk. Er gaat veel detail verloren. Smaken verschillen...gelukkig
Op dinsdag 4 november 2003 17:03 schreef hooiberg het volgende:
Ik vind de 2e het beste! (contrast komt wel mooi uit) welke camera heb je gekocht??
ik ben inmiddels al een tijdje niet meer in dit forum geweest
beetje druk enzo de laatste tijd... Maar zal voor het einde nog wel een fraaie foto plaatsen
![]()
groet,
Frida
quote:(eerst was er nog een of andere discussie gaande
Op dinsdag 4 november 2003 22:23 schreef Yvonnetje het volgende:
Zo! Hier is al flink gepost...
Wat vinden jullie van deze foto?
en de foto is wel gaaf
quote:Pffft, wat een gemieren*gedoe* zeg... Ben het weekend weggeweest en moest dus even bijlezen. Nou ja, 't is toch wel duidelijk zo lijkt mij?
Op dinsdag 4 november 2003 22:42 schreef Xilantof het volgende:[..]
(eerst was er nog een of andere discussie gaande
)
quote:Dankje
en de foto is wel gaaf
quote:idd gemieren*dinges*
Op dinsdag 4 november 2003 22:49 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Pffft, wat een gemieren*gedoe* zeg... Ben het weekend weggeweest en moest dus even bijlezen. Nou ja, 't is toch wel duidelijk zo lijkt mij?
[..]Dankje
Voornamelijk gemaakt vanwege de kleuren.
ik ben vanmiddag dus het park in geweest. en ik moet zeggen dat het vrij lastig is om wat nieuws en orgineels te bedenken bij "herfst"
quote:da's mijn tactiek
Op dinsdag 4 november 2003 22:55 schreef Xilantof het volgende:
ik ben vanmiddag dus het park in geweest. en ik moet zeggen dat het vrij lastig is om wat nieuws en orgineels te bedenken bij "herfst"
van alle cliché's een foto laten zien, zodat de rest gedwongen wordt iets 'origineels' te verzinnen en jammerlijk faalt *mwoehahahaha* ![]()
quote:nee man....straks kom je alberto nog tegen
Op dinsdag 4 november 2003 23:51 schreef k_man het volgende:
Loopt iedereen de park te checken?
Even heel kort: Ik kon me redelijk vinden in de punten van Short_Stop omtrent bewerkingen en fotografie van kunstwerken. Maar goed, wil de discussie niet opnieuw oplaaien (heb de helft al overgeslagen bij het lezen).
HERFST. Voor mij is herfst ook donker. Zou een geheel zwarte foto scoren?
Ik heb nog een leuke herfstfoto op de schijf staan. Ben alleen bang dat ik m enkel nog met zwart-wit filter heb opgeslagen en daarmee gaat de kracht volkomen uit de foto... ![]()
Voor nu: Hulde aan The Frog voor zijn werkelijk schitterende foto's!!
quote:slim
Op dinsdag 4 november 2003 23:43 schreef Abbadon het volgende:[..]
da's mijn tactiek
van alle cliché's een foto laten zien, zodat de rest gedwongen wordt iets 'origineels' te verzinnen en jammerlijk faalt *mwoehahahaha*
maar je maakt het ons wel moeilijk
quote:hmhm
Op dinsdag 4 november 2003 23:58 schreef CdFMarshall het volgende:Voor nu: Hulde aan The Frog voor zijn werkelijk schitterende foto's!!
maar ik hoor het graag
RoelerFM
Ben gelukkig nog steeds geen radiofrequentie
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:32 schreef RoelerMF het volgende:
Een tragedie portier, je hebt me naam verkeerd gespeld in verzameltopic![]()
RoelerFM
Ben gelukkig nog steeds geen radiofrequentie
quote:Voila
Op donderdag 6 november 2003 15:40 schreef portier het volgende:[..]
.
*aanpassen gaat*.
quote:Merci
Op donderdag 6 november 2003 15:44 schreef portier het volgende:[..]
Voila
.
quote:de 2de vind ik er origineel
Op vrijdag 7 november 2003 10:12 schreef Yvonnetje het volgende:
Welke van deze 3 vinden jullie 't beste?
Dit is mijn inzending voor deze maand:
quote:leuke foto
Op vrijdag 7 november 2003 15:02 schreef rique het volgende:
Ik zal voor het eerst meedoen met de wedstrijd, na een paar keer toeschouwer geweest te zijn vind ik het nu wel tijd voor deelname. De herfst is zo mooi maar ik ben met een hoop clichéplaatjes thuisgekomen. Gelukkig kwam ik in het bos een boom tegen met 5 uitgroeisels (soort van 5-in-1-boom) en daar heb ik wat mee geëxperimenteerd.Dit is mijn inzending voor deze maand:
quote:Met dit soort foto's mag je van mij wel vaker mee doen hoor
Op vrijdag 7 november 2003 15:02 schreef rique het volgende:
Ik zal voor het eerst meedoen met de wedstrijd, na een paar keer toeschouwer geweest te zijn vind ik het nu wel tijd voor deelname.
groet,
Frida - die morgen hopelijk wat herfstplaatjes gaat schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |