Bovendien duurt het langer dan 3 zoenen op de wang, en is het een gedoe om je uit te kleden en weer aan te kleden.
Geen goed idee dus
quote:Ben je van die nietszeggende small talk af. Small talk duurt ook lang.
Op vrijdag 7 november 2003 14:50 schreef texelonia het volgende:
Met m'n liefie vind ik dat wel een goed idee
Maar ik wil echt niet met Jan en alleman een wipje makenBovendien duurt het langer dan 3 zoenen op de wang, en is het een gedoe om je uit te kleden en weer aan te kleden.
Geen goed idee dus
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zat laatst te denken. Wat nou als we i.p.v. drie zoentjes nu eens een klein wipje zouden invoeren als begroetingsritueel? Dus gewoon even plat gaan i.p.v. dat gelebber. Voordeel is dat iedereen dan aan zijn trekken komt en dat er dus geen seksueel gefrustreerden meer zijn, zodat je dit forum ook kunt opdoeken.
Dus deze begroetings-methode gaat niet helemaal werken. Ben ik bang.
Bonobo's (dwergchimpansees, onze meest naaste verwanten) doen dit ook en zijn een opmerkelijk vreedzaam diersoort (itt de gewone chipansee die het niet doet en net zo gewelddadig is als wij zijn).
* dion_b zou er wel wat in zien, maar ziet ook problemen:
- niet iedereen is elk moment van de dag klaar om te wippen. De dames waarderen over het algemeen een beetje voorspel om de boel te bevochtigen en ook heren staan niet gelijk zodra ze een willekeurige voorbijganger zien 'paraat'
- stel dat je niet klaar bent om te wippen, dan kan de ander dat als belediging ervaren. Dat zou juist mensen verder van elkaar kunnen drijven. Plus dat het _ERG_ ontmoedigend zou zijn voor de categorie personen die je wel een zoen op de wang zou geven maar je absoluut geen sex mee zou willen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |