abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14460248
lol
ik ben voor

[Dit bericht is gewijzigd door Internationalist op 07-11-2003 14:48]

vrijdag 7 november 2003 @ 14:50:41 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_14460383
Met m'n liefie vind ik dat wel een goed idee
Maar ik wil echt niet met Jan en alleman een wipje maken

Bovendien duurt het langer dan 3 zoenen op de wang, en is het een gedoe om je uit te kleden en weer aan te kleden.

Geen goed idee dus

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_14462379
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:50 schreef texelonia het volgende:
Met m'n liefie vind ik dat wel een goed idee
Maar ik wil echt niet met Jan en alleman een wipje maken

Bovendien duurt het langer dan 3 zoenen op de wang, en is het een gedoe om je uit te kleden en weer aan te kleden.

Geen goed idee dus

Ben je van die nietszeggende small talk af. Small talk duurt ook lang.
I´m back.
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:25:59 #104
61288 Duna
Still Going Strong
pi_14466290
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zat laatst te denken. Wat nou als we i.p.v. drie zoentjes nu eens een klein wipje zouden invoeren als begroetingsritueel? Dus gewoon even plat gaan i.p.v. dat gelebber. Voordeel is dat iedereen dan aan zijn trekken komt en dat er dus geen seksueel gefrustreerden meer zijn, zodat je dit forum ook kunt opdoeken.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_14473231
ik weet niet hoor,maarruhhhh, ik vind het een goed idee,maar hoe kan je dat nou doen? Volgens mij is de vrouw niet meteen nat,dus mot je der eerst beffen of zo,kolere,dat word een ruwe tong dan!
En van een snoeilelijke oma krijg ik geen harde,nou zie jij dan maar je slappe lul is in een droge kut te krijgen! Da luk je nie!
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_14481805
Of gewoon een hand.
  zondag 9 november 2003 @ 00:56:13 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_14494139
Volgens my zijn er meer mensen waar mee je het niet wilt doen dan wel. Al is het wel een leuke stelling om over te fantaseren

Dus deze begroetings-methode gaat niet helemaal werken. Ben ik bang.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_14541005
Zo te horen heeft iemand Desmond Morris' naked ape recentelijk gelezen

Bonobo's (dwergchimpansees, onze meest naaste verwanten) doen dit ook en zijn een opmerkelijk vreedzaam diersoort (itt de gewone chipansee die het niet doet en net zo gewelddadig is als wij zijn).

* dion_b zou er wel wat in zien, maar ziet ook problemen:

- niet iedereen is elk moment van de dag klaar om te wippen. De dames waarderen over het algemeen een beetje voorspel om de boel te bevochtigen en ook heren staan niet gelijk zodra ze een willekeurige voorbijganger zien 'paraat'
- stel dat je niet klaar bent om te wippen, dan kan de ander dat als belediging ervaren. Dat zou juist mensen verder van elkaar kunnen drijven. Plus dat het _ERG_ ontmoedigend zou zijn voor de categorie personen die je wel een zoen op de wang zou geven maar je absoluut geen sex mee zou willen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')