quote:Kortom de ideale man
Op maandag 3 november 2003 14:23 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Ok wordt wel offtopic zo
Krijg bij de meeste mensen spontaan een soort beeld bij het lezen van hun berichten.
Beeld die ik van jou heb (tot nu toe):- hoog opgeleid; (nog mee bezig
)
- eigen smaak (anders dan de middenmoot);
- eigen mening, denkt veel na; (soms teveel)
- hm ff denken hoor, houdt erg van vrouwen, maar is wel romantisch, denk zelfs dat je altijd op zoek bent naar de ware;
- praat erg ABN (dat denk ik gewoon) en
- Brabo tijdelijk woonachtend in Twente...
- oh ja en je houdt van labello, je bent daarbij dus verzorgend en ijdel. Ik gebruik het alleen als me lippen op springen staan en verzorgend misschien wel, maar ijdel neuj...
En nu oprotten
quote:Ja nu je het zegt
Op maandag 3 november 2003 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Kortom de ideale man
quote:Ik maakte me voor de verandering eens niet druk.
Op maandag 3 november 2003 09:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
God god waar jij je al net druk om kan maken zeg.
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Mannen met subtiel streepje kohlpotlood rondom hun ogen zijn geil. Beetje fetish van me. Ja, ik ben raar.
quote:Wat die lippenstift betreft, dat zie ik ook niet zitten
Op zondag 16 november 2003 20:25 schreef Virus.NL het volgende:
Hier nog wat meer info over mannenmake-up:http://www.adversus.nl/beauty/makeup_man3.html
quote:Ik hoorde dat jij ze nog leuker vind met een strakke tijger legging aan en een pruik op toch?
Mannen met subtiel streepje kohlpotlood rondom hun ogen zijn geil. Beetje fetish van me. Ja, ik ben raar.
Maar wat is dit voor onzin? Noem me a.j.b. niet een hokjes-denker of ouderwets maar dit is gewoon ronduit voor volwassen geworden jongetjes die te weinig aandacht van mams gehad hebben.
quote:Ehm... Nee. Zo raar ben ik nou ook weer niet.
Op zondag 16 november 2003 23:18 schreef Clueme het volgende:[..]
Ik hoorde dat jij ze nog leuker vind met een strakke tijger legging aan en een pruik op toch?
quote:
quote:Ik heb vaak zat mannen opgemaakt in een salon, gewoon een beetje foundation, poeder en wat kohlpotlood onder de ogen en in de wenkbrauwen. En nee ze waren heus niet allemaal gay.
Op donderdag 4 december 2003 13:29 schreef evelynedegraaf het volgende:
Oproepje aan al die dames die het leuk vinden om een man op te maken, IK STEL ME BESCHIKBAAR en zou het resultaat eens willen zien.
Lijkt me ontzettend leuk om eens opgemaakt te worden en vind dat dat moet kunnen dat mannen zich normaal opmaken. Vrouwen doen dat toch ook. Vrijheid blijheid voor mannen en vrouwen.
De bekrompenheid van sommige mensen pfff
maar heb ik al een keer opgemerkt geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |