abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games maandag 3 november 2003 @ 14:28:31 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14345477
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:23 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ok wordt wel offtopic zo

Krijg bij de meeste mensen spontaan een soort beeld bij het lezen van hun berichten.
Beeld die ik van jou heb (tot nu toe):

- hoog opgeleid; (nog mee bezig )
- eigen smaak (anders dan de middenmoot);
- eigen mening, denkt veel na; (soms teveel )
- hm ff denken hoor, houdt erg van vrouwen, maar is wel romantisch, denk zelfs dat je altijd op zoek bent naar de ware;
- praat erg ABN (dat denk ik gewoon ) en
- Brabo tijdelijk woonachtend in Twente...
- oh ja en je houdt van labello, je bent daarbij dus verzorgend en ijdel. Ik gebruik het alleen als me lippen op springen staan en verzorgend misschien wel, maar ijdel neuj...

Kortom de ideale man
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_14345737
Ehm lipgloss en oogschaduw en eyeliner
Ehm Van die creme waardoor je gezicht wat bruiner wordt
2 Vrienden van mij hebben dat, staat ze goed. Als ik het niet wist dan zou ik het niet eens zien dus dat kan wel. Ik heb van mezelf een redelijk bruine huid dus ik heb dat niet nodig, maar als ik een erg wit gezicht had zou ik het wel overwegen om te doen. Vind dat gewoon wat gezonder staan en krijg je ook meer aandacht

En nu oprotten

o/
pi_14346479
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Kortom de ideale man

Ja nu je het zegt
pi_14346607
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

God god waar jij je al net druk om kan maken zeg.

Ik maakte me voor de verandering eens niet druk.
pi_14662457
Alleen mijn kringen camoufleer ik met een cremmetje, Zodat ik er niet zo moe meer uitzie. En voor de rest verzorg ik mijn huid gewoon goed. Om dan gelijk homo genoemt te worden. Ik zie genoeg mannen nin de stad die met een likje make up hier en daar er veel beter zouden uitzien. Maar goed, het wordt al snel met vrouwelijk ge-associeert.....Whatever. Ik heb nog nooit de vraag gekregen of ik make-up op heb. Alleen maar positiefe reacties als: Wat zie jij er goed uit...Niet meer zo moe etc. Probeer het eens mannen, zou ik zeggen. Nothing to ose!!
pi_14662770
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:47 schreef sn7ke het volgende:
-knip-
Strawberry Flavour..
pi_14665775
Mannen met subtiel streepje kohlpotlood rondom hun ogen zijn geil. Beetje fetish van me. Ja, ik ben raar.
pi_14670658
Vind het maar niks, het lijkt me best wel 'nichterig'
pi_14676068
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Mannen met subtiel streepje kohlpotlood rondom hun ogen zijn geil. Beetje fetish van me. Ja, ik ben raar.
pi_14683237
Hier nog wat meer info over mannenmake-up:

http://www.adversus.nl/beauty/makeup_man3.html

pi_14686127
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:25 schreef Virus.NL het volgende:
Hier nog wat meer info over mannenmake-up:

http://www.adversus.nl/beauty/makeup_man3.html

Wat die lippenstift betreft, dat zie ik ook niet zitten maar een beetje camouflage voor een puistje ofzo, dat moet kunnen
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
  zondag 16 november 2003 @ 23:18:11 #212
64000 Clueme
So what is the speed of dark?
pi_14687995
quote:
Ik hoorde dat jij ze nog leuker vind met een strakke tijger legging aan en een pruik op toch?

Maar wat is dit voor onzin? Noem me a.j.b. niet een hokjes-denker of ouderwets maar dit is gewoon ronduit voor volwassen geworden jongetjes die te weinig aandacht van mams gehad hebben.

<> All I want is a warm bed and a kind word and unlimited power. <> Me, Ambivalent? Well, yes and no. <>
pi_14689203
Mannen met make-up..
Blondes have more fun
pi_14696037
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:18 schreef Clueme het volgende:

[..]

Ik hoorde dat jij ze nog leuker vind met een strakke tijger legging aan en een pruik op toch?

Ehm... Nee. Zo raar ben ik nou ook weer niet.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:42:22 #215
72565 aquablauw
arts, crafts & you
pi_14999605
Interesante topic! Iets heel anders.....
quote:
"aquablauw"
  vrijdag 28 november 2003 @ 20:17:33 #216
69021 SP33D_FR34K
Freak me, baby!
pi_15009167
Pssssttt... Aqua blauw:

Aquablauw: wie de bal kaatst....

Adore the things that accelerate!
  zaterdag 29 november 2003 @ 06:04:34 #217
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_15017381
Een lijntje onder de ogen kan ik bij sommige mannen wel sexy vinden. Maar dan moet het wel het goede type ervoor zijn.
Een Hennie Huisman met make up op is niet echt lekker, een Robert Smith van The Cure is daarentegen heel lekker.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_15019020
ik vind het wel mooi, maar niet te veell dan he. een lijntje onder de ogen vind ik wel mooi.
pi_15022182
Ik heb mn vriendje een keer voor de grap een beetje opgemaakt, btje mascara, lippenstift en oogschaduw... het zag er heel melig uit, maar ik zou er niet aan moeten denken dat hij dat vaker zou doen.
Ik weet niet hoeveel make up jij precies gebruikt, maar heb je geen foto daarvan ofzo? Dan kunnen mensen misschien wat beter oordelen, en minder stomme opmerkingen maken
pi_15143719
Oproepje aan al die dames die het leuk vinden om een man op te maken, IK STEL ME BESCHIKBAAR en zou het resultaat eens willen zien.
Lijkt me ontzettend leuk om eens opgemaakt te worden en vind dat dat moet kunnen dat mannen zich normaal opmaken. Vrouwen doen dat toch ook. Vrijheid blijheid voor mannen en vrouwen.
pi_15144413
Bah
alleen bij die gothics zie je het nog wel is
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15144681
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:29 schreef evelynedegraaf het volgende:
Oproepje aan al die dames die het leuk vinden om een man op te maken, IK STEL ME BESCHIKBAAR en zou het resultaat eens willen zien.
Lijkt me ontzettend leuk om eens opgemaakt te worden en vind dat dat moet kunnen dat mannen zich normaal opmaken. Vrouwen doen dat toch ook. Vrijheid blijheid voor mannen en vrouwen.
Ik heb vaak zat mannen opgemaakt in een salon, gewoon een beetje foundation, poeder en wat kohlpotlood onder de ogen en in de wenkbrauwen. En nee ze waren heus niet allemaal gay.

De bekrompenheid van sommige mensen pfff

donderdag 4 december 2003 @ 14:06:41 #223
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_15144874
Een vriend van mij doet ook wel eens make-up op als we uitgaan. Geen oogsschaduw ofzo, maar gewoon wat oogpotlood ofzo. Verder heb ik hem ooit een keer met blauwe lippenstift op gezien toen we uitgingen Die had ie van mij gekregen Ook heeft (eigenlijk had) ie nogal eens zwarte of zilveren nagellak op...erg kewl
Ik vind het helemaal niet homo ofzo, het moet gewoon kunnen vind ik. Waarom mogen mannen nix aan hun uiterlijk doen...
Daarnaast, ik vind het eigenlijk wel leuk...die vriend is tenminste niet zo standaard, hij is lekker zichzelf en dat vind ik leuk bij mensen. Als iedereen maar hetzelfde is dan is de wereld wel erg saai
To infinity…and beyond!
pi_15184293
bij sommige mannen is het idd mooi een beetje oogpotlood, maar ligt er natuurlijk ook aan bij wie.

maar heb ik al een keer opgemerkt geloof ik.

Strawberry Flavour..
pi_15191054
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:18 schreef Clueme het volgende:
Ik hoorde dat jij ze nog leuker vind met een strakke tijger legging aan
Mag luipaardprint ook?

Make-up, nagellak.. Geweldig allemaal .

Sit back, relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: