quote:Inderdaad.
Op zaterdag 1 november 2003 16:11 schreef Bonnie_R het volgende:
Je vertrouwt de kleur geel niet?
Ik snap nog wel dat mannen waarvan er foto's voor reclame's of zo worden gemaakt dat die make-up nodig hebben of die op tv komen.... Maar gewoon zo in het dagelijks leven
![]()
Hetzelfde geld overigens voor vrouwen, hoe minder make-up hoe beter
quote:Ik weet heel goed dat ik nu verschikkelijk veel gevoelige snaren aan het raken ben.
Op maandag 3 november 2003 10:58 schreef ElisaB het volgende:[..]
Het punt is dat het niet allemaal hetzelfde betekent (zie Yamyam). Jij gaat echt als een olifant door de porseleinkast (zie Lopat) en je hebt het zelf niet eens door.
Ik ben iemand die direct is recht door ze en niet om iets heen lult. En dan heb je altijd mensen die er niet tegen kunnen. Kennelijk ben jij er 1 van. Niet dat het erg is. Ben niet anders gewend.
Maar jij denkt dat ik het niet door heb. Bij deze. Ik heb het wel door. Maar ik weiger om suptiel te zijn. Ik zeg wat ik denk. Kan je er niet tegen dan is het jammer maar helaas.
quote:Je kunt direct en duidleijk zijn en toch respect voor anderen houden. Dan horen mensen ook echt wat je zegt en reageren ze op de inhoud en niet de vorm
Op maandag 3 november 2003 12:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik weet heel goed dat ik nu verschikkelijk veel gevoelige snaren aan het raken ben.
Ik ben iemand die direct is recht door ze en niet om iets heen lult. En dan heb je altijd mensen die er niet tegen kunnen. Kennelijk ben jij er 1 van. Niet dat het erg is. Ben niet anders gewend.
Maar jij denkt dat ik het niet door heb. Bij deze. Ik heb het wel door. Maar ik weiger om suptiel te zijn. Ik zeg wat ik denk. Kan je er niet tegen dan is het jammer maar helaas.
quote:You poor misinformed heterosexual
Op maandag 3 november 2003 01:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Homo
flikker
poot
zo ruig als de tandjes
homofiel.
van de verkeerde kant.
Tip:
Hetzelfde als bij moeilijke woorden... weet je niet wat ze betekenen, gebruik ze dat ook niet. Ok?
quote:[inkopper mode]
Op maandag 3 november 2003 12:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
You poor misinformed heterosexual
Die namen betekenen niet hetzelfde. Zittten wel degelijk verschillen in.
Een Poot is een ander soort homo als een flikker, en een homofiel is al heel wat anders.
Een homofiel is een niet-praktiserende homo, bijvoorbeeld.Tip:
Hetzelfde als bij moeilijke woorden... weet je niet wat ze betekenen, gebruik ze dat ook niet. Ok?
Ik vrees dat er hier mensen zijn die er nog steeds aan lijden.
Schelden doet soms wél pijn mensen ![]()
Wordt het al tijd voor een slotje, of zijn er nog inhoudelijke zaken te bespreken in dit topic?
quote:Heb je het nou tegen mij?!
Op maandag 3 november 2003 13:21 schreef Bluezz het volgende:
ho·mo·fo·bie (de ~ (v.))
= vrees voor homofielenIk vrees dat er hier mensen zijn die er nog steeds aan lijden.
Schelden doet soms wél pijn mensen
Wordt het al tijd voor een slotje, of zijn er nog inhoudelijke zaken te bespreken in dit topic?
De stap naar mannen met make-up op wordt dus kleiner, want mannen gaan steeds meer hun best doen om er goed uit te zien. Mensen hebben een beeld in hun hoofd van homo's die overdreven veel om hun uiterlijk geven. Daarom worden mannen die zichzelf goed verzorgen als homo's gezien. Ik vind dat nergens op slaan (zou je er voor een vrouw niet goed uit mogen zien?). Al is er ook niets mis mee als je toevallig wél make-up draagt en homo bent.
Er zullen zeker vrouwen en mannen zijn die make-up bij een man mooi vinden, maar ik hoor daar niet bij. Ik vind het leuk als een man zich goed verzorgd en er ook zo uitziet, maar echt zichtbare make-up vind ik simpelweg niet mooi én niet nodig.
quote:Zelfde geldt voor vrouwen overigens
Op maandag 3 november 2003 13:31 schreef M1RR1E het volgende:Er zullen zeker vrouwen en mannen zijn die make-up bij een man mooi vinden, maar ik hoor daar niet bij. Ik vind het leuk als een man zich goed verzorgd en er ook zo uitziet, maar echt zichtbare make-up vind ik simpelweg niet mooi én niet nodig.
Toch vind ik enigszins ook wel dat (veel) mannen met ma-kup enigszins wat verwijfd zijn..Niks mis mee en moeten ze zelf weten, maar dat valt me wel op. De mannen die ik ken en geen ma-kup dragen zijn toch vaak de types die op voetbal zitten, van een biertje houden etc en niet na het trainen een lippenstiftje op doen. De mannen die dat wel doen, houden bijvoorbeeld meer van shoppen, cocktailtje, elegante bewegingen (ipv de robuuste bewegingen af en toe van de man) etc etc. Leco Zadelhoff zie ik nou ook niet 100 x de bal hooghouden en daarna gezellig in de kantine met zijn stoere vrienden zich bezatten.
[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 03-11-2003 13:44]
quote:Het staat een ongeschoren grote brede vent ook minder dan een tenger onbehaard mannetje, wat er opzich al veel mee te maken heeft..
Op maandag 3 november 2003 13:42 schreef sweetgirly het volgende:
Even mengen in de discussie..Toch vind ik enigszins ook wel dat (veel) mannen met ma-kup enigszins wat verwijfd zijn..Niks mis mee en moeten ze zelf weten, maar dat valt me wel op. De mannen die ik ken en geen ma-kup dragen zijn toch vaak de types die op voetbal zitten, van een biertje houden etc en niet na het trainen een lippenstiftje op doen. De mannen die dat wel doen houden, bijvoorbeeld meer van shoppen, cocktailtje, elegante bewegingen (ipv de robuuste bewegingen af en toe van de man) etc etc. Leco Zadelhoff zie ik nou ook niet 100 x de bal hooghouden en daarna gezellig in de kantine met zijn stoere vrienden zich bezatten.
quote:* Mr.Noodle voetbalt niet
Op maandag 3 november 2003 13:42 schreef sweetgirly het volgende:
Even mengen in de discussie..Toch vind ik enigszins ook wel dat (veel) mannen met ma-kup enigszins wat verwijfd zijn..Niks mis mee en moeten ze zelf weten, maar dat valt me wel op. De mannen die ik ken en geen ma-kup dragen zijn toch vaak de types die op voetbal zitten, van een biertje houden etc en niet na het trainen een lippenstiftje op doen. De mannen die dat wel doen, houden bijvoorbeeld meer van shoppen, cocktailtje, elegante bewegingen (ipv de robuuste bewegingen af en toe van de man) etc etc. Leco Zadelhoff zie ik nou ook niet 100 x de bal hooghouden en daarna gezellig in de kantine met zijn stoere vrienden zich bezatten.
Goed bezig Sweeet, ben ik nu verwijfd?
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:45 schreef kamagurka het volgende:
Het staat een ongeschoren grote brede vent ook minder dan een tenger onbehaard mannetje, wat er opzich al veel mee te maken heeft..
Het kan soms wel mooi staan, maar evengoed een pijnlijk misvertand zijn.
Dan vraag ik me wel gelijk af of het dan met de omgeving te maken heeft waarom de één zich wel en de ander zich niet opmaakt (zoals anderen jou zien, zo word je zoiets). Dan heb ik het niet over de gewone verzorging (dat is meer ijdelheid en veel mannen doen tt een cremé op of gebruiken verzorgende producten), máár de echte ma-kup. Daarbij denk ik ook dat het iets van aangeboren is. In de één zit het gewoon en in de ander niet.
Sommige kleine jongetjes spelen bijv. liever met barbiepoppen (knippen ze etc) of met van die opmaakpoppen of verpleegstertje, terwijl andere jongens liever in bomen klimmen. Al moet ik hierbij zeggen dat ik zelf ook een meisje was die liever kattekwaad uithaalde en in bomen klom etc.
quote:Je kunt jezelf denk ik ook als meer zien dan alleen standaard gewone boerenknul. Dat snap ik ten dele wel. Ik heb ook vrij extravagante dingen aangehad vroeger (nee, nooit make-up.. ik ben dus breed en behaard
Op maandag 3 november 2003 13:51 schreef sweetgirly het volgende:[..]
nee dat staat idd niet nee..
Dan vraag ik me wel gelijk af of het dan met de omgeving te maken heeft waarom de één zich wel en de ander zich niet opmaakt (zoals anderen jou zien, zo word je zoiets). Dan heb ik het niet over de gewone verzorging (dat is meer ijdelheid en veel mannen doen tt een cremé op of gebruiken verzorgende producten), máár de echte ma-kup. Daarbij denk ik ook dat het iets van aangeboren is. In de één zit het gewoon en in de ander niet.
Sommige kleine jongetjes spelen bijv. liever met barbiepoppen (knippen ze etc) of met van die opmaakpoppen of verpleegstertje, terwijl andere jongens liever in bomen klimmen. Al moet ik hierbij zeggen dat ik zelf ook een meisje was die liever kattekwaad uithaalde en in bomen klom etc.
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle voetbalt niet
* Mr.Noodle houdt niet van bier
* Mr.Noodle doet gelukkig geen lippenstift of lipgloss op, soms LabelloGoed bezig Sweeet, ben ik nu verwijfd?
Ja! ![]()
..Nee joh tuurlijk niet, dat geloof ik niet van jou (beeld wat ik tot nu toe van je heb). Dat is misschien gewoon smaak. Sommige jongens zijn ook weer overdreven mannelijk, voetballen, vrouwen versieren, bepaald taalgebruik etc. Dat kan ook weer met opleidingsniveau te maken hebben. Waren meer 2 soorten voorbeelden die ik gaf. De mannen die echt mannelijk zijn en de mannen die meer vrouwelijk zijn en zich ook vrouwelijk gedragen. Daarbij zijn er honderden gradaties in, vandaar dat vb-tje dat ik zelf ook in bomen klom. Tis niet echt in hokjes te plaatsen, wil ik ook niet..Maar het viel en valt me wel op dat veel mannen die ervan houden zich 'echt' op te maken (labello valt daar niet onder
), toch wat vrouwelijker zijn (soms dan de meeste vrouwen zelfs). Maja das mijn mening dus.
Als je een man goed opmaakt is er absoluut nix gays aan. Je versterkt dan juist alleen de mannelijke dingen in zijn gezicht.
Waar ik uitga is het de normaalste zaak van de wereld dat een man make up op heeft, niemand kijkt er van op. Sterker nog.... het is daar juist mooi.
quote:Ja kan alleen maar zeggen dat ik het hier mee eens ben!
Op maandag 3 november 2003 13:56 schreef kamagurka het volgende:
Je kunt jezelf denk ik ook als meer zien dan alleen standaard gewone boerenknul. Dat snap ik ten dele wel. Ik heb ook vrij extravagante dingen aangehad vroeger (nee, nooit make-up.. ik ben dus breed en behaard) En je ideeen hoeven natuurlijk ook niet standaard te zijn over hoe mannen of vrouwen zouden moeten zijn en je willoos naar dat model schikken.
Dus ik heb wel respect voor mensen die er wat extra's mee durven doen, het getuigt vaak van een wat complexer wereldbeeld, en daar kan ik alleen maar de duimen voor omhoog steken
quote:* Mr.Noodle heel benieuwd is
Op maandag 3 november 2003 14:00 schreef sweetgirly het volgende:[..]
*lol*
Ja!
..Nee joh tuurlijk niet, dat geloof ik niet van jou (beeld wat ik tot nu toe van je heb).
quote:Nah, doe niet zo flauw... vertel het gewoon
Op maandag 3 november 2003 14:15 schreef sweetgirly het volgende:
ohhh
quote:Ok wordt wel offtopic zo
Op maandag 3 november 2003 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle heel benieuwd is
Krijg bij de meeste mensen spontaan een soort beeld bij het lezen van hun berichten.
Beeld die ik van jou heb (tot nu toe):
- hoog opgeleid;
- eigen smaak (anders dan de middenmoot);
- eigen mening, denkt veel na;
- hm ff denken hoor, houdt erg van vrouwen, maar is wel romantisch, denk zelfs dat je altijd op zoek bent naar de ware;
- praat erg ABN (dat denk ik gewoon
) en
- je houdt van labello, je bent daarbij dus verzorgend en ijdel.
- oh ja nog één en je hebt een erg goede muzieksmaak ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |