abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2003 @ 01:51:57 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14312837
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:50 schreef impulsje het volgende:

[..]

Jakkes

Vaak zijn de mensen die mak-up bij mannen mooi vinden zelf een wandelend stripverhaal qua make-up
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 2 november 2003 @ 01:53:46 #102
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_14312865
Ik vind het best hoor als mannen make-up dragen. Vind t ni sow vreemd oowk mijn vader draagt make-up (en neeh mijn vader is geen man met een grote vieze baard en vette lippestift en oogschaduw. Mijn vader is een man met een grote bos rode krullen en met een lijntje onder zijn oog en subtiele lipgloss en ookal is hij niet meer bij mijn moeder hij heeft een VRIENDIN). Subtiel opmaken vind ik mooi en van mij mag je. En ook al wil je je kompleet in alle kleuren van de regenboog helemaal dichtsmeren ook best, is wel even wennen, maar kan ik wel tegen.
En verder, make-up maakt iemand nog geen homo. Homo is iemand voor mij pas als ie me dat zelf verteld heeft, en daarvoor is die gewoon (naam). Ben ik als meisje dat zich helemaal niet opmaakt, dan meteen pot?
JA, IK BEN EEN POEMA MENEER!
  zondag 2 november 2003 @ 01:55:28 #103
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14312898
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:53 schreef kohinoor het volgende:
Homo is iemand voor mij pas als ie me dat zelf verteld heeft, en daarvoor is die gewoon (naam).
Jos Brink is geen homo? Albert Verline? Joop Braakhekke? Paul de Leeuw?

Zijn dat geen homo's?

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_14312923
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:51 schreef ook_gek het volgende:
Vaak zijn de mensen die mak-up bij mannen mooi vinden zelf een wandelend stripverhaal qua make-up
Natuurlijk..

Oordeel zelf. *wijst naar fotoboek*

Sit back, relax.
  zondag 2 november 2003 @ 01:58:21 #105
59897 sourcy
Sparkling...
pi_14312949
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:55 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Jos Brink is geen homo? Albert Verline? Joop Braakhekke? Paul de Leeuw?

Zijn dat geen homo's?

Die zijn er toch voor uitgekomen

zondag 2 november 2003 @ 01:58:41 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14312954
quote:
Homo is iemand voor mij pas als ie me dat zelf verteld heeft, en daarvoor is die gewoon (naam).
Ontekennings fase noemen ze dat
Nog niet uit de kast
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 2 november 2003 @ 01:59:18 #107
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14312964
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:58 schreef sourcy het volgende:

[..]

Die zijn er toch voor uitgekomen

Ze hebben 't Kohinoor vast niet persoonlijk verteld me dunkt.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  zondag 2 november 2003 @ 02:05:09 #108
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_14313059
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:59 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Ze hebben 't Kohinoor vast niet persoonlijk verteld me dunkt.

Neeh dat klopt okeej mishien beetje vreemd geformuleerd, maar van hun neem ik toch oowk wel aan dat ze homo zijn jah. En in hun geval vind ik op tv wel persoonlijk genoeg. Maar ik had het vooral over bekenden, vrienden enz.
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:58 schreef ook_gek het volgende:
Ontekennings fase noemen ze dat
Nog niet uit de kast
Is dat erg dan een ontkenningsfase?
Edit: En zouden er mischien oowk mensen kunnen zijn die echt niet homo/bi/lesbisch zijn ondanks dat jij dat denkt?
  zondag 2 november 2003 @ 02:10:49 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14313155
quote:
Op zondag 2 november 2003 02:05 schreef kohinoor het volgende:

Is dat erg dan een ontkenningsfase?
Edit: En zouden er mischien oowk mensen kunnen zijn die echt niet homo/bi/lesbisch zijn ondanks dat jij dat denkt?

Nee hoor ontkenningsfase is niet erg. Maar ik probeer ze te helpen met de stap naar buiten met het verhaal dat ze dus homo zijn. En dat het niks ergs is of zo.

En tot op de dag van vandaag heb ik altijd gelijk gehad. Soms duurd het effe een paar jaar. Maar gelijk krijg ik altijd.

pi_14313215

Sit back, relax.
  zondag 2 november 2003 @ 02:15:58 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14313234
quote:
Op zondag 2 november 2003 02:14 schreef Burger_Queen het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jezus man. Het is dus echt waar dat vrouwen op homo,s vallen

Wat ziet dit er verwijft uit zeg. Sommge vrouwen zien er nog mannelijker uit

Eddit.
Gezien je fotoboek kan ik snappen dat je dit lekker vind

zondag 2 november 2003 @ 02:19:25 #112
59897 sourcy
Sparkling...
pi_14313267
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is gewoon stijl

pi_14313326
quote:
Op zondag 2 november 2003 02:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Eddit.

Smaken verschillen.
Sit back, relax.
  zondag 2 november 2003 @ 02:29:01 #114
22693 kohinoor
Stil in mij
pi_14313366
quote:

[..]

Eddit.

Ik vind die onderste foto oowk mooi whoa, en zelf draag ik helemaal GEEN make-up...
pi_14313367
Mannen met make up
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  zondag 2 november 2003 @ 02:37:26 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14313448
quote:
Op zondag 2 november 2003 02:25 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Smaken verschillen.

Wat niet lullig bedoeld hoor tegen over jou
En gelukkig verschillen smaken Anders zou het saai worden
pi_14315777
Nu stel je komt 's ochtends tot de ontdekking dat er op je slaperige kop een puistje tevoorschijn is gekomen. Nu kun je twee dingen doen als een ijdel iemand (man, in dit geval), je gaat ermee rondlopen en voelt je wat minder mooi, maar voor de rest heb je er schijt aan. Of je doet een beetje camouflage erop en je gaat de stad in.

Nou, ik zou dus voor optie 2 gaan en dat vind ik totaal geen overbodige luxe en als men dat refereert aan het homo-zijn, dan is dat helaas dom. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat mannen hun huid en zichzelf beter verzorgen, als daar dan af en toe wat cosmetica bij te pas moet komen, moet dat kunnen

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_14316288
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zondag 2 november 2003 @ 11:49:08 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_14316303
quote:

[..]

Dan weet je wat je moet doen om aan de vrouw te komen he
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_14316599
Om even op de beginpost te reageren...

Nee!

1. Omdat het idd. gay is, en dan letterlijk, het staat heel erg vrolijk
2. Wij mannen zijn gezegend met hiet niet hoeven opdoen van makeup, scheelt ons een hoop moeite, tijd, en geld. Als het geaccepteerd zou raken zouden we dit binnen no-time moeten gaan doen. Mannen doen het massaal niet om zo te voorkomen dat ze het ooit ook moeten gaan doen!

zondag 2 november 2003 @ 12:13:01 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_14316837
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:02 schreef Hagedis het volgende:
2. Wij mannen zijn gezegend met hiet niet hoeven opdoen van makeup, scheelt ons een hoop moeite, tijd, en geld. Als het geaccepteerd zou raken zouden we dit binnen no-time moeten gaan doen. Mannen doen het massaal niet om zo te voorkomen dat ze het ooit ook moeten gaan doen!
*LOL* Zit wat in
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 2 november 2003 @ 12:14:20 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_14316858
quote:
Wallen, een vale huid, gespleten nagels en gebarsten lippen staan voor stress. Voor mannen jarenlang symbolen van hun jachtige leven. Niet meer. In de badkamer grijpt de man allang naar zijn eigen potten crèmes. Jean Paul Gaultier gaat met zijn lijn Le Male Tout Beau Tout Propre een stap verder. De Franse ontwerper is van mening dat ook een man zich aantrekkelijk mag voelen. Producten als Better than Tan, een matte bronzing powder voor het verleidelijke 'net terug van vakantie' uiterlijk, Sneaky Kiss om lippen te verzorgen en onweerstaanbaar te laten glanzen, Sharp Eyes, een concealer tevens oogpotlood en Strong Nailsom zwakke nagels aan te pakken, moeten daar voor zorgen. Ze zitten in een stoere verpakking, geïnspireerd door de beroemde zeep uit Marseille. Trendsetters als Robbie Williams, David Beckham en David Bowie die niet zonder kohlrandje het huis verlaten, hebben weer meer keus.

WASLIJST
Is een pot crème duur door de hoge reclamekosten, de toegevoegde parfum, de rijke textuur, de kostbare verpakkingen of is het een combinatie? Feit is dat de nieuwe crème Cellular Radiance Cream van La Prairie, bestemd voor de middelbare-leeftijdhuid, 500 euro kost. En die prijs komt volgens de firma niet uit de lucht vallen. De waslijst aan ingrediënten en het onderzoek dat aan verjongingselixer vooraf is gegaan, zijn daar debet aan. Zo zitten er vloeibare kristallen in, vitamine-B- en -C-derivaten en papaja-extract die de huid energie, vocht en een gelijkmatige kleur geven. En er zijn Echinacea-extract, moistureextract en bèta glucan ingezet maar het zijn de isoflavonoiden die het moeten doen: plantaardige hormonen gewonnen uit soja, zilverkaars, wilde jam en rode klaver. La Prairie heeft ook nog het gepatenteerde Cellular Complex in de crème gestopt. Dat een pot 500 euro kost, lijkt de firma geen probleem: voor een foundation van 150 euro die vorig jaar is uitgekomen, ontstond in een mum van tijd een wachtlijst.

ZELFREDZAAMHEID
Als je huidveroudering wilt voorkomen, dan zijn er nu middelen op de markt die rekenen op de zelfredzaamheid van de huid. Oil of Olaz zet Regenerist in. Uit onderzoek blijkt dat een 'signaal peptide' de sleutelrol speelt bij het vernieuwingsproces van de huid. Deze peptides, die overal in het lichaam voorkomen, geven seintjes aan stoffen om wondjes te genezen en nieuwe huid aan te maken. "Regenerist geeft dit signaal af zonder dat er een wond is. Het amino peptide complex stimuleert dit natuurlijke proces van de huid", aldus dr. Alexa Kimball van de Stanford Universiteit in Californië tijdens de introductie.

Lancaster mikt met Serum 365 Cellular Elixer op de ondersteunende werking van het huideigen dna, dat onder andere door de zon wordt beschadigd. Dit 'intelligente' serum beschermt overdag en helpt de cellen 's nachts weer sneller te herstellen en daarmee het verouderingsproces te vertragen.

pi_14316863
quote:
Ik vind het best hoor als mannen make-up dragen. Vind t ni sow vreemd oowk mijn vader draagt make-up (en neeh mijn vader is geen man met een grote vieze baard en vette lippestift en oogschaduw. Mijn vader is een man met een grote bos rode krullen en met een lijntje onder zijn oog en subtiele lipgloss en ookal is hij niet meer bij mijn moeder hij heeft een VRIENDIN). Subtiel opmaken vind ik mooi en van mij mag je. En ook al wil je je kompleet in alle kleuren van de regenboog helemaal dichtsmeren ook best, is wel even wennen, maar kan ik wel tegen.
En verder, make-up maakt iemand nog geen homo. Homo is iemand voor mij pas als ie me dat zelf verteld heeft, en daarvoor is die gewoon (naam). Ben ik als meisje dat zich helemaal niet opmaakt, dan meteen pot?
Mijn vader had vroeger ook wel eens een blauw lijntje onder zijn ogen. Ook hij is niet meer bij mijn moeder en heeft een vriendin overigens. Maar goed, mijn vader had vroeger sowieso vaak leuke, aparte dingen, die mannen niet snel doen. En als hij iets niet is, dan is het verwijfd. Eigenlijk best jammer dat zoveel mannen vastgeroest zijn in wat de maatschappij hen opdraagt.
pi_14317149
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 12:41 schreef okkie-man het volgende:
[afbeelding] TS over een paar jaar
Moet dat nou weer? De vooroordelen over anderen heenspuien? Er kan ook nooit eens normaal en serieus geantwoord worden op topics hier he. Ik vind het zwaar irritant, dat stel onbehoorlijke provocerende sukkels dat zo nodig op elk topic allerlei lolposts voor hunzelf moeten loslaten. Bah! Laat dat!
pi_14317206
Er staat in de thema-bijlage van Elsevier ook een heel stuk over mannenmake-up.
Op zich zou ik er niet tegen zijn, maar het moet zeker niet te opvallend zijn, gewoon subtiel is wel ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')