quote:W-T-F is dat... das gewoon een wijf man zo erg opgemaakt, bah daar is toch niks moois aan
Op zaterdag 6 december 2003 00:40 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Mag luipaardprint ook?
Make-up, nagellak.. Geweldig allemaal
.
quote:Smaken verschillen. Ik vind het toevallig wel mooi
Op zaterdag 6 december 2003 01:49 schreef Vampz het volgende:[..]
W-T-F is dat... das gewoon een wijf man zo erg opgemaakt, bah daar is toch niks moois aan
quote:ik ook
Op zaterdag 6 december 2003 02:34 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Smaken verschillen. Ik vind het toevallig wel mooi
quote:Wij kunnen praten
Op zaterdag 6 december 2003 13:15 schreef Ils het volgende:[..]
ik ook
Begrijp me goed......ik draag geen make-up, maar dat komt omdat het gewoon niet in de mode is. enne sourcy er is een verschil tussen homo en relnicht. jij bent een relnicht, omdat het voor de aandacht doet. (80% van alle "homo's") Gewoon iets in de opvoeding fout gegaan en dan iets schokkends pakken om op te vallen. Geeft niet sourcy we zijn niet boos op je! alleen teleurgesteld
offeh gebruik anders
teveel....
quote:Vrouwen moeten soms ook ff boeren en scheten laten, ook hebben ze wel eens jeuk aan hun kruis. Beetje bekrompen he.
Op woensdag 10 december 2003 06:17 schreef mg794613 het volgende:
Mannen met make-up zijn net vrouwen die boeren/scheten laten en krabben aan hun kruis!! tis gewoon not done! en dat is het mooie aan mode, als het wel done was dan hadden zelfs de homo-hatenden hier make-up gehad.Begrijp me goed......ik draag geen make-up, maar dat komt omdat het gewoon niet in de mode is. enne sourcy er is een verschil tussen homo en relnicht. jij bent een relnicht, omdat het voor de aandacht doet. (80% van alle "homo's") Gewoon iets in de opvoeding fout gegaan en dan iets schokkends pakken om op te vallen. Geeft niet sourcy we zijn niet boos op je! alleen teleurgesteld
offeh gebruik anders
teveel....
Het feit dat jij geen mannen met make-up ziet is omdat juist die mannen make-up niet zichtbaar moet zijn, waarschijnlijk heb je het dus niet eend door.
En als het wel in de mode zou zijn zou je het dus wel dragen
Zo heej wat een onzin
quote:Ik heb me wel eens laten opmaken door een stel vrouwen met rok, laarsen en al. Ik vond het echt voor geen meter staan. Het was wel grappig om te doen dat moet ik toegeven maar niet iets wat ik zeker vaker zal doen
Op donderdag 4 december 2003 13:29 schreef evelynedegraaf het volgende:
Oproepje aan al die dames die het leuk vinden om een man op te maken, IK STEL ME BESCHIKBAAR en zou het resultaat eens willen zien.
Lijkt me ontzettend leuk om eens opgemaakt te worden en vind dat dat moet kunnen dat mannen zich normaal opmaken. Vrouwen doen dat toch ook. Vrijheid blijheid voor mannen en vrouwen.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:51 schreef teknomist het volgende:[..]
Ik heb me wel eens laten opmaken door een stel vrouwen met rok, laarsen en al. Ik vond het echt voor geen meter staan. Het was wel grappig om te doen dat moet ik toegeven maar niet iets wat ik zeker vaker zal doen
quote:Een lakrok?
Op woensdag 10 december 2003 14:59 schreef Ils het volgende:[..]
Okee ik hoef ook geen man in typische vrouwenkleding, alhoewel een man met een lakrok aan
..
Maar mannen met een lijntje onder en/of onder de ogen zijn gewoon leuk
Een lijntje is wel grappig, zal ik eens proberen.
Ik vind het getuigen van lef als een man gewoon lekker doet wat hij wil en make-up op z'n gezicht smeert
. Bovendien vind ik het nog ontzettend mooi ook.. Maar dat had ik geloof ik al gezegd..
quote:Ik zeg ook niet dat vrouwen dit niet mogen doen (he wat erin gaat moet er ook weer uit) maar het is niet sociaal geaccepteerd!
Op woensdag 10 december 2003 07:47 schreef _Draven_ het volgende:[..]
Vrouwen moeten soms ook ff boeren en scheten laten, ook hebben ze wel eens jeuk aan hun kruis. Beetje bekrompen he.
Het feit dat jij geen mannen met make-up ziet is omdat juist die mannen make-up niet zichtbaar moet zijn, waarschijnlijk heb je het dus niet eend door.
En als het wel in de mode zou zijn zou je het dus wel dragen
Enne het is sowieso de kunst van het weglaten bij make-up, heb jaren aan wedstrijddansen gedaan en heb regelmatig mijn danspartner opgemaakt. Daar heb ik ook aardig wat complimentjes voor gekregen van mijn vrouwelijke collega's
"En als het wel in de mode zou zijn zou je het dus wel dragen
"
JA! dat zeg ik toch! spreek ik chinees??
quote:jeez lange tenen??
Op woensdag 10 december 2003 17:22 schreef mg794613 het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat vrouwen dit niet mogen doen (he wat erin gaat moet er ook weer uit) maar het is niet sociaal geaccepteerd!
Enne het is sowieso de kunst van het weglaten bij make-up, heb jaren aan wedstrijddansen gedaan en heb regelmatig mijn danspartner opgemaakt. Daar heb ik ook aardig wat complimentjes voor gekregen van mijn vrouwelijke collega's
"En als het wel in de mode zou zijn zou je het dus wel dragen
"
quote:Dat vind ik wel behoorlijk zwak van je.
Op woensdag 10 december 2003 17:22 schreef mg794613 het volgende:
"En als het wel in de mode zou zijn zou je het dus wel dragen"
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:45 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Dat vind ik wel behoorlijk zwak van je.
quote:idem
quote:Diep triest eigenlijk
OK dan weet ik wat voor waarde aan jullie woorden zit
, maar ff zonder "dollen" , eeeh sorry voor mijn aggresieve toon ik bedoelde : "Sorry oh ik dacht dat ik dat al gezegd had, het antwoord is ja als je dat soms bedoelt, ok? graag gedaan."
quote:Heb je een bord voor je kop ofzo? Daar gaat het helemaal niet om.
Op woensdag 10 december 2003 22:11 schreef mg794613 het volgende:
_Draven_,Burger_Queen,Ils,Evil_Jur = nicht of vrouw waarschijnlijk?OK dan weet ik wat voor waarde aan jullie woorden zit
, maar ff zonder "dollen" , eeeh sorry voor mijn aggresieve toon ik bedoelde : "Sorry oh ik dacht dat ik dat al gezegd had, het antwoord is ja als je dat soms bedoelt, ok? graag gedaan."
Als je het niet leuk vind ok, maar dan moet je het ook niet gaan dragen als het in is.
[Dit bericht is gewijzigd door Burger_Queen op 10-12-2003 22:20]
quote:Haha, nee hoor. Ben een hetero, die gewoon niet van meelopers houdt...
Op woensdag 10 december 2003 22:11 schreef mg794613 het volgende:
_Draven_,Burger_Queen,Ils,Evil_Jur = nicht of vrouw waarschijnlijk?OK dan weet ik wat voor waarde aan jullie woorden zit
[Dit bericht is gewijzigd door mg794613 op 10-12-2003 22:46]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |