quote:Stel je niet aan en ga je met belangrijkere dingen bezighouden.
Op zaterdag 1 november 2003 09:19 schreef yootje het volgende:
Ik kots echt op GeenStijl. Voor degenen die het niet kennen: GeenStijl is een "weblog" waar een aantal mensen privégegevens van BN'ers bekendmaken, maar vooral zeiken ze dingen af. En dan niet de dingen die echt afgezeken moeten worden, maar volledig nutteloze dingen (muv de Jonge Fortuynisten). En dat is nog niet alles: de mensen die GeenStijl onderhouden opereren ook eens anoniem! Echte bikkels nietwaar?
quote:http://www.geenstijl.nl
Op zaterdag 1 november 2003 14:25 schreef vosss het volgende:
wat is de url van die site
quote:joh, daar was ik zelf nooooooit opgekomen zeg, bedankt!
Op zaterdag 1 november 2003 14:26 schreef Tiemie het volgende:[..]
Al was er laatst wel sprake van een hockeysletjesaffaire, waarbij men uitgenodigd werd door een hockeyclub, heel stoer verkondigde dat men er heen zou gaan, maar op het allerlaatste moment toch terugkrabbelde. Watjes.
quote:Ik denk dat jou post alleen maar averechts werkt, (Persoonlijk vind ik het ook een geweldige site) maar nu spoor je mensen die de site niet kennen aan om toch eens een kijkje te nemen (Het married with children-effect, in amerika keek geen hond naar deze serie totdat een vrouw een klacht indiende om de serie van de buis te krijgen. Het gevolg : iedereen wil weten wat er allemaal gebeurd in de serie. De rest ken je neem ik aan).
Op zaterdag 1 november 2003 09:19 schreef yootje het volgende:
Ik kots echt op GeenStijl. Voor degenen die het niet kennen: GeenStijl is een "weblog" waar een aantal mensen privégegevens van BN'ers bekendmaken, maar vooral zeiken ze dingen af. En dan niet de dingen die echt afgezeken moeten worden, maar volledig nutteloze dingen (muv de Jonge Fortuynisten). En dat is nog niet alles: de mensen die GeenStijl onderhouden opereren ook eens anoniem! Echte bikkels nietwaar?
Als je de site niks vind haal m uit je favorieten, klaar!
quote:precies, Al vind ik zelf VK en Dreknek ookwel okay
Op zaterdag 1 november 2003 14:29 schreef Bart-man het volgende:
Geenstijl is wel even één van de betere NL-logs op het internet (samen met Lekkerbelangrijk en Retecool). Echt een Nederlandse site die eruit springt
En het zijn nog een ontzettende losers ook!
--
poinggg!
Weet je wanneer het stopt?
Als niemand er meer komt. Dus gewoon allemaal niet meer kijken, weg zijn ze binnen no-time. Blijkbaar delen velen jouw mening niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |