Is het waar dat sperma slikken ongezond kan zijn?
quote:Die is heel erg strak! LOL
Op dinsdag 05 juni 2001 15:49 schreef dfr0st het volgende:
nee, cijfers geven het weer: Vrouwen leven langer
* JynX thinx dfr0st roeleert
quote:Kweenie, dfr0st leven jullie nou langer?
Op dinsdag 05 juni 2001 17:49 schreef bfm het volgende:
leven homo's dan ook langer
quote:Ja, je kan er geloof ik blind van worden.....
Op dinsdag 05 juni 2001 15:46 schreef The_Guy het volgende:
Voor de downtime was hier een leuk interessant topic die ik ff terug wil openen.Is het waar dat sperma slikken ongezond kan zijn?
quote:Laat me raden: die onderzoeker was zeker een man
Op dinsdag 05 juni 2001 18:48 schreef Renate het volgende:
Uitonderzoek is gebleken dat als je als vrouw sperma slikt, de kans dat je zwanger wordt van dezelfde man groter is.
Het lichaam van de vrouw herkent dan de sperma van de man ofzo
quote:Mij lijkt het dus klinklare onzin. Als sperma in de maag terecht komt, wordt dat toch meteen afgebroken door het maagzuur
Op dinsdag 05 juni 2001 19:28 schreef DarkIce het volgende:
Nee, dit is echt heel logisch. Het lichaam van de vrouw went zo al vast aan de stoffen van de man. Bij de echte sex zal het lichaam dan de zaadcellen minder snel afstoten door een immuunreactie of zoiets.
Of gebruik je dit verhaaltje om je vriendin te overtuigen
quote:Acceptabel risico vind ik!!!!
Op dinsdag 05 juni 2001 18:57 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Ja, je kan er geloof ik blind van worden.....
die turken hadden zich toen gewoon staan rukken en hun kwakje in de knoflooksaus gedeponeerd
een aantal mensen die toen bij hun shoarma is wezen halen is wel degelijk ziek geworden
quote:Gelul, dan waren er vaker mensen ziek hoor...
Op dinsdag 05 juni 2001 20:53 schreef merulez het volgende:
een tijdje terug was er in a'dam en in r'dam toch een geval van sperma in de knoflooksaus van de shaormaboer![]()
die turken hadden zich toen gewoon staan rukken en hun kwakje in de knoflooksaus gedeponeerd
een aantal mensen die toen bij hun shoarma is wezen halen is wel degelijk ziek geworden
Juist gezond, zo proteine-rijk...
quote:Ik slik ook geen sperma!!
Op dinsdag 05 juni 2001 21:31 schreef Beebie het volgende:
ongezond zal het vast niet zijn, maar slikt iedereen hier? in mijn vriendenkring doet haast niemand dat, maar hier krijg ik vaak het idee dat iedereen het doodnormaal vindt. ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik vind het echt niet lekker. en iets wat ik niet lust, slik ik niet. het is denk ik genanter voor je vriend als je enorm over je nek gaat nadat ie klaargekomen is.
zijn er hier meer mensen die het gewoon niet doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |