Het is trouwens Rage Hard! Maar is meteen een van mijn lievelingsnummers van Frankie.quote:Op zaterdag 1 november 2003 12:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Vooral die van 'Rage Heart' is super. De reis door de 12"
Ik denk ook dat het een (zeer geslaagde) Horn truc was, maar FGTH had wel een toetsenist hoor, Paul Rutherford ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef 1972 het volgende:
FGTH, fantasche band!!!!
Alhoewel band? Ik heb altijd het idee gehad dat het inderdaad meer synthesizer geweld was (= Trevor Horn?) terwijl er geen toetsenist in de band aanwezig was ;-)
Dus ik sta er niet verbaast om als FGTH wederom een slimme marketing truc was van meneer Horn :-)
Ik vind die versie in ieder geval leuker dan die van Trijntje Sjagerijntje Oosterhuisquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef sanni het volgende:
Op die album die door de TS wordt aangehaald staat ook een hele mooie ballad
genaamd: "The way to San Jose ( do you know)"
Dat was toch die danser naast Holly Johnson?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een (zeer geslaagde) Horn truc was, maar FGTH had wel een toetsenist hoor, Paul Rutherford ...
Ehm ... als je 'm zo wilt noemen ... maar officieel tweede zanger en toetsenist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:53 schreef 1972 het volgende:
Dat was toch die danser naast Holly Johnson?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |