abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2001 @ 15:13:44 #1
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_974138
Vanavond gaat om 20.30u op Net5 de nieuwe serie Boston Public van start. Het is 'van de makers van Ally MacBeal' () en is naar wat ik begrepen heb een comedy/drama.

Van de Net5 website:
--
Ally is even op vakantie, tot die tijd wordt je wekelijks getrakteerd op een aflevering van Boston Public. In deze Amerikaanse serie wordt het turbulente leven van tien docenten op een middelbare school uit de doeken gedaan.
--

Na de uitzending kun je hier vertellen wat je ervan vindt.

P.S.: Degenen onder ons die over 'hogere' inzichten beschikken mogen ook voor de uitzending zeggen wat ze van het programma vinden

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  dinsdag 5 juni 2001 @ 15:36:54 #2
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_974302
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 15:13 schreef aa het volgende:
P.S.: Degenen onder ons die over 'hogere' inzichten beschikken mogen ook voor de uitzending zeggen wat ze van het programma vinden
Dat zie ik als een uitdaging

De tv-programma's zijn nowdays echt 4x niets, dus dit ongetwijfeld ook

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_976869
Een topper, niets meer en niets minder
Zo niet, dan nog!!!!
  dinsdag 5 juni 2001 @ 22:17:10 #4
8959 random
Terminal love baby
pi_977214
Ik vond hem wel leuk, vond Ally beter, maar toch wel leuk , lijkt ook wel een beetje op Gangsta's Paradise (niet de clip, maar de film).

Ben benieuwd hoe de andere afleveringen worden.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
pi_977305
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 22:17 schreef random het volgende:
lijkt ook wel een beetje op Gangsta's Paradise (niet de clip, maar de film).
Zeg maar Dangerous Minds

Ik vond BP ook wel leuk trouwens, maar niet zo leuk als Ally.

pi_978550
Boston Public is zeker wel gaaf eigenlijk, maar dit is toch niet te vergelijken met Ally, dit is een hele andere wereld. Ik denk ook dat het meer naar een tienerserie neigt eigenlijk, terwijl Ally een wat meer "volwassen" serie is.
pi_978559
Mij leek het wel leuk maar ik heb het dus niet gezien.

Net zoals ik Startrek: the motion picture niet heb gezien

Mijn pa bedenkt altijd dat ik hem met die achterlijke pc moet helpen als er wat leuks op tv is.

pi_992204
David E. Kelly, de man achter de series als The Practice en Ally McBeal, mag alweer een hitserie op zijn naam schrijven: Boston Public over het wel en wee van de staf op de fictieve middelbare school Winslow High. De leerlingen spelen wel een rol, maar het draait hoofdzakelijk om de leraren, de (con)rector en hun assistenten. Steve Harper is de rector en leidt de school met straffe hand terwijl conrector Schot Guber een oogje heeft op lerares Lauren Davis. Er wordt streng lesgegeven door aardrijkskunde leraar Harry Senate, maar natuurlijk is er ook een sul van een docent in de persoon van Milton Buttle. Zij krijgen ieder op hun beurt te maken met opstandige tieners en hun ouders, overspannen collega's en meningsverschillen in de lerarenkamer. Milton is zelfs elke week onderwerp van spot in een animatie op de internesite van leerlinge Sheryl Holt.

off. site www.fox.com/bostonpublic/intro.htm

Ach zolang ik nog niet krols ben, gaat het wel............
  vrijdag 8 juni 2001 @ 02:38:20 #9
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_992909
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 22:17 schreef random het volgende:
Ik vond hem wel leuk, vond Ally beter, maar toch wel leuk , lijkt ook wel een beetje op Gangsta's Paradise (niet de clip, maar de film).

Ben benieuwd hoe de andere afleveringen worden.

GMTA, dit schalde ook uit mijn strot bij het zien van de eerste Boston Public. Het is inderdaad niet het Michelle Pheiffer-clipje wat je bedoelt, maar daar was je al voor uitgelachen, dus ik laat het hierbij...
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 8 juni 2001 @ 02:43:26 #10
8959 random
Terminal love baby
pi_992926
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 02:38 schreef Roache_ het volgende:

[..]

GMTA, dit schalde ook uit mijn strot bij het zien van de eerste Boston Public. Het is inderdaad niet het Michelle Pheiffer-clipje wat je bedoelt, maar daar was je al voor uitgelachen, dus ik laat het hierbij...

Je bedoeld zeker coolio?

En ja, stomme fout, maar gelukkig gaat de wereld niet ten onder..

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
  vrijdag 8 juni 2001 @ 15:37:35 #11
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_996157
Heb de eerste aflevering net gezien op video...
ik vond het wel een goede serie.

het uur was snel voorbij... en een nieuwe babe op tv erbij?

Tjippe Hippe HipHop
pi_998300
Was dit een wereldrecordpoging om zoveel mogelijk verhaallijnen in een aflevering te proppen? Je vliegt echt van de ene scene naar de andere en zo ook de hoofdrolspelers.

Het was nog geen 12 uur en de directeur had er al een weektaak op zitten.

En dan die ouders die 5 minuten nadat een leraar met een geweer heeft staan zwaaien al bij op school staan te schreeuwen! Met z'n 20-en!

Wel leuk hoor, maar een beetje te veel van het goede.

Dat is bij Ally ook al zo, maar dit sloeg echt alles!

pi_1000047
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 22:06 schreef Goter het volgende:
Was dit een wereldrecordpoging om zoveel mogelijk verhaallijnen in een aflevering te proppen? Je vliegt echt van de ene scene naar de andere en zo ook de hoofdrolspelers.
Denk dat dat was om de personagen en de situtatie te leren kennen , zal toch wel minder worden
  zaterdag 9 juni 2001 @ 10:29:32 #14
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1000264
Het was niet voor niets een pilot.
Love will be my strongest weapon
  maandag 11 juni 2001 @ 16:19:48 #15
10794 Blindfold
Donde estan los Conejos?
pi_1013178
quote:
Op vrijdag 08 juni 2001 02:38 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Ach als iemand nou even niet op de naam kan komen. Dan mogen we jou zeker ook uitlachen omdat je Pfeiffer niet kan spellen.

zeikert (jaja fout gespeld, dan mogen jullie mij ook uitlachen)

pi_1017697
Vanavond in Boston Public:

Milton Buttle geneert zich over de striptekening op de site van Sheryl. Harry Senate is openhartig over zijn relatie met leerlinge Dana. Dana raakte vorige week in conflict met Harvey de geschiedenisleraar omdat ze de klas zat zonder beha. Alle meisjes besluiten nu haar voorbeeld te volgen

[Dit bericht is gewijzigd door Catwoman1967 op 12-06-2001 14:46]

dinsdag 12 juni 2001 @ 13:12:15 #17
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1018557
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 10:26 schreef Catwoman1967 het volgende:
Harvey de aardrijkskundeleraar
Hij gaf toch American History? Ik hoop dat dit niet zo'n serie wordt waar ze uit verhaallijn-nood maar een aantal lerren heel veel vakken laten geven!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1019212
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 13:12 schreef Marble het volgende:

[..]

Hij gaf toch American History? Ik hoop dat dit niet zo'n serie wordt waar ze uit verhaallijn-nood maar een aantal lerren heel veel vakken laten geven!

Ja verhip hij is geschiedenisleraar, zal het ff aanpassen
  dinsdag 12 juni 2001 @ 22:37:52 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1022268
net tweede aflevering gezien. Wel aardig maar ze roepen om de minuut de naam "Dana Poole"! Dat is al een irritante fictieve naam opzich, ga hem dan niet ook nog eens om de haverklap roepen!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 22:59:32 #20
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_1022453
Ik vind er echt geen reet aan. Doe mij dan toch maar Ally MacBeal daar zat tenminste nog humor in.

BP

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_1022466
Ja, deze serie vind ik dus wel leuk, ben alleen ivm andere dingen tussendoor een andere zender gaan kijken
pi_1022615
Beetje overdreven allemaal, deze serie..
  dinsdag 12 juni 2001 @ 23:39:29 #23
4720 GRAZ
team aap
pi_1022766
btw: David E. Kelly heeft ook The Practice gedaan (kwam altijd na ER). Keek ik met plezier naar.
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_1023476
Vond de tweede uitzending twee keer niks.
"Ik hou van de natuur, alleen jammer dat tie zo opdringerig is..."
pi_1024509
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 23:39 schreef GRAZ het volgende:
btw: David E. Kelly heeft ook The Practice gedaan (kwam altijd na ER). Keek ik met plezier naar.
Yep. Ik ben ook fan The Practice

Vind Boston Public tot nu toe wel een leuke serie. Het gaat over de leraren en wat die allemaal moeten doorstaan. Natuurlijk is het allemaal wel eens een beetje overdreven maar daar is het toch televisie voor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')