Van de Net5 website:
--
Ally is even op vakantie, tot die tijd wordt je wekelijks getrakteerd op een aflevering van Boston Public. In deze Amerikaanse serie wordt het turbulente leven van tien docenten op een middelbare school uit de doeken gedaan.
--
Na de uitzending kun je hier vertellen wat je ervan vindt.
P.S.: Degenen onder ons die over 'hogere' inzichten beschikken mogen ook voor de uitzending zeggen wat ze van het programma vinden
quote:Dat zie ik als een uitdaging
Op dinsdag 05 juni 2001 15:13 schreef aa het volgende:
P.S.: Degenen onder ons die over 'hogere' inzichten beschikken mogen ook voor de uitzending zeggen wat ze van het programma vinden
De tv-programma's zijn nowdays echt 4x niets, dus dit ongetwijfeld ook
Ben benieuwd hoe de andere afleveringen worden.
quote:Zeg maar Dangerous Minds
Op dinsdag 05 juni 2001 22:17 schreef random het volgende:
lijkt ook wel een beetje op Gangsta's Paradise (niet de clip, maar de film).
Ik vond BP ook wel leuk trouwens, maar niet zo leuk als Ally.
Net zoals ik Startrek: the motion picture niet heb gezien
Mijn pa bedenkt altijd dat ik hem met die achterlijke pc moet helpen als er wat leuks op tv is.
off. site www.fox.com/bostonpublic/intro.htm
quote:GMTA, dit schalde ook uit mijn strot bij het zien van de eerste Boston Public. Het is inderdaad niet het Michelle Pheiffer-clipje wat je bedoelt, maar daar was je al voor uitgelachen, dus ik laat het hierbij...
Op dinsdag 05 juni 2001 22:17 schreef random het volgende:
Ik vond hem wel leuk, vond Ally beter, maar toch wel leuk, lijkt ook wel een beetje op Gangsta's Paradise (niet de clip, maar de film).
Ben benieuwd hoe de andere afleveringen worden.
quote:Je bedoeld zeker coolio?
Op vrijdag 08 juni 2001 02:38 schreef Roache_ het volgende:[..]
GMTA, dit schalde ook uit mijn strot bij het zien van de eerste Boston Public. Het is inderdaad niet het Michelle Pheiffer-clipje wat je bedoelt, maar daar was je al voor uitgelachen, dus ik laat het hierbij...
En ja, stomme fout, maar gelukkig gaat de wereld niet ten onder..
het uur was snel voorbij... en een nieuwe babe op tv erbij?
Het was nog geen 12 uur en de directeur had er al een weektaak op zitten.
En dan die ouders die 5 minuten nadat een leraar met een geweer heeft staan zwaaien al bij op school staan te schreeuwen! Met z'n 20-en!
Wel leuk hoor, maar een beetje te veel van het goede.
Dat is bij Ally ook al zo, maar dit sloeg echt alles!
quote:Denk dat dat was om de personagen en de situtatie te leren kennen , zal toch wel minder worden
Op vrijdag 08 juni 2001 22:06 schreef Goter het volgende:
Was dit een wereldrecordpoging om zoveel mogelijk verhaallijnen in een aflevering te proppen? Je vliegt echt van de ene scene naar de andere en zo ook de hoofdrolspelers.
quote:Ach als iemand nou even niet op de naam kan komen. Dan mogen we jou zeker ook uitlachen omdat je Pfeiffer niet kan spellen.
Op vrijdag 08 juni 2001 02:38 schreef Roache_ het volgende:[..]
GMTA, dit schalde ook uit mijn strot bij het zien van de eerste Boston Public. Het is inderdaad niet het Michelle Pheiffer-clipje wat je bedoelt, maar daar was je al voor uitgelachen, dus ik laat het hierbij...
zeikert (jaja fout gespeld, dan mogen jullie mij ook uitlachen)
Milton Buttle geneert zich over de striptekening op de site van Sheryl. Harry Senate is openhartig over zijn relatie met leerlinge Dana. Dana raakte vorige week in conflict met Harvey de geschiedenisleraar omdat ze de klas zat zonder beha. Alle meisjes besluiten nu haar voorbeeld te volgen
[Dit bericht is gewijzigd door Catwoman1967 op 12-06-2001 14:46]
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 10:26 schreef Catwoman1967 het volgende:
Harvey de aardrijkskundeleraar
quote:Ja verhip hij is geschiedenisleraar, zal het ff aanpassen
Op dinsdag 12 juni 2001 13:12 schreef Marble het volgende:[..]
Hij gaf toch American History? Ik hoop dat dit niet zo'n serie wordt waar ze uit verhaallijn-nood maar een aantal lerren heel veel vakken laten geven!
BP
quote:Yep. Ik ben ook fan The Practice
Op dinsdag 12 juni 2001 23:39 schreef GRAZ het volgende:
btw: David E. Kelly heeft ook The Practice gedaan (kwam altijd na ER). Keek ik met plezier naar.
Vind Boston Public tot nu toe wel een leuke serie. Het gaat over de leraren en wat die allemaal moeten doorstaan. Natuurlijk is het allemaal wel eens een beetje overdreven maar daar is het toch televisie voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |