btw verder nooooit problemen gehad, dit was de 1e keer.
maar bij planet gaan we toch weg.... bbned wordt het... maar ja, dan moeten ze eerst wel eigen lijnen gaan aanleggen in onze regio...
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gebruikt maakt van bitstream lijnen. Dit zijn ingekochte lijnen met een hogere prijsstelling, waardoor ze met name geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Consumenten kunnen eventueel gebruik maken van de bitstream lijnen, echter meestal is dit vanwege de prijsstelling niet interessant.
quote:Ja, ik heb dus 1 keer mijn modem een uur uitgezet, en het hielp niets, na het uur nog steeds geen verbinding.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:02 schreef marcoadam2003 het volgende:[..]
ohhh dat lijkt verdacht veel op mijn verbinding ja ,, maar kom op nou zeg ,, wat een gelul ,, modem een uur uitzetten bla bla resetten ,, is het niet gewoon de bedoeling dat je een gewone normale internet verbinding hoort te hebben zonder al dat gezeik ,, rot toch op ,, ben het upc best zat ,, ben benieuwd wat ik weer allemaal meemaak als ik me chello op ga zeggen ,, zal ook wel weer fout gaan ,, stelletje amateurs daar
In inderdaad, je verwacht dat je voor wat je ervoor betaald een redelijk verbinding hebt
ik wou dit toch nog even kwijt
na me verhaal wat ik had getypt een tijd geleden over me modem is er het 1 en ander veranderd ..
ik heb tot vervelens toe UPC zitten bellen en toen hebben ze eindelijk een beetje moeite gedaan..
zo hebben ze eerst 24 uur me IP adres op de ping gegooid ,(dat ze je IP adres 24 uur checken hoevaak je eruit flikkerd o.a)
toen ze ontdekte dat het geen gezeik was van me hebben ze ook 24 uur me Modem aan de ping gegooid en toen gebeurde waar ze in 3 jaar tijd geen moeite voor hebben gedaan !! JUIST marco kreeg een nieuwe motorola modem
en geloof ik 2 maanden dat ik hem nu heb ben ik er 2 keer effe uitgevallen maar dat was gewoon een storing .
snap niet waarom zoiets altijd zolang moet duren en je je de pest moet gaan bellen maar oke
ik ben uiteindelijk tevreden met UPC hoe raar het ook klinkt :-p
quote:blij dat alles weer werkt
Op donderdag 5 februari 2004 17:46 schreef marcoadam2003 het volgende:
mensen !!!ik wou dit toch nog even kwijt
na me verhaal wat ik had getypt een tijd geleden over me modem is er het 1 en ander veranderd ..
ik heb tot vervelens toe UPC zitten bellen en toen hebben ze eindelijk een beetje moeite gedaan..
zo hebben ze eerst 24 uur me IP adres op de ping gegooid ,(dat ze je IP adres 24 uur checken hoevaak je eruit flikkerd o.a)
toen ze ontdekte dat het geen gezeik was van me hebben ze ook 24 uur me Modem aan de ping gegooid en toen gebeurde waar ze in 3 jaar tijd geen moeite voor hebben gedaan !! JUIST marco kreeg een nieuwe motorola modem
en geloof ik 2 maanden dat ik hem nu heb ben ik er 2 keer effe uitgevallen maar dat was gewoon een storing .
snap niet waarom zoiets altijd zolang moet duren en je je de pest moet gaan bellen maar oke
ik ben uiteindelijk tevreden met UPC hoe raar het ook klinkt :-p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |