abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14284965
al geruime tijd heb ik een internet verbinding van upc !!
en elke maand netjes me rekeningen betalen , maar als je nu zegt
goh wat heb ik een goeie verbinding !!
heb de afgelopen maanden echt dat ik per dag ... nou niet overdrijven ... 30 keer me internet verbinding eruit flikkerd ,, het betreft van 1 minuut tot 10 minuten ,, maar het is onwijs irritant als het er elke keer uit valt
zit je met iemand op msn ... hoppa msn offline ,, ben je aan het downloaden ,, hoppa download naar zijn .... tja
heb hier al heel lang last van maar heb echt periode,s dat het goed gaat maar ook weer maanden dat ik er echt gestoord van wordt.
nou ik maar bellen ...
eerst hadden ze zo een mooie service van ... nou we sturen u wel een monteur langs want het zou best eens aan u modem kunnen liggen ...
tja ,, het leuke is de volgende dag staat er een monteur voor me neus ,, goh laat ik nou net gewoon verbinding hebben ,, die vent alles nameten en tja natuurlijk waar ik al bang voor was ,, kan niets vinden ,,
die man meet nog even de kast in de straat en vertrekt , en ja hoor ,, hij is nog geen 15 minuten weg en me internet ligt er weer uit ,, daar wordt je wanhopig van ,,,
daarna nog diverse malen gebeld en telkens weer een ander verhaal ,,, leuk hoor die uitzendkrachten maar als ze het zelf niet snappen kom ik ook net ver , en telkens weer het zelfde verhaal vertellen *zucht*
tot vorige week ,, heb iemand aan de telefoon die zegt tja ,, het is echt vervelend meneer bla bla , maar als ik u was zou ik even bellen of ze 3 dagen u IP adres op de Ping willen zetten ( ze houden 3 dagen me IP in de gaten om te zien hoe het allemaal verloppt met me internet )
ik zo tegen die gozer ,, ik heb je nu toch aan de telefoon kan je dat niet even doen nu ,,, nee dat kan niet want op het moment ligt u hele wijk eruit en ik weet hoe het gaat alles raakt hier kwijt
nou ,,, ik dacht ,, zal wel aan mij liggen en laat ik dat maar doen ,, tot vorige week zaterdag ,, was ut echt extreem ,, denk 8 keer per uur eruit ik dacht laat ik eens bellen ,, ik weer me verhaal uitleggen , en me verhaal over me ping , : sorry meneer maar op dit moment ligt het systeem bij ons plat en kan het niet op de ping zetten ,,
ohh kan je dan wel zien in je gegevens dat ik al onderhand 300 keer heb gebeld ,, nee dat ook niet want dat systeem ligt ook plat ,,
nou wat een wereld bedrijf,, ik vind dat ik nog veel geduld heb maar oke ,, ik dacht bel maandag maar weer (na er weer 5 keer uit te hebben gelegen) en niet te geloven ,, die gozer zegt ,, oke meneer het is geregeld u IP wordt 3 dagen in de gaten gehouden en dan zullen we kijken of we een oplossing hebben als het echt erg is ...
nou tot afgelopen donderdag dus ,, ik nieuwschierug ,, na er ongeveer 60 keer te hebben uitgelegen in die 3 dagen wat ze nu voor oplossing hadden ... nou ,,, die gast zit eerst 10 minuten te denken en telkens me in de wacht zetten ,,, en daarna komt ie met een vraag of ik Kazaa gebruik ,,, zucht ,, kan jou dat nou schelen ,, ,,, nou meneer het kan zijn dat ie teveel signaal trekt en daardoor u internet eruit valt pffffff
nou ik was het zo zat , heb me kazaa van me pc afgepleurd want gebruik het de laaste tijd toch niet echt ,, en nog even op zijn advies wat instellingen veranderd ( waardoor het zou komen volgens hem ) ik dacht tja zal allemaal wel ,, als het nu is opgelost dan vind ik het best ,,, nou JE DACHT HET !! heb er reeds weer 6 keer uitgelegen
dus tja ,, wat moet ik nu nog ??? UPC opzeggen ??? ADSL nemen ?? Modem door het raam pleuren ?? je wordt daar echt niet sirieus genomen

iemand advies of het zelfde probleem ???
kom maar op

greetz Marco

sorry voor het lange verhaal

pi_14284999
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef marcoadam2003 het volgende:
Maakt niet uit hoor. Lezen we gewoon niet
pi_14285007
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef marcoadam2003 het volgende:

geef niet, niemand die het leest
pi_14285027
te laat
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:58:35 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14285033
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor. Lezen we gewoon niet

vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:59:07 #6
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14285041
Check, ik had dezelfde problemen. Telkens ook de modem resetten om verbinding te krijgen. Bij mij lag het eraan dat ik achter een NAT zat, die niet helemaal 100% werkte (winroute servertje). Kan het hier aan liggen?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_14285068
adsl nemen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:00:55 #8
22180 Killah_Priest
shirley goes wild and sexy
pi_14285097
heb dit probleem ook gewoon adsl nemen
things happend the same whem you came to my life happiness lies when you know who i am when you share your secret with me somthing come over to me my baby got a secret , he know what he want
pi_14285102
quote:
iemand advies of het zelfde probleem ???
kom maar op
ja, ADSL nemen!!!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:01:49 #10
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_14285120
waar blijven de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers?

waar blijven de mods die de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers voor willen zijn?

waarom doe ik zo bijdehand?

vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:02:49 #11
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14285146
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:01 schreef DemonRage het volgende:
waar blijven de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers?

waar blijven de mods die de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers voor willen zijn?

waarom doe ik zo bijdehand?

stfu
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:03:15 #12
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_14285159
toevallig een ander netwerkkaartje erin zitten (van je mobo bijv.? )

vraag het anders aan die nerds op tweakers.
die geilen op dit soort shit

maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:03:20 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_14285162
ik denk dat dit naar klaagbaak moet of naar digital corner
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:04:38 #14
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_14285194
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:03 schreef Metro2005 het volgende:
Laat ze maar klaagbaak doen... daar ligt het voor de hand om UPC-topics tegen te komen
pi_14285195
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:03 schreef Metro2005 het volgende:
Heb net de verhuiswagen gebeld
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:05:12 #16
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_14285213
same here vandaag lag inet er ook zo maar weer uit. Is al 3de keer deze maand
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_14285288
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:05 schreef koeskoes het volgende:
same here vandaag lag inet er ook zo maar weer uit. Is al 3de keer deze maand
nou... wil graag met je ruilen ,, 3 keer per maand doe ik het voor ,,,
ik heb het 20 keer per dag !!
maar overwoog al dat ADSL maar ja ,, heb ook zo een kut telefoonlijn van UPC dus dat ook weer opzeggen
gaat zoveel tijd inzitten alleen maar omdat dat kut bedrijf geen behoorlijk internet kan leveren .
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:09:07 #18
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_14285312
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:08 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

dan heb ik het nog niet gehad over me packetloss en spontane pingverhoging naar 500+
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:14:28 #19
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_14285439
quote:

[..]

maar overwoog al dat ADSL maar ja ,, heb ook zo een kut telefoonlijn van UPC dus dat ook weer opzeggen
gaat zoveel tijd inzitten alleen maar omdat dat kut bedrijf geen behoorlijk internet kan leveren .

En toch zou ik het er dan voor over hebben.. alleen maar om van dat bedrijf af te komen..
ADSL basic abbo is een paar euro duurder dan chello.. krijg je 1mbit/320kbps voor vooral die upload
En superstabiel.. lig er hier nooit uit.. alleen toen adsl er net was..toen was het 1x per 2 maanden. Maar das onderhand ook een aantal jaar terug.
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:16:08 #20
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_14285475
Vooralsnog lijkt Demon beste alternatief voor Chello. Ik wil namenlijk niet achteruit op me download
55 euries voor 2mbit down en 1 mbit up
pi_14285535
UPC zegt in de reclame zelf dat ze beter zijn dan KPN

maar ik durf dat te betwijfelen... ga binnenkort ADSL maar eens proberen

pi_14285562
Nergens last van
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:27:11 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_14285706
quote:
Tja.... er komt een moment dat de laatste druppel in de emmer valt, maar zo te horen is die emmer bij jou nog lang niet vol genoeg om de moeite te nemen over te stappen.

Dus tot die tijd: Veel succes met UPC!
En wanneer je het eindelijk zat bent: XS4All is een vrij goede provider. Demon is ook erg goed. En satelliet televisie is ook erg goed te betalen!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_14286211
In het begin van mijn internet verbinding met UPC lag ik er elke dag wel 10 tot 20 keer uit, varierend van 1 minuut tot een uur....om van te gaan janken zo erg soms.

Elke dag belde ik dus met die lui daar, en dan krijg je het verhaal te horen dat je je modem moet resetten, je IPconfig meuk moet resetten en als dat alles niet werkt, een uur je stekker van je modem uit de muur trekken.

Nu een jaar later, nergens last meer van, althans niet meer dat het zo vaak uitviel.

Ik heb nu vreemd genoeg, elke maan-, woens-, vrij- en zondag dat om 21.10 uur s'avonds mijn verbinding eruit ligt, dan moet ik al de meuk die internet verkeer gebruikt, afsluiten en dan 10 seconden later doet hij het weer.

Als je ze hier over belt, dan weten ze van niets, maar lijkt mij toch dat ze dat moeten kunnen zien op een of andere manier.

Anyway, je bent niet de enigste, ik zou zeggen hou de moed erin, het wordt vanzelf beter na een jaar

pi_14288124
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:50 schreef Webcrowler het volgende:
In het begin van mijn internet verbinding met UPC lag ik er elke dag wel 10 tot 20 keer uit, varierend van 1 minuut tot een uur....om van te gaan janken zo erg soms.

Elke dag belde ik dus met die lui daar, en dan krijg je het verhaal te horen dat je je modem moet resetten, je IPconfig meuk moet resetten en als dat alles niet werkt, een uur je stekker van je modem uit de muur trekken.

Nu een jaar later, nergens last meer van, althans niet meer dat het zo vaak uitviel.

Ik heb nu vreemd genoeg, elke maan-, woens-, vrij- en zondag dat om 21.10 uur s'avonds mijn verbinding eruit ligt, dan moet ik al de meuk die internet verkeer gebruikt, afsluiten en dan 10 seconden later doet hij het weer.

Als je ze hier over belt, dan weten ze van niets, maar lijkt mij toch dat ze dat moeten kunnen zien op een of andere manier.

Anyway, je bent niet de enigste, ik zou zeggen hou de moed erin, het wordt vanzelf beter na een jaar

ohhh dat lijkt verdacht veel op mijn verbinding ja ,, maar kom op nou zeg ,, wat een gelul ,, modem een uur uitzetten bla bla resetten ,, is het niet gewoon de bedoeling dat je een gewone normale internet verbinding hoort te hebben zonder al dat gezeik ,, rot toch op ,, ben het upc best zat ,, ben benieuwd wat ik weer allemaal meemaak als ik me chello op ga zeggen ,, zal ook wel weer fout gaan ,, stelletje amateurs daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')