iemand advies of het zelfde probleem ???
kom maar op
greetz Marco
sorry voor het lange verhaal
quote:Maakt niet uit hoor. Lezen we gewoon niet
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef marcoadam2003 het volgende:
quote:geef niet, niemand die het leest
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef marcoadam2003 het volgende:
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:56 schreef Youssef het volgende:[..]
Maakt niet uit hoor. Lezen we gewoon niet
quote:ja, ADSL nemen!!!!!
iemand advies of het zelfde probleem ???
kom maar op
waar blijven de mods die de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers voor willen zijn?
waarom doe ik zo bijdehand?
quote:stfu
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:01 schreef DemonRage het volgende:
waar blijven de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers?waar blijven de mods die de bijdehandte "Klaagbaak!"-roepers voor willen zijn?
waarom doe ik zo bijdehand?
vraag het anders aan die nerds op tweakers.
die geilen op dit soort shit
quote:Laat ze maar klaagbaak doen... daar ligt het voor de hand om UPC-topics tegen te komen
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:03 schreef Metro2005 het volgende:
ik denk dat dit naar klaagbaak moet of naar digital corner
quote:Heb net de verhuiswagen gebeld
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:03 schreef Metro2005 het volgende:
ik denk dat dit naar klaagbaak moet of naar digital corner
quote:nou... wil graag met je ruilen ,, 3 keer per maand doe ik het voor ,,,
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:05 schreef koeskoes het volgende:
same here vandaag lag inet er ook zo maar weer uit. Is al 3de keer deze maand
quote:dan heb ik het nog niet gehad over me packetloss en spontane pingverhoging naar 500+
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:08 schreef marcoadam2003 het volgende:[..]
nou... wil graag met je ruilen ,, 3 keer per maand doe ik het voor ,,,
ik heb het 20 keer per dag !!
quote:En toch zou ik het er dan voor over hebben.. alleen maar om van dat bedrijf af te komen..
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:08 schreef marcoadam2003 het volgende:[..]
maar overwoog al dat ADSL maar ja ,, heb ook zo een kut telefoonlijn van UPC dus dat ook weer opzeggen
gaat zoveel tijd inzitten alleen maar omdat dat kut bedrijf geen behoorlijk internet kan leveren .
maar ik durf dat te betwijfelen... ga binnenkort ADSL maar eens proberen
quote:Tja.... er komt een moment dat de laatste druppel in de emmer valt, maar zo te horen is die emmer bij jou nog lang niet vol genoeg om de moeite te nemen over te stappen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:08 schreef marcoadam2003 het volgende:
maar overwoog al dat ADSL maar ja ,, heb ook zo een kut telefoonlijn van UPC dus dat ook weer opzeggen
gaat zoveel tijd inzitten alleen maar omdat dat kut bedrijf geen behoorlijk internet kan leveren .
Dus tot die tijd: Veel succes met UPC!
En wanneer je het eindelijk zat bent: XS4All is een vrij goede provider. Demon is ook erg goed. En satelliet televisie is ook erg goed te betalen!
Elke dag belde ik dus met die lui daar, en dan krijg je het verhaal te horen dat je je modem moet resetten, je IPconfig meuk moet resetten en als dat alles niet werkt, een uur je stekker van je modem uit de muur trekken.
Nu een jaar later, nergens last meer van, althans niet meer dat het zo vaak uitviel.
Ik heb nu vreemd genoeg, elke maan-, woens-, vrij- en zondag dat om 21.10 uur s'avonds mijn verbinding eruit ligt, dan moet ik al de meuk die internet verkeer gebruikt, afsluiten en dan 10 seconden later doet hij het weer.
Als je ze hier over belt, dan weten ze van niets, maar lijkt mij toch dat ze dat moeten kunnen zien op een of andere manier.
Anyway, je bent niet de enigste, ik zou zeggen hou de moed erin, het wordt vanzelf beter na een jaar
quote:ohhh dat lijkt verdacht veel op mijn verbinding ja ,, maar kom op nou zeg ,, wat een gelul ,, modem een uur uitzetten bla bla resetten ,, is het niet gewoon de bedoeling dat je een gewone normale internet verbinding hoort te hebben zonder al dat gezeik ,, rot toch op ,, ben het upc best zat ,, ben benieuwd wat ik weer allemaal meemaak als ik me chello op ga zeggen ,, zal ook wel weer fout gaan ,, stelletje amateurs daar
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:50 schreef Webcrowler het volgende:
In het begin van mijn internet verbinding met UPC lag ik er elke dag wel 10 tot 20 keer uit, varierend van 1 minuut tot een uur....om van te gaan janken zo erg soms.Elke dag belde ik dus met die lui daar, en dan krijg je het verhaal te horen dat je je modem moet resetten, je IPconfig meuk moet resetten en als dat alles niet werkt, een uur je stekker van je modem uit de muur trekken.
Nu een jaar later, nergens last meer van, althans niet meer dat het zo vaak uitviel.
Ik heb nu vreemd genoeg, elke maan-, woens-, vrij- en zondag dat om 21.10 uur s'avonds mijn verbinding eruit ligt, dan moet ik al de meuk die internet verkeer gebruikt, afsluiten en dan 10 seconden later doet hij het weer.
Als je ze hier over belt, dan weten ze van niets, maar lijkt mij toch dat ze dat moeten kunnen zien op een of andere manier.
Anyway, je bent niet de enigste, ik zou zeggen hou de moed erin, het wordt vanzelf beter na een jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |