Lijst is al verzonden naar Yppy.
Ik ben nog steeds ziek
De weegschaal stond vanochtend op 78,9.
Op zich niet verkeerd
Maar voor hoe lang?
Er zijn inderdaad vaak zieken hier en in de Dieetclub. Of dit iets met het lijnen te maken heeft??? Ik weet het niet. Misschien dat je minder reserves hebt? Ik was, voordat ik ging lijnen, ook een zwak persoontje. Voor mij valt het dus niet vast te stellen, maar wellicht dat het voor anderen opvalt dat ze sinds het lijnen vaker ziek/zwak/misselijk zijn?
Zo, genoeg gedaan voor vandaag. Ik duik weer m'n bed in
quote:Woensdag weegdag
Op dinsdag 18 november 2003 09:26 schreef Kleintje het volgende:
Er zijn maar weinig updates doorgegeven in ieder geval!
Nee, YPPY ik heb geen dieet gekozen. Dat gaat nu niet.
quote:Maar dit liep al vanaf vorig weekend.
Op dinsdag 18 november 2003 12:06 schreef Lurky het volgende:
Woensdag weegdag.
Ben je alweer wat bijgekomen? Eh, bedoel afgevallen van het vocht?
Daarna kan ik waarschijnlijk niet meer op woensdag wegen, omdat ik dan niet meer op woensdag thuis ben, maar bij m'n vriend. En hij heeft geen weegschaal.
Dan weeg ik denk ik op maandag, kan dat ook? In 2 dagen zal het waarschijnlijk geen groot verschil zijn ofzow.
Vandaag en gisteren niet gesnoept, en redelijk gezond gegeten al zeg ik het zelf. Probleem bij mij is ook dat ik geen eetritme heb, Dus ik heb nu pas net ontbeten bijvoorbeeld
Ga ik ook proberen te verbeteren, maar zal niet van de ene op de andere dag goed gaan.
Zal straks even kijken wat ik aan beweging kan doen. is er gisteren niet meer van gekomen.. Maar had ook de hele dag hoofdpijn
Was je ook pas net wakker Texelonia, of was je al vroeg op? Als je net op was is een ontbijt op dit tijdstip iets gewoner... ![]()
Misschien valt het wel mee Lurky, soms denk je dat je aangekomen bent en dan is er toch wat af en soms voelt het goed maar ben je gelijk gebleven... gewoon op die weegschaal klimmen dan komt alles in orde!
quote:Was om 11 uur ofzow wakker, dus al wel een tijdje... Maar ontbijt normaal gesproken nooit, en krijg altijd pas na een tijdje honger. Niks ongewoons voor mij dus, nu nog proberen af te leren
Op dinsdag 18 november 2003 18:25 schreef Confidential het volgende:Was je ook pas net wakker Texelonia, of was je al vroeg op? Als je net op was is een ontbijt op dit tijdstip iets gewoner...
Ik heb me al gewogen en woog, ondanks heeeeeel veel dropjes, winegums en engelse drop gisteren
77,5... valt dus mee...
Merk dat ik veel behoefte aan suiker heb, ben heel erg moe en op het werk is het zwaar, werk zeker 50 uur per week, terwijl ik een contract heb van 32 uur... suiker lijkt me dan extra energie te geven. alhoewel dit van korte duur is, want van te veel suiker word ik ook weer moe, het is dus eigenlijk dom dat ik er aan toe geef. Morgen weer sporten!
Succes iedereen!
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:25 schreef Confidential het volgende:
Misschien valt het wel mee Lurky, soms denk je dat je aangekomen bent en dan is er toch wat af en soms voelt het goed maar ben je gelijk gebleven... gewoon op die weegschaal klimmen dan komt alles in orde!
quote:De stand vandaag 65,9 KG.
Op donderdag 4 september 2003 11:47 schreef YPPY het volgende:
Lurky (1m64) (23,7) was 80 kg, nu 63,5 kg, wil graag 62 kg wegen -16,5
Het is woensdag, dus mijn update: 72. Vast nog als resultaat van de getrokken verstandskiezen. Leuk is het natuurlijk wel. Gisterenavond was ik op bezoek bij mijn vader en daar heb ik koffie op. Dat had ik jaren niet gedronken, maar ik durfde niet te zeggen dat ik het niet zo lekker vind (het was niet bij hem thuis, maar dat is een lang verhaal). Uiteindelijk heb ik drie keer koffie op. De laatste twee keer was die wel super extra sterk en ik heb daarom toch maar suiker genomen. Geheel tegen mijn principes in, maar ik kreeg het echt niet weg. Gelukkig was het totaal nog geen vol lepeltje. Ik was wel misselijk toen ik thuis kwam en heb nog uren wakker gelegen in bed. Ik ga dus géén koffie meer drinken. ![]()
Gaat het al weer wat beter Kroeltroel? Ziek zijn en beter worden kost veel energie en vaak eet je toch minder dan normaal, hoe je ook je best doet. Beterschap!
Mijn ziek zijn had niets met lijnen te maken, alleen met mn pijnstillers.
Op mn werk zijn er ook redelijk veel mensen ziek, misschien is er weer een griepgolf door het land aan het gaan en steken we elkaar hier aan? ![]()
Misschien was het wel een verschil in afronding Babbelzz. Dat kan ook al. Als je maar gezond eet en genoeg sport, dan ga je gewoon de goede kant op. ![]()
Is de pijn inmiddels over Kleintje? Ik hoop het wel, je hebt er wel lang last van gehad. Ik heb wel een mailtje van je, maar ik zie geen lijst. In mijn volgende post ga ik proberen je update te plaatsen. Ik heb ook een paar keer gehad dat een lange post niet wilde. Toen heb ik het maar over drie posts verspreid, maar echt handig was dat natuurlijk niet. Wat leuk dat je afgevallen bent! ![]()
Op een andere dag wegen is natuurlijk geen ramp Tex, we proberen alleen het zoveel mogelijk op dezelfde dag te doen, omdat dat kan motiveren en zorgt dat je het niet vergeet.
Een regelmatig eetritme is wel belangrijk. Je hebt energie nodig om te kunnen functioneren. Als dat je lukt ,ben je vast al een heel eind.
Dat is wel lang stackeren miss_cee. Hoe wil je het daarna gaan doen? Om te voorkomen dat je het jojoeffect krijg bedoel ik dan. Heb je genoeg over stackers gelezen om het nog een béétje gezond te houden?
Gefeliciteerd nog wendy-tje!
Wat knap dat je toch goed gegeten hebt!
Wat ontzettend balen Lurky. Ik snap niet dat jij niet meer afvalt. Je bent toch een voorbeeld en je hebt vaak goede tips. En dan lukt het toch niet. Het zijn vast ook geen twee kilos spier die je snel gekweekt hebt. ![]()
Heb je enig idee hoe dat komt Shark.Bait?
Babbelzz (1m78) (24,3) was 89 kg, is nu 79 kg en wil graag 69-70 wegen -10
Confidential (1m64) (23,3) was 67 kg, is nu 62.8 kg en wil graag 59 wegen -4.2
DrFonk (1m87) (24,6) was 125 kg, is nu 86 kg en wil graag 80 wegen -39
dJ-Zcore (1m93) (24,3) was 108 kg, is nu 90,6 kg -17,4
EvilFaith (1m73) (20,8) was 67 kg, is nu 62,2 kg en wil graag 60 kg wegen -4,8
Flying_Vee (1m73) (24,4) woog 82.5 kilo, is nu 73 kg en wil graag 65,5 kg wegen -13
heaven7 (1m73) (22,2) was 68 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 65 wegen -2,5
Kebab (1m76) (24,2) was 78 kg, is nu 75 kg en wil graag 68 kg wegen -3
Kiezel (1m80) (23,1) was 76 kg, is nu 75 kg en wil graag 69 wegen-1
Kleintje (1m63) (24,8) was 67,6 kg, is nu 66,4 kg en wil graag 58 wegen -1,2
Kroeltroel (1m83) (24) was 90 kg, is nu 80,1 kg en wil graag 73 wegen -9,9
Liejannuh (1m79) (24,5) was 85 kg, is nu 78,4 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -6,6
Liquidfire (1m76) (24,5) was 76 kg en wil graag 70 wegen
LuNaTiC (1m92) (23,8) was 102,6 kg is nu 87,6 kg en wil rond de 80 wegen -15
Lurky (1m64) (24,2) was 80 kg, nu 65,1 kg, wil graag 62 kg wegen -14,9
miss_cee (1m68) (24,5) was 67,2, is nu 68,2 en wil graag 56,5 wegen -1
Schorriemorrie (1m78) (24,9) was 80 kg, is nu 79 kg en wil graag 72 wegen -1
schwa78 (1m97) (25) was 113 kg, is nu 97 kg en wil graag 95 wegen -16
Shantee (1m73) (22,6) was 70 kg, is nu 67,5 kg en wil graag onder de 60 wegen -2,5
Shark.Bait (1m92) (22,9) was 89 kg, is nu 84 kg en wil graag 81 wegen -3
Snoetje (1m85) (23,2) was 82,9 kg, is nu 79,3 kg en wil graag 73 wegen -3,6
Tackleberry (1m83) (24,5) was 93 kg, is nu 83 kg en wil graag 80 kg wegen -10
texelonia (1m68) (21,6) was 64 kg, is nu 60 kg en wil graag 58 wegen -4
wendy-tje (1m60) (24,4) was 64 kg, is nu 62,5 kg en wil graag 58 wegen-1,5
XXEMMYXX (1m65) (24,2) was 68 kg, is nu 65,2 kg en wil graag 55 wegen -2,8
Yppy (1m72) (24,8) was 95 kg, is nu 72,5 kg en wil graag 73 wegen -22,5
Yuki (1m81) (22,6) was 74 kg, is nu 74 kg en wil graag 64 wegen
Idee YPPY: zullen we hier ook binnenkort degenen die al een paar topics lang niet gereageerd hebben uit de lijst halen? Dat maakt het weer een stuk overzichtelijker.
En ja ik heb al heeeeeeeeel veel over stackers gelezen. Ik weet dat het slecht kan zijn.
Maar ik slik er dan ook maar 1 per dag, meer durf ik niet.
En die ene helpt al prima bij mij dus.
Is wel verschil tussen stacker 3 en 2. Bij 3 viel ik tussen de 0,5 en 1 kilo per dag af en bij stacker 2 maar 0,2 kg.
En ik voelde me lekkerder bij stacker 3.
Toch maar die kopen dan, want nu slik ik de efedra vrije versie.
quote:Door niet te bewegen en wel elke dag:
Op woensdag 19 november 2003 09:44 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend balen Lurky. Ik snap niet dat jij niet meer afvalt. Je bent toch een voorbeeld en je hebt vaak goede tips. En dan lukt het toch niet. Het zijn vast ook geen twee kilos spier die je snel gekweekt hebt.
6 volkorenboterhammen,
2 plakjes leerdammer light,
1 portie Slankie
6 porties linera
------------------
= 674 Kcal en 20 gr vet
1 magere yoghurt,
1 stuk fruit,
1 koekje,
2 glazen rivella.
-------------------
195 Kcal 6 gr vet
Plus avondeten waarvoor ik dan nog maar 400 Kcal en 16 gram vet als reserve heb. Dat haal ik nooit tenzij ik mijn vlees laat staan. Wat ik niet doe dus dan was het gisteren bvb:
Gebakkenaardappels,
spruitjes
saucijzen.
------------------
659 KCal en 46 gr vet
Dagtotaal 1564 Kcal en 72 gr vet
Na een jaar is mijn huisman/keukenprins het schrale koken een beetje zat en ik laat het mij goed smaken. Zo ben ik dus tot vorig jaar 80 kilo geworden.
Nu ik om houvast in mijn oude eetpatroon verval groei ik weer die kant op. Levenslang dieet wordt het dus wil ik dat voorkomen.
Het is zo'n periode in mijn leven waarin ik afwachtend de dagen maar door moet zien te komen. Komt wel weer goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 19-11-2003 10:59]
Zijn alle zieken weer beter geworden ondertussen? Het heerst volgens mij overal, op het werk zijn ook veel mensen ziek deze periode.
En Wendy-tje nog gefeliciteerd! Heb je leuke kadootjes gehad? ![]()
Lurky je moet er ook van genieten gewoon hoor! En op een gegeven moment proberen een tussenvorm te vinden denk ik, waarbij je soms heerlijk eet en soms wat magerder. Als je ietsjes aankomt maar dat gewicht blijft wel stabiel, zou dat voor jou een probleem zijn? Ik denk dat het best moeilijk is om een compromis te vinden tussen je ideale gewicht en een prettige manier van leven en met eten omgaan.
Mijn gewicht vanochtend: 67,8
Wel gemeten voordat ik naar de WC was geweest, maar het kwam nou eenmaal niet zo op gang vanochtend ![]()
Een halve kilo kwijt dus! Ik ga als startgewicht gewoon m'n gewicht van vorige week nemen, dat is het hoogste dat ik ooit gewogen heb. Dus dan zou het worden:
Imago (1m76) (21,9) was 68,3 kg, is nu 67,8 kg en wil graag iets van 63 kg wegen -0,5
170. 78 kilo wil graag 65 zijn,
In korte tijd veel aangekomen door stoppen met roken .
Confidential (1m64) (23,2) was 67 kg, is nu 62.3 kg en wil graag 59 wegen -4.7
Hey, welkom Toska! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Wil je in de lijst? Hoe wil je gaan afvallen?
YPPY goed idee! Scheelt weer een boel corrigeer- en zoek werk en ze roepen vanzelf wel als ze weer in de lijst willen!
Ik was de volgende met updaten toch? Dan doe ik dat zaterdag... dan heb ik tijd. Nog steeds aan het leren en nog steeds kan dat ook zonder snoepen...
quote:Ja zet me maar in de lijst het moet er toch eens van gaan komen, en ik denk dat als ik gewoon gezond ga eten ik de nodige kilos kwijt zal raken , dus geen snoep ipv roken
Op woensdag 19 november 2003 14:18 schreef Confidential het volgende:
Weegupdate: nu 62.3 kg, dus een halve kilo er af deze weekConfidential (1m64) (23,2) was 67 kg, is nu 62.3 kg en wil graag 59 wegen -4.7
Hey, welkom Toska! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Wil je in de lijst? Hoe wil je gaan afvallen?
YPPY goed idee! Scheelt weer een boel corrigeer- en zoek werk en ze roepen vanzelf wel als ze weer in de lijst willen!
Ik was de volgende met updaten toch? Dan doe ik dat zaterdag... dan heb ik tijd. Nog steeds aan het leren en nog steeds kan dat ook zonder snoepen...
Moet ik 1 maal per week doorgeven wat ik weeg, en op een vaste dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |