Die link die je opgeeft als deeplink voor je plaatje is niet zo duurzaam. Met de Prinscreenknop van je toetsenbord kopieeren en dan in je windows Paint of zo'n ander tekenprogramma wat je hebt ctrl V om te pasten/ over te plaatsen. Plaatje saven. Volgende maken, uitknippen, copieeren, plakken... naast de vorige plakken. enz
Oploaden naar een fokvriendelijke picserver klaar. Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 12-11-2003 18:12]
Ach, wat zeur ik ook - we zien wel wat het wordt!
Muziek aan en springen Tex. Zoek een leuke cd, zet die zo hard dat de buren kunnen meegenieten en springen maar. Eerst 1 minuut, dan 2 en dan steeds meer.
Als je springt, krijg je het heel snel warm. ![]()
Die kleine randjes passen vast niet op het plaatje Confidential, maar dan zie je wel dat je eigenlijk helemaal niet zoveel meer hoeft.
quote:Dat is wel een goed idee
Op donderdag 13 november 2003 08:44 schreef YPPY het volgende:
Muziek aan en springen Tex. Zoek een leuke cd, zet die zo hard dat de buren kunnen meegenieten en springen maar. Eerst 1 minuut, dan 2 en dan steeds meer.Als je springt, krijg je het heel snel warm.
Tuurlijk verzin je nu alleen maar smoesjes Texelonia. Jij moet gewoon beginnen en ervoor gaan. Smoesjes vergeten. Muziek aan en springen. Al is het maar 5 minuten. Dan ben je begonnen en dan heb je bewezen aan jezelf dat je het kan. Kom op! De oefeningen van Lurky kun je zelfs als doen al het hele huis vol zit. Niemand hoort je op je slaapkamer. Er staat een linkje in de openingspost. En nu beginnen! ![]()
Omdat ik maandag naar de tandarts moest, heb ik niet gewogen. Daarom net maar even op de weegschaal gestaan. Het overleven op vla en aardappelpuree heeft duidelijk effect. De weegschaal bleef staan op 72,5. Een kilo minder dus. Mijn streefgewicht kan nu ook wel naar beneden, anders is het net of ik aan wil komen. Ik ga nu voor de 65, dat is 30 kilo en een bmi van 22. Als ik dan haal, vind ik het wel goed zo. Als ik het niet haal, ben ik tenminste wel gezond.
Jij stept snel Kroeltroel! Dat haal ik niet. Als ik begin, gaat het de eerste keer ook nooit zo snel. De keren daarna is het een stuk makkelijker. Ook bij steppen is een warming up dus goed. ![]()
Ik las een paar keer woensdag als voorkeur voor de gezamenlijk weegdag. Zullen we dat dan maar doen? Uitzonderingen kunnen dan natuurlijk altijd, maar ik las al een stuk of 6 mensen die wel op woensdag kunnen, dus dan hebben we al een groepje. En we moeten ergens beginnen. ![]()
Hoe gaat het met je nieuwe eetpatroon Lurky? Merk je al verschil?
Kleintje, hoe gaat het met wat-eens-een-kies-was?
Ik kan nog steeds niet alles eten, dus misschien heb ik woensdag wel weer goed nieuws Babbelzz. Ik ben alleen wel bang dat ik nu spieren verbrand ipv vet, omdat sporten nu moeilijk is. Een paar oefeningen van Lurky kunnen wel, maar het steppen wil niet. Over een paar dagen gaat het vast weer goed. ![]()
Gisteren had ik een broek aan de eerst te klein was maar nu te groot. Die kan ook onder in de kast bij weg te gooien broeken. Ik heb nu nog 1 broek die echt goed zit (die heb ik een paar weken terug gekocht) en twee die nog wel kunnen, maar eigenlijk ook wel ruim zitten. Met de feestdagen kom ik vast iets aan, dus ik ga nu 1 broek kopen denk ik en dan pas weer met de echte uitverkoop. Ook heb ik nu truien die ik niet meer aan kan. Daar heeft het wel langer mee geduurd voordat ik het echt zag.
quote:DEAL!!!
Op zaterdag 15 november 2003 09:27 schreef YPPY het volgende:Ik las een paar keer woensdag als voorkeur voor de gezamenlijk weegdag. Zullen we dat dan maar doen? Uitzonderingen kunnen dan natuurlijk altijd, maar ik las al een stuk of 6 mensen die wel op woensdag kunnen, dus dan hebben we al een groepje. En we moeten ergens beginnen.
quote:Wel goed hoor...
Op zaterdag 15 november 2003 09:27 schreef YPPY het volgende:
Gisteren had ik een broek aan de eerst te klein was maar nu te groot. Die kan ook onder in de kast bij weg te gooien broeken. Ik heb nu nog 1 broek die echt goed zit (die heb ik een paar weken terug gekocht) en twee die nog wel kunnen, maar eigenlijk ook wel ruim zitten. Met de feestdagen kom ik vast iets aan, dus ik ga nu 1 broek kopen denk ik en dan pas weer met de echte uitverkoop. Ook heb ik nu truien die ik niet meer aan kan. Daar heeft het wel langer mee geduurd voordat ik het echt zag.
quote:Ik ga vanaf maandag beginnen!
Op zaterdag 15 november 2003 09:27 schreef YPPY het volgende:
Ben je al sportief geweest Tex?
Ben laatste tijd sowiesie niet erg goed bezig geweest, dus ik begin opnieuw. Niet meer snoepen, gezonder eten en meer beweging. Heb nu nog wat snoep hier liggen, dus vandaar dat ik maandag begin
quote:Woensdag it is!
Op zaterdag 15 november 2003 13:18 schreef Babbelzz het volgende:[..]
DEAL!!!
![]()
![]()
Heel goed Tex! Veel succes...
Goed dat het al wat beter gaat Kleintje! Het is nooit leuk om ziekjes te zijn...
Ik heb zelf niets te melden - tentamenperiode dus ik leer de hele dag en ik heb me inmiddels afgeleerd dat daar ook iets te snoepen bij hoort... Veel thee en water en ik kom de dag wel door!
Fijn dat het weer wat beter gaan Kleintje. ![]()
Ik kan me nu een beetje voorstellen wat de weinig-eters beweegt. Door die verstandskies heb ik bijna een week alleen vla en aardappelpuree op. Gisteren en vandaag heb ik (gelukkig) wel weer normaal kunnen eten, alleen een stuk langzamer. In die week tijd ben ik wel snel afgevallen. Dat ziet er toch wel leuk uit op de weegschaal. En ik heb geen honger gehad. Dat viel me helemaal mee. Ik heb de 1200 kcal niet gehaald, dan had ik de hele dag moeten eten, het ging niet snel. Nu eet ik weer normaal, ik realiseer me wel dat ik waarschijnlijk alleen vocht en spieren kwijt ben geraakt (vanochtend durfde ik pas weer te gaan steppen). Maar ik kan me nu wel een beetje voorstellen wat de weinig eters motiveert, ook alga ik me niet bij hen aansluiten.
Na 6 weken vooraankondiging dat ik er aan zou komen ben ik er dan ook echt.
Ik ben 2 kg aangekomen, waarvan ik er vanuit ga dat de laatste kilo vrnl vocht is.
ik weeg dus nu weer 79 (volgens mij moet ik hier dan weg haha) maar goed... om kwart voor 10 word ik weer verwacht in de sportschool, donderdag staat er ook al weer een sportafspraak gepland, de stokken achter de deur zijn er dus weer.
Ik begin weer met wat ontslakken, want ik kan me zo voorstellen dat mijn darmen, daar na al het slechte en onzorgvuldig gekozen voedsel, wel aan toe zijn.. ![]()
Ik ga op de dag fruit eten en s avonds een btje warm eten.
Misschien als ik het niet red tussen door een cracker of een rijstwafeltje met een plakje kaas...
Ik hoop iig dat ik woensdag alweer de 78 zie... ![]()
Tex, jij ging ook vandaga weer aan de de gang, toch? Sterkte
quote:Yep, thanx
Op maandag 17 november 2003 09:05 schreef Babbelzz het volgende:Tex, jij ging ook vandaga weer aan de de gang, toch? Sterkte
Ik ben alleen nu bij m'n vriendje thuis. En kan kiezen voor ontbijt: brood met Duo Penotti (wat slecht slecht slecht is) of brood met ham (wat ik niet lus)...
Dilemma dus. Misschien even iets halen zo.
Ga mezelf nu toch maar even toestaan om een kopje thee met suiker te drinken, dat zou het wel moeten verhelpen.
quote:Volgens mij is het zo dat als je ziek bent, dat je lichaam van binnen heel druk bezig is met jou beter maken. Dat kost erg veel energie vandaar dat je ook moe bent en dat je je slap voelt. Daarom val je ook af denk ik
Op maandag 17 november 2003 14:01 schreef Kroeltroel het volgende:
Heftige griep is toegeslagen
Dagen in bed, af en toe wat eten naar binnen schuiven (ja, er wordt goed op mijn eetpatroon gelet door 'sommige' mensen). Toch is er maar liefst 1 kilo vanaf! Of dit nu te maken heeft met het ziekzijn of met het toch wat minder etenIk weet het niet. Wacht dus maar even af en ga hard mijn best doen om beter te worden. Tegen die tijd zien we wel of het eraf blijft of het er na 1 dag alweer aan zit.
Wat is dat toch met ziek zijn hier... komen we allemaal om de beurt in de lappenmand terecht ofzo? Verliezen we naast de kilo's ook weerstand? Ik weet het niet, maar ik hoop dat ik de dans mag ontspringen...
Tja Hagedis, bezig zijn vraagt wel energie en als je meer doet dan normaal zul je ook wat extra brandstof toe moeten voeren... zolang je niet meer brandstof toevoert dan je verbruikt komt het toch allemaal wel goed hoor!
Dat is lekker beginnen Tex, wat heb je uiteindelijk gedaan?
Zet 'm op Babbellz, je kunt het! Heel goed dat de afspraken voor de sportschool al staan, dat is toch weer een stok achter de deur...
* Confidential gaat weer verder leren....
quote:
Op maandag 17 november 2003 14:59 schreef Hagedis het volgende:
Damn, ff iets te extreem bezig geweest dit weekend. Begin nu echt een beetje weg te trekken...Ga mezelf nu toch maar even toestaan om een kopje thee met suiker te drinken, dat zou het wel moeten verhelpen.
Gisteren heerlijk gesport, alleen al met conditietraining 525 kalo's verbrand, helaas telt ie niet de kalo's die er met krachttraining gebruikt worden... geeft eigenlijk ook niet. was niet eerder zo veel.
Btje erg druk gehad op mijn werk gister, wel wat te weinig gegeten daardoor... niet handig.
Maar vreemd genoeg geeft de weegschaal vandaag 2 kg minder aan dan gisteren?!? Weet niet waar de fout zit, maar vind t allang best...
Morgenochtend gewichtmelddag he mensen?!
Iedereen beterschap!
[Dit bericht is gewijzigd door Babbelzz op 18-11-2003 09:29]
Ik ga de lijst van afgelopen week even updaten. Sorry... ben wat te laat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |