ik heb al 2 weken geleden op een rollerbank controle gestaan.Toen reed hij 7 kilometer te hard en toen kreeg ik geen boete.En nu kreeg ik wel een boete van 34 euro maar ik heb er niks aan gedaan tussen die 2 controles.Dus dat vind ik een beetje vreemd ze zeiden jah dit is een strengere controle maar hoe kan dat als je je als politie moet houden aan wetten.????
wat jeukt het nou dat een scooter te hard loopt?... een auto heeft toch ook geen limiet in snelheid??
quote:www.scooter-freaks.nl
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:13 schreef okkie-man het volgende:
Het gaat er niet om hoe hard ie rijdt, maar om het vermogen. Aan de hand daarvan wordt de boete bepaald.
quote:Leer de wet.
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:14 schreef n00fer het volgende:
het gaat ze er gewoon om de staatskas te spekkenwat jeukt het nou dat een scooter te hard loopt?... een auto heeft toch ook geen limiet in snelheid??
Het gaat om vermogen. Een bromfiets heeft allerlei bepaling om voor het predikaat 'bromfiets' in aanmerking te komen. Als 'ie niet aan die bepalingen voldoet is het een 'motor'. In feite mag je blij zijn dat ze je niet pakken voor rijden op een motor zonder rijbewijs, want dat kan volgens de wet prima. Ze kunnen je zelfs pakken omdat je verkeerd verzekerd bent in zo'n geval.
Als jij een brommerbewijs hebt, zou je dat volgens mij moeten weten...
quote:Wat een foute website zeg!
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:15 schreef SnowBite het volgende:
www.scooter-freaks.nl
4 forums over opvoeren, 0 forums over veiligheid...
quote:wat moet ik ten eerste met een scooter en ten tweede met zo'n rijbewijs??
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:18 schreef RetepV_kloon het volgende:[..]
Leer de wet.
Het gaat om vermogen. Een bromfiets heeft allerlei bepaling om voor het predikaat 'bromfiets' in aanmerking te komen. Als 'ie niet aan die bepalingen voldoet is het een 'motor'. In feite mag je blij zijn dat ze je niet pakken voor rijden op een motor zonder rijbewijs, want dat kan volgens de wet prima. Ze kunnen je zelfs pakken omdat je verkeerd verzekerd bent in zo'n geval.
Als jij een brommerbewijs hebt, zou je dat volgens mij moeten weten...
quote:op die leeftijd kennen ze dat nog niet joh
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:21 schreef RetepV_kloon het volgende:[..]
Wat een foute website zeg!
4 forums over opvoeren, 0 forums over veiligheid...
quote:Dan had je gelijk terug moeten gaan naar die winkel en moeten zeggen dat je hem langzamer wilt laten rijden of dat je hem helemaal niet wilt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:23 schreef vegeta het volgende:
maar wetelijk zou ik volgens mij ook de winkel waar ik hem gekocht mogen aanklachen ofzo want IK heb er niks aan gedaan hij reed al zo hard toen ik hem kocht maar ik weet niet of dat mag.(zal wel weer niet)
quote:had de agent in kwestie wel zijn beide voeten op de treeplank van je scooter, woog de agent wel 75 kg, was er een eikingsrapport van de rollerbank, heeft je scooter wel een minuut op die rollerbank gestaan?
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:29 schreef vegeta het volgende:
dus wou je zeggen dat ik gewoon me geld terug kan vragen voor die scooter??
allemaal puntjes voor een bezwaarschrift.......
owja voor die hannesen hier die denken dat vermogen aan snelheid te koppelen is(wat een rollerbank/politie dus doet) DAT KAN NIET EN ER IS GEEN ENKELE ROLLERBANK DIE DEUGD!
quote:Het gaat om de mensen die er op rijden, die kunnen daar dus absoluut niet mee omgaan met die snelheden (automobilisten ook niet altijd, maar op vanaf je 18 moet je er vanuit kunnen gaan, officieel dan..).
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:14 schreef n00fer het volgende:
het gaat ze er gewoon om de staatskas te spekkenwat jeukt het nou dat een scooter te hard loopt?... een auto heeft toch ook geen limiet in snelheid??
Maar zoals het op mij overkomt van de TS, is het gewoon een standaardscooter, "foutje" van de fabrikant dus.
Ik heb zelf sinds kort een scooter om mee naar me werk te gaan, het eerste wat er uit is gegaan zijn de begrenzers. Het is gewoon levensgevaarlijk om begrensd rond te rijden!
Wat de andere kant van het verhaal is, zijn die klootmongooltjes die denken dat ze kunnen rijden en idd over door langs en overheen scheuren, daar moeten ze inderdaad wat aandoen.
Ik maak het zelf bijna dagelijks voorbij, dan rij ik ongeveer 55/60 op de teller, en dan ga ik met het verkeer mee. Dan komt er een mongool langsgescheurd op een zwaar opgefokt ding, zonder helm, kijkt mij nog ff na omdat ik er gewoon 2 spiegels op heb zitten, een helm op heb en een motorjas aan heb. Lacht mij daarna uit om vervolgens dwars door rood te knallen tussen het verkeer door wat al gewoon rijdt...
(die motorjas komt omdat ik bezig ben met motorrijbewijs, en aangezien het toch een stukje veiligheid is, en bovendien is het wind en waterdicht).
Lijkt me wel lachen als ik na 6 november (de dag waarop ik hoop mijn motorrijbewijs te gaan halen) om een rollerbank controlle tegen te komen (niet dat ik me geld zat ben ).
Het eerste wat ik ze dan vraag is: "Mag ik dus wel op bijvoorbeeld Yamaha YFZ R1 modeljaar 2004 rijden met 180 pk, maar niet met een brommer met meer dan 0,44 KW?"
Ben benieuwd wat het antwoord dan zal zijn
quote:ten eerste, als jij onder de 21 bent mag je niet op die R1 rijden, laat staan dat je dat kunt als beginner(net als ik)
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:55 schreef PatrickM het volgende:
Rollerbanken klopt geen hout van. Wat ook belachelijk is, is dat in heel Europa alle 50 cc scooters maximaal 4 KW mogen produceren. Hier in NL is het 0,44 KW, want dat is beter voor de veiligheid!
Ja, als je je aan de letter der wet houdt, mag je maar 30 km p/h.
En dan moet je op de rijbaan rijden... geloof me, dat hou je niet lang uit!Ik heb zelf sinds kort een scooter om mee naar me werk te gaan, het eerste wat er uit is gegaan zijn de begrenzers. Het is gewoon levensgevaarlijk om begrensd rond te rijden!
Wat de andere kant van het verhaal is, zijn die klootmongooltjes die denken dat ze kunnen rijden en idd over door langs en overheen scheuren, daar moeten ze inderdaad wat aandoen.
Ik maak het zelf bijna dagelijks voorbij, dan rij ik ongeveer 55/60 op de teller, en dan ga ik met het verkeer mee. Dan komt er een mongool langsgescheurd op een zwaar opgefokt ding, zonder helm, kijkt mij nog ff na omdat ik er gewoon 2 spiegels op heb zitten, een helm op heb en een motorjas aan heb. Lacht mij daarna uit om vervolgens dwars door rood te knallen tussen het verkeer door wat al gewoon rijdt...
(die motorjas komt omdat ik bezig ben met motorrijbewijs, en aangezien het toch een stukje veiligheid is, en bovendien is het wind en waterdicht).Lijkt me wel lachen als ik na 6 november (de dag waarop ik hoop mijn motorrijbewijs te gaan halen) om een rollerbank controlle tegen te komen (niet dat ik me geld zat ben
).
Het eerste wat ik ze dan vraag is: "Mag ik dus wel op bijvoorbeeld Yamaha YFZ R1 modeljaar 2004 rijden met 180 pk, maar niet met een brommer met meer dan 0,44 KW?"
Ben benieuwd wat het antwoord dan zal zijn
owja, mijn brommer had in de 1e versnelling al 0,44KW dat zou dus neerkomen op 40 km/h in de 1 op de teller reed ie max. 25 in de 1....
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:00 schreef super_honda het volgende:[..]
ten eerste, als jij onder de 21 bent mag je niet op die R1 rijden, laat staan dat je dat kunt als beginner(net als ik)
Ben boven de 21 dus mag wel op die R1 rijden. En een R1 rijden is niet zo moeilijk, alleen je moet je gaskraan dicht houden omdat dat extreem reageert
Zo een fiets straft fouten keihard af, dat is juist het punt. Maar als je je gas niet gebruikt is ie net zo te rijden als een CB500tje
ten tweede, ook al heb je je A rijbewijs wanneer je op een brommer rijd, met geel plaatje en verzekeringsplaatje mag die niet meer dan 0,44KW hebben. Het maakt niks uit of jij nou je rbw hebt, de eisen van/aan een brommer blijven hetzelfde......
Dat is nou juist het kromme, je mag wel op een machine met het veelvoudigtal aan KW's rijden maar op een brommertje krijg je een prent...
owja, mijn brommer had in de 1e versnelling al 0,44KW dat zou dus neerkomen op 40 km/h in de 1
op de teller reed ie max. 25 in de 1....
Dat is waarom rollerbanken nergens op slaan. Huidige scooters halen bijvoorbeeld, met alle begrenzers eruit en goed afgesteld makkelijke 75 tot 85 km p/h topsnelheid, terwijl ze op rollerbanken maar hooguit 1,5 kw produceren...
quote:vooral blijven denken dat je een R1 2004 kunt rijden als beginner, maar goed die discussie is al eens geweest en moet we maar laten rusten. De r1 2004 is overigens om te
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:19 schreef PatrickM het volgende:[..]
En die rollerbanken kloppen idd niet, mijn MB reed volgens zo'n apparaat 75 halverwege de 3e versnelling terwijl ik dan net 60 op mijn teller kreeg.(top in 5 was 85@teller)
quote:Haha, idd, zal altijd een discussiepunt blijven en de 2004 R1 is idd
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:08 schreef super_honda het volgende:[..]
vooral blijven denken dat je een R1 2004 kunt rijden als beginner, maar goed die discussie is al eens geweest en moet we maar laten rusten. De r1 2004 is overigens om te
En die rollerbanken kloppen idd niet, mijn MB reed volgens zo'n apparaat 75 halverwege de 3e versnelling terwijl ik dan net 60 op mijn teller kreeg.(top in 5 was 85@teller)
Bottomline blijft wel dat de rollerbanken gewoon zuigen en nergens op gebaseerd zijn en gewoon afgeschaft moeten worden. Ik ben gewoon voor een praktijk rijopleiding voor F (bromfietscertificaat) en dan onbegrensd, en dan net zoals met de auto, bekeuren op het moment dat je echt iets fout doet.
quote:Leer zelf de wet
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:18 schreef RetepV_kloon het volgende:[..]
Leer de wet.
Het gaat om vermogen. Een bromfiets heeft allerlei bepaling om voor het predikaat 'bromfiets' in aanmerking te komen. Als 'ie niet aan die bepalingen voldoet is het een 'motor'. In feite mag je blij zijn dat ze je niet pakken voor rijden op een motor zonder rijbewijs, want dat kan volgens de wet prima. Ze kunnen je zelfs pakken omdat je verkeerd verzekerd bent in zo'n geval.
Als jij een brommerbewijs hebt, zou je dat volgens mij moeten weten...
Het gaat om snelheid en officieel mag de politie alleen op snelheid controle (denk aan flitsen, laseren e.d.). Alleen is er bij die intredeing van die Europese wet (waar alle lidstaten ana moeten voldoen) een sneaky beleidsregel ingevoerd waardoor ze du smet die transponeringstabel mogen werken. Dat houdt in dat ze vermogen om mogen zetten in snelheid (wat dus nergens op slaat). Die beleidsregel is nog steeds in stand terwijl een normale overgangsregel bijna nooit langer dan 2 jaar duurt (die tabel valt onder de overgangsregeling).
Mocht ik een keertje op de rollerbank moeten en er komt volgens hun berekening een te hoge snelhei duit.. ga ik door tot het Europese Hof in Luxemburg.
quote:Ja dus word een gecontroleerd op vermogen!
Op zaterdag 1 november 2003 18:50 schreef Two_Tribes het volgende:[..]
Leer zelf de wet
Het gaat om snelheid en officieel mag de politie alleen op snelheid controle (denk aan flitsen, laseren e.d.). Alleen is er bij die intredeing van die Europese wet (waar alle lidstaten ana moeten voldoen) een sneaky beleidsregel ingevoerd waardoor ze du smet die transponeringstabel mogen werken. Dat houdt in dat ze vermogen om mogen zetten in snelheid (wat dus nergens op slaat). Die beleidsregel is nog steeds in stand terwijl een normale overgangsregel bijna nooit langer dan 2 jaar duurt (die tabel valt onder de overgangsregeling).
Mocht ik een keertje op de rollerbank moeten en er komt volgens hun berekening een te hoge snelhei duit.. ga ik door tot het Europese Hof in Luxemburg.
quote:ze controleren op vermogen en geven een boete op snelheid......
Op zaterdag 1 november 2003 19:20 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dus word een gecontroleerd op vermogen!
Als je snelheid hoog is maar een laag vermogen dan zit je toch nog goed...
Niet zo mierenneuken
Ze controleren op VERMOGEN
quote:Ja dat zeg ik.
Op zaterdag 1 november 2003 19:25 schreef super_honda het volgende:[..]
ze controleren op vermogen en geven een boete op snelheid......
quote:probeer dat de politie maar eens te vertellen....
Op zaterdag 1 november 2003 19:30 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dat zeg ik.
Controleren op vermogen, boete op snelheid. (Ik heb zelf geen scooter).
Ik vind dat echt zware klets. Je kan vermogen toch niet zomaar omzetten in snelheid.... Dat weet iedere mogool wel.
quote:Er komt een 'vermogen' uit die rollerbank (hoewel ik m'n twijfels heb bij de echtheid daarvan). Dat wordt omgezet in snelheid en op basis daarvan krijg je een boete. Ze mogen geen boete geven op vermogen namelijk (die overgangsregeling
Op zaterdag 1 november 2003 19:30 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dat zeg ik.
Controleren op vermogen, boete op snelheid. (Ik heb zelf geen scooter).
Ik vind dat echt zware klets. Je kan vermogen toch niet zomaar omzetten in snelheid.... Dat weet iedere mogool wel.
quote:Zoek maar wat op internet. Op geen enkele officiele site hebben ze het erover dat rollerbanken vermogens meten. Ze zeggen allemaal stuk voor stuk dat ze snelheid meten
Door het op 10 december 1997 in werking getreden besluit van 24 november 1997, houdende wijziging van het Voertuigreglement (Stb. 1997, 603) is de richtlijn nr. 95/01/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 2 februari 1995 betreffende de door de constructie bepaalde maximumsnelheid, het maximumkoppel en het netto-maximumvermogen van twee- of driewielige motorvoertuigen (PbEg 8 maart 1995, L 52) in het Voertuigreglement geïmplementeerd. Omdat deze richtlijn geen vermogenslimiet stelt, doch slechts de methode waarop het netto-maximumvermogen moet worden bepaald kan het Voertuigreglement geen vermogenslimiet meer voorschrijven. Het zwaartepunt voor brom- en snorfietsen ligt bij de door de constructie bepaalde maximumsnelheid, welke beslist niet hoger mag liggen dan 45 km/h dan wel 25 km/h (art. 5.6.8 VR). Blijkt die snelheid overschreden te kunnen worden, dan is dat een indicatie dat de brom- of snorfiets is opgevoerd. Daarom is dan ook bepaald, dat de maximale constructiesnelheid bij voortduring niet overschreden mag worden. Voor de meting van deze snelheid kan gebruik worden gemaakt van de aangepaste en opnieuw geijkte rollentestbanken. In de overgangsfase van vermogenstestbank naar rollentestbank kan gebruik worden gemaakt van de in de Staatscourant d.d. 6 februari 1998 gepubliceerde herleidingstabel, die als bijlage 1 bij deze aanwijzing is gevoegd.
quote:
Controle van brom- en snorfietsen dient in principe niet door technisch onderzoek, maar door het gebruik van de rollentestbank plaats te vinden. De tijdwinst die wordt geboekt door het niet meer uit hoeven voeren van een technisch onderzoek kan voor extra controles met de rollentestbank worden benut. Het onmiddellijk ter plaatse bekeuren en de kans om binnen korte tijd opnieuw gecontroleerd te worden moet de bestuurders van brom- en snorfietsen er toe aansporen om hun voertuig bij voortduring te laten voldoen aan de door de constructie bepaalde maximumsnelheid. Gegeven de grotere pakkans is het niet aangewezen iedere brom- en snorfiets in beslag te nemen indien niet is voldaan aan de door de constructie bepaalde maximumsnelheid. Inbeslagneming in deze gevallen zou ertoe leiden dat de tijdwinst geboekt met de meting op de rollentestbank, verloren zou gaan bij de afhandeling van de inbeslagneming.
quote:Dat zeg ik....... ze moeten officieel op snelheid meten, maar doen het op vermogen. Wat dus niet mag van de EU
Op zaterdag 1 november 2003 19:20 schreef FLipKick het volgende:[..]
Ja dus word een gecontroleerd op vermogen!
Als je snelheid hoog is maar een laag vermogen dan zit je toch nog goed...
Niet zo mierenneuken
Ze controleren op VERMOGEN
Wij met de auto betalen algouw 60¤ voor het testen van vermogen...
quote:welke uitdraai? je krijgt alleen geel briefje als je pech hebt....
Op zondag 2 november 2003 11:17 schreef bonfie het volgende:
Jullie scooter-rijders mogen blij zijn met de politie, GRATIS rollenbank uitdraai...Wij met de auto betalen algouw 60¤ voor het testen van vermogen...
quote:Is dat dezelfde brommer die 85 op de teller reed?
Op zaterdag 1 november 2003 19:59 schreef super_honda het volgende:[..]
probeer dat de politie maar eens te vertellen....
ik moet binnenkort voorkomen omdat mijn brommer 2kw+ had, en dit is een van de dingen die ik ga aanvoeren. vermogen is niet te koppelen aan snelheid-->boete ongeldig
quote:Succes
Op zaterdag 1 november 2003 19:59 schreef super_honda het volgende:[..]
probeer dat de politie maar eens te vertellen....
ik moet binnenkort voorkomen omdat mijn brommer 2kw+ had, en dit is een van de dingen die ik ga aanvoeren. vermogen is niet te koppelen aan snelheid-->boete ongeldig
Ik heb het ook gedaan, alleen niet gelukt omdat rechter vertelde dat hij me geloofde en geen bewijs hoefde te zien. In de 'uitslag' stond later dat ik het niet genoeg aannemelijk had gemaakt . In hoger beroep kon ik niet vanwege een te laag boetebedrag (¤63). Maar goed, wel ruim een jaar bezig geweest en zij hebben ongetwijfeld meer kosten gemaakt dan dat het opleverde
quote:ja in ze 5 ja, en volgens dat misselijke rollending reed ie al halverwege de 3 75+
Op zondag 2 november 2003 13:28 schreef Fuxl het volgende:[..]
Is dat dezelfde brommer die 85 op de teller reed?
quote:lolz ik had 1.2KW @ 80kmh op me mt'tje gemeten achter auto dus klopt redenlijk
Op maandag 3 november 2003 14:15 schreef super_honda het volgende:[..]
ja in ze 5 ja, en volgens dat misselijke rollending reed ie al halverwege de 3 75+
63euro...
[Dit bericht is gewijzigd door JorricK op 03-11-2003 14:58]
quote:ik reed een MB5, en ja ik zit ook op het brommerforum. Tijdens de heerenveen meeting zijn we op de rollenbank gezet.
Op maandag 3 november 2003 14:55 schreef JorricK het volgende:
hey super_honda
wat rijd jij?
zit je ook op het brommerforum?
[..]lolz ik had 1.2KW @ 80kmh op me mt'tje gemeten achter auto dus klopt redenlijk
63euro...
quote:Wat ben je ongelooflijk sneu als je hier je voldoening uit moet halen.
Op zondag 2 november 2003 13:47 schreef Two_Tribes het volgende:
Maar goed, wel ruim een jaar bezig geweest en zij hebben ongetwijfeld meer kosten gemaakt dan dat het opleverde
quote:ze komen er snel genoeg achter of je een begrenzer hebt hoor, en je moet ook maar net de tijd hebben om zo'n ding aan te zetten.
Op maandag 3 november 2003 16:37 schreef deathwishx5 het volgende:
waarom nemen jullie geen begrenzen ,wat je op je rollebank gezegd zet je de begrenzer aan.
als ze je daarmee pakken heb je ook een probleem, dan kunnen ze je pakken voor het opzettelijk verstoren van een politie onderzoek ofzo.....
quote:haha meen je niet
Op maandag 3 november 2003 16:04 schreef super_honda het volgende:[..]
ik reed een MB5, en ja ik zit ook op het brommerforum. Tijdens de heerenveen meeting zijn we op de rollenbank gezet.
Die MB had ik net twee geleden van gerben(driver @BF) gekocht, en een week na die rollenbank heb ik hem weggedaan. ga nu zsm motorrijden(vandaag gezakt voor theorie)
quote:Wat raar, mijne had 1.7 op de rollenbank (74 km/h
Op maandag 3 november 2003 14:15 schreef super_honda het volgende:[..]
ja in ze 5 ja, en volgens dat misselijke rollending reed ie al halverwege de 3 75+
Edit: Dat was trouwens in de 4 (van de 6)
quote:op BF heet ik gewoon Bouke
Op maandag 3 november 2003 18:01 schreef JorricK het volgende:[..]
haha meen je niet
![]()
toevallig een zwarte mb met nieuwe chromen achterveren en gif groenne mb velgen? en van die zachte zwarte handvaten?
hoe het je btw op het BF ?
piccie van me ex brommer:
edit:
fuxl, waren ze dan de 5+6 vergeten ofzo?
quote:lijkt echt veel op mijne maar dat is hem volgensmij niet
Op maandag 3 november 2003 18:29 schreef super_honda het volgende:[..]
op BF heet ik gewoon Bouke
piccie van me ex brommer:
[afbeelding]edit:
fuxl, waren ze dan de 5+6 vergeten ofzo?
anywayz leuk ding
quote:dan is dit dus mischien jouw oude brommer, volgens gerben zat daar idd eerst 125cc onder.
Op maandag 3 november 2003 18:37 schreef JorricK het volgende:[..]
lijkt echt veel op mijne maar dat is hem volgensmij niet
weet je wel dat daar eerst een 128cc eurocylindro onder zat?anywayz leuk ding
vind het nu wel jammer dat ie weg is....
quote:hehe wrom heb je hem dan ook verkocht...
Op maandag 3 november 2003 18:41 schreef super_honda het volgende:[..]
dan is dit dus mischien jouw oude brommer, volgens gerben zat daar idd eerst 125cc onder.
vind het nu wel jammer dat ie weg is....
ik ken er veel lui die spijt hebben dat ze hun brommertje hebben verkocht.:+
quote:na die boete vond ik het wel mooi geweest, en volgens die agent zou ik als ik weer gepakt werd een boete van ¤500 krijgen en ze zouden de snelle spullen van me brommer afhalen.
Op maandag 3 november 2003 18:45 schreef JorricK het volgende:[..]
hehe wrom heb je hem dan ook verkocht...
ik ken er veel lui die spijt hebben dat ze hun brommertje hebben verkocht.:+
quote:Wat is dat voor gezwets??
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:15 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Let ook op dat die vent er op gaat zitten want als ze dat niet doen dan kan het zijn dat je KW's hoger uit vallen dan dat ze zijn.
quote:idd, ze testen niet op vermogen, maar op snelheid. En jouw auto is wel trager met z'n vieren dan in je eentje
Op maandag 3 november 2003 19:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Wat is dat voor gezwets??
Als ik alleen in een RX-7 zit heeft ie 200pk en als ik er met 4 man inzit ook nog!!
het is toch ook niet dat ie dan nog maar de helft van z'n vermogen levert!!
quote:er moet bij die controle nou eenmaal iemand opzitten die minste 75jg weegt, omdat anders het achterwiel niet genoeg wrijving heeft met de rollen.
Op maandag 3 november 2003 19:32 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Wat is dat voor gezwets??
Als ik alleen in een RX-7 zit heeft ie 200pk en als ik er met 4 man inzit ook nog!!
het is toch ook niet dat ie dan nog maar de helft van z'n vermogen levert!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |