quote:Die zijn volgens mij nog wel los verkrijgbaar hoor.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:36 schreef California het volgende:[..]
Nou ja, ik zou toch niet de hele box hebben gekocht hoor, veel te duur voor mij. Maar ik wilde er wel twee of drie uit hebben.
En ik heb ze wel los te koop gezien, maar toen niet gedaan.
Bride of Frankenstein (UK import) voor ¤9.99,
Invisible Man voor ¤12.99,
The Mummy ¤16.15,
Phantom of the Opera ¤16.15,
The Wolf Man ¤9.99 (UK Import) en ¤16.15
In Australië zijn ze ook best goedkoop te krijgen bij bijvoorbeeld Devoted en EzyDVD
En voor de kids:
Lion King
Stitch the movie
Jungle book 2
All dogs go to heaven
quote:Wat goed, dankjewel!
Op zaterdag 1 november 2003 01:14 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Die zijn volgens mij nog wel los verkrijgbaar hoor.
DVDoutlet.nl heeft ze voor ¤16.49 per stuk.
En RoDisc heeft iig nog de volgende DVD's:Bride of Frankenstein (UK import) voor ¤9.99,
Invisible Man voor ¤12.99,
The Mummy ¤16.15,
Phantom of the Opera ¤16.15,
The Wolf Man ¤9.99 (UK Import) en ¤16.15In Australië zijn ze ook best goedkoop te krijgen bij bijvoorbeeld Devoted en EzyDVD
Ik heb nog met Bride of Frankenstein in m'n handen gestaan bij Fame toen er een grote sticker opzat met daarop '2 voor 17,50'. Toch maar niet gedaan
.
Misschien was dat eik ook wel de UK versie, iig neem ik daar nu graag genoegen mee .
Universal Classic Monster Collection (R2 - OOP)
[afbeelding]
Very nice choice!
Ik heb 'm ook. Mijn zoontje van nog geen drie is er ook aan verknocht. (Creature of the Black Lagoon en The Bride Of Frankenstein)
Mijn favorieten: The Wolf Man en The Invisible man. Vooral de laatste is ongelovelijk wat betreft SFX voor die tijd.
The Haunting is een goede film, maar ik heb 'm nog niet op dvd. Natuurlijk heb ik wel The House on Haunted Hill van 4 jaar eerder.
quote:Wow, dat vind ik nog eens leuk te horen! Een kind dat verknocht is aan zwart wit films!
Op zaterdag 1 november 2003 04:21 schreef Price het volgende:
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2003 22:14 schreef De_Schaduw het volgende:Universal Classic Monster Collection (R2 - OOP)
[afbeelding]Very nice choice!
Ik heb 'm ook. Mijn zoontje van nog geen drie is er ook aan verknocht. (Creature of the Black Lagoon en The Bride Of Frankenstein)
Mijn favorieten: The Wolf Man en The Invisible man. Vooral de laatste is ongelovelijk wat betreft SFX voor die tijd.
The Haunting is een goede film, maar ik heb 'm nog niet op dvd. Natuurlijk heb ik wel The House on Haunted Hill van 4 jaar eerder.
quote:Ik heb 'm twee maanden geleden weer eens gezien via de satelliet. Hij blijftt goed. Ik heb wel de remake R1-dvd van Jan de Bont. Maar dat is vooral vanwege de DTS-sound. Mijn sub vaart er wel bij!
Op zaterdag 1 november 2003 04:33 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
De laatste keer dat ik 'm heb gezien was 8 jaar geleden.
quote:Ik ook kopen...
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:13 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag even aangeschaft:
ps kijk eens hier !
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 11:38 schreef neggix het volgende:
[afbeelding]
die heb ik een week of twee geleden ook aangeschaft
quote:ik heb m bij efilmic voor 8 dollar
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:10 schreef jdmorpheus het volgende:
Chaplin Collection: the great dictator.hele mooie dvd, ze hebben het originele zwart/wit behouden maar de hele chaplin film in dolby dts omgezet
(het oude mono is ook een optie). en bovendien een 2e dvd die bomvol staat met extra's, docu's etc.
een heel goed besteedde 24 euro (mediamarkt heerlen)
Eindelijk
Hij was afgeprijsd via internet bij de Free Record. 34,99.
angevinkt "ophalen in de winkel", scheelt verzend kosten.
Maar haal je'm rechtstreeks in de winkel, dus zonder te bestellen via i-net, dan is ie in de winkel van de free record zelf nog 60,-
Logica
quote:Coooooooooooooooooooooooooooooool
Op zondag 2 november 2003 17:12 schreef Sai het volgende:
The Seven Samurai (Criterion)
quote:nog vervelender: de Media Markt R'dam verkoopt 'm voor 25 Euro.
Op zaterdag 1 november 2003 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Eindelijk
Hij was afgeprijsd via internet bij de Free Record. 34,99.
angevinkt "ophalen in de winkel", scheelt verzend kosten.
Maar haal je'm rechtstreeks in de winkel, dus zonder te bestellen via i-net, dan is ie in de winkel van de free record zelf nog 60,-Logica
Stephen King's It
the Howling
the Lost Boys
Jacob's Ladder
en dat voor ¤50,- inc porto...
To Have and Have Not (R1)
Dark Passage (R1)
They Drive by Night (R1)
En voor de mensen die geinteresseerd zijn in films van de Classic Monster Collection. Dit is wat iemand op IMDb heeft gepost over de OOP DVD's: Does anyone know if and when Universal is going to put their classic monsters on DVD again? I would really hate to buy an out-of-print edition for top dollars only to find the same film available a few months later. I suspect that Universal might be holding off releasing their classics until "Van Helsing" their big summer 2004 monster mash flick is released. Studios do like to do tie-ins. Can anyone confirm this?
Daar zit wel wat in
quote:Ik heb 'm ook: erg mooie box-set!
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:14 schreef De_Schaduw het volgende:
Universal Classic Monster Collection (R2 - OOP)
[afbeelding]
igby goes down 15euro
rules of attraction SE 15 euro
The man without a past 20 euro
fightclub SE (eindelijk) was maar 12.50
jackass the movie ook 12.50
anita and me 8 euro
memento 12.50 euro
Gangs of new york 12.50 euro
city of gods 20 euro
The pianist 20 euro
quote:Yay!