abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14280874
We zijn (of proberen althans) een demo aan 't opnemen, dit is er na 2 dagen uitgerold, download en be(ver)oordeel!

When You're Not Around
Inside a Girl
Rock 'n Roll All Night

oh we spelen dus een soort kruising tussen punkrock en rock&roll, en ikzelf hanteer de drumstokken in deze band. tis thuis met cubasis opgenomen, alle instrumenten apart met 2 microfoons (instrument/zang).

[Dit bericht is gewijzigd door DevoiD op 31-10-2003 17:20]

Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_14281224
Dit soort muziek maakt iedereen tegenwoordig. Weinig vernieuwend dus. De zanger kan ook echt niet zingen. Als je het als hobby doet ga dan vooral door, wil je serieus iets bereiken zou ik met een andere zanger gaan werken, en iets meer op zoek gaan naar melodie en vernieuwing.

De drums klinken trouwens wel ok.

pi_14282302
Allereerst bedankt voor je opmerkingen
quote:
Dit soort muziek maakt iedereen tegenwoordig. Weinig vernieuwend dus.
Dat veel mensen dit soort muziek maken boeit mij niet echt, we doen gewoon wat we zelf leuk vinden en als veel andere mensen dat ook doen prima, we gaan niet om deze reden beslissen om andere muziek te maken.
quote:
De zanger kan ook echt niet zingen.
Dit is denk ik een kwestie van smaak, qua strakheid en klank vind ik 'm in ieder geval niet slecht, en ik heb wat slechte zangers gehoord.
quote:
Als je het als hobby doet ga dan vooral door, wil je serieus iets bereiken zou ik met een andere zanger gaan werken, en iets meer op zoek gaan naar melodie en vernieuwing.
Dat is dus ieder z'n eigen mening, wat meer melodie mag van mij ook wel en daar zijn we mee bezig, maar ik lig er niet wakker van of 't nou zo verschrikkelijk vernieuwend is of niet. dit is trouwens meer een hobby maar als 't leidt tot andere dingen zou ik dat niet erg ivnden
quote:
De drums klinken trouwens wel ok.
thnx
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_14282779
Schrijf je zelf ook mee aan de nummers behalve je eigen partijen?
pi_14283135
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:31 schreef Seborik het volgende:
Schrijf je zelf ook mee aan de nummers behalve je eigen partijen?
Ja, meestal dmv suggesties maar ik heb bijvoorbeeld ook een solootje meegespeeld in When you're not around.
In die directory waar die mp3's instaan staan trouwens nog een boel andere mp3's die ik zelf heb opgenomen, kan je ook ff checken als je dat echt wil (is trouwens een heel andere stijl dan wat we met de band doen)

[Dit bericht is gewijzigd door DevoiD op 31-10-2003 19:24]

pi_14283337
Ik bedoel het trouwens allemaal goed.
quote:
Dat veel mensen dit soort muziek maken boeit mij niet echt, we doen gewoon wat we zelf leuk vinden en als veel andere mensen dat ook doen prima, we gaan niet om deze reden beslissen om andere muziek te maken.
Dan sta ik helemaal achter de muziek. Wat je veel ziet tegenwoordig is dat mensen deze muziek maken omdat het trendy is en dat vindt ik nep.
quote:
Dit is denk ik een kwestie van smaak, qua strakheid en klank vind ik 'm in ieder geval niet slecht, en ik heb wat slechte zangers gehoord.
Of het smaak is is maar ten dele waar. Hij zingt ook gewoon vals op sommige momenten.
quote:
Dat is dus ieder z'n eigen mening, wat meer melodie mag van mij ook wel en daar zijn we mee bezig, maar ik lig er niet wakker van of 't nou zo verschrikkelijk vernieuwend is of niet. dit is trouwens meer een hobby maar als 't leidt tot andere dingen zou ik dat niet erg ivnden
Wat ik bedoel is dat je niet iets hoeft uit te vinden maar wat meer andere dingen uitprobeert. Zodat je een eigen sound krijgt. Dus wat experimenteler. Maar als je het meer als een hobby ziet zou ik gewoon zorgen dat je in eerste instantie er een hoop plezier aan beleeft.
pi_14285255
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:56 schreef OutKast het volgende:
Wat ik bedoel is dat je niet iets hoeft uit te vinden maar wat meer andere dingen uitprobeert. Zodat je een eigen sound krijgt. Dus wat experimenteler. Maar als je het meer als een hobby ziet zou ik gewoon zorgen dat je in eerste instantie er een hoop plezier aan beleeft.
hier kan ik me in vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')