When You're Not Around
Inside a Girl
Rock 'n Roll All Night
oh we spelen dus een soort kruising tussen punkrock en rock&roll, en ikzelf hanteer de drumstokken in deze band. tis thuis met cubasis opgenomen, alle instrumenten apart met 2 microfoons (instrument/zang).
[Dit bericht is gewijzigd door DevoiD op 31-10-2003 17:20]
De drums klinken trouwens wel ok.
quote:Dat veel mensen dit soort muziek maken boeit mij niet echt, we doen gewoon wat we zelf leuk vinden en als veel andere mensen dat ook doen prima, we gaan niet om deze reden beslissen om andere muziek te maken.
Dit soort muziek maakt iedereen tegenwoordig. Weinig vernieuwend dus.
quote:Dit is denk ik een kwestie van smaak, qua strakheid en klank vind ik 'm in ieder geval niet slecht, en ik heb wat slechte zangers gehoord.
De zanger kan ook echt niet zingen.
quote:Dat is dus ieder z'n eigen mening, wat meer melodie mag van mij ook wel en daar zijn we mee bezig, maar ik lig er niet wakker van of 't nou zo verschrikkelijk vernieuwend is of niet. dit is trouwens meer een hobby maar als 't leidt tot andere dingen zou ik dat niet erg ivnden
Als je het als hobby doet ga dan vooral door, wil je serieus iets bereiken zou ik met een andere zanger gaan werken, en iets meer op zoek gaan naar melodie en vernieuwing.
quote:thnx
De drums klinken trouwens wel ok.
quote:Ja, meestal dmv suggesties maar ik heb bijvoorbeeld ook een solootje meegespeeld in When you're not around.
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:31 schreef Seborik het volgende:
Schrijf je zelf ook mee aan de nummers behalve je eigen partijen?
[Dit bericht is gewijzigd door DevoiD op 31-10-2003 19:24]
quote:Dan sta ik helemaal achter de muziek. Wat je veel ziet tegenwoordig is dat mensen deze muziek maken omdat het trendy is en dat vindt ik nep.
Dat veel mensen dit soort muziek maken boeit mij niet echt, we doen gewoon wat we zelf leuk vinden en als veel andere mensen dat ook doen prima, we gaan niet om deze reden beslissen om andere muziek te maken.
quote:Of het smaak is is maar ten dele waar. Hij zingt ook gewoon vals op sommige momenten.
Dit is denk ik een kwestie van smaak, qua strakheid en klank vind ik 'm in ieder geval niet slecht, en ik heb wat slechte zangers gehoord.
quote:Wat ik bedoel is dat je niet iets hoeft uit te vinden maar wat meer andere dingen uitprobeert. Zodat je een eigen sound krijgt. Dus wat experimenteler. Maar als je het meer als een hobby ziet zou ik gewoon zorgen dat je in eerste instantie er een hoop plezier aan beleeft.
Dat is dus ieder z'n eigen mening, wat meer melodie mag van mij ook wel en daar zijn we mee bezig, maar ik lig er niet wakker van of 't nou zo verschrikkelijk vernieuwend is of niet. dit is trouwens meer een hobby maar als 't leidt tot andere dingen zou ik dat niet erg ivnden
quote:hier kan ik me in vinden
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:56 schreef OutKast het volgende:
Wat ik bedoel is dat je niet iets hoeft uit te vinden maar wat meer andere dingen uitprobeert. Zodat je een eigen sound krijgt. Dus wat experimenteler. Maar als je het meer als een hobby ziet zou ik gewoon zorgen dat je in eerste instantie er een hoop plezier aan beleeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |