quote:Volgens mij hebben ze ook maar 2 officiele ceedees gemaakt. Patchanka en puta's fever. allebei titels die je in spanje niet moet uitspreken. En manu is inderdaad een andere weg ingeslagen. bij mano negra wastie super.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
heb maar 2 cd's maar ik vind het echt geweldige muziek... vind het ook leuker dan manu chao (hoewel ik manu chao ook super vind)... helaas nooit live gezien
quote:Ze hebben er wel meer dan 2 gemaakt hoor... ik heb in ieder geval Patchanka, In the hell of Patchinko, King of Bongo en Puta's Fever....
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef chilipenn het volgende:[..]
Volgens mij hebben ze ook maar 2 officiele ceedees gemaakt. Patchanka en puta's fever. allebei titels die je in spanje niet moet uitspreken. En manu is inderdaad een andere weg ingeslagen. bij mano negra wastie super.
quote:En wat te denken van: King of Bongo en Casa Babylon. King of Bongo is daar de wat stevigere van, met een paar punk/metal achtige nummers, Casa Babylon is een hele stap in de richting van het sologeluid van Manu Chao, met veel Zuid-Amerikaans getinte nummers.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:07 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Ze hebben er wel meer dan 2 gemaakt hoor... ik heb in ieder geval Patchanka, In the hell of Patchinko, King of Bongo en Puta's Fever....
Goeie band trouwens
Als opening van Werchter een X aantal jaren geleden...kater was instant verdwenen...wat een energie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2003 17:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Vandaag weer eens wat oude Mano Negra cd's afgestoft en weer beluisterd... blijft echt geweldige muziek! Jammer dat ik ze nooit live heb kunnen bewonderen... moet een bijzonder energieke ervaring zijn geweest!
Tot mijn ex besloot dat het haar cd was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:49 schreef Sasandra het volgende:
Mano Negra
![]()
Puta's Fever is lange tijd mijn meestgedraaide cd geweest.
Bij mij ook. Da's wel lang geleden want ik heb hem vrijwel direct nadat de cd uit was aangeschaft. Kan me nog een concert van ze herinneren in de Oosterpoort in Groningen. Erg tof!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:49 schreef Sasandra het volgende:
Mano Negra
![]()
Mano Negra was geweldig. Mano Chao vind ik helaas meer van hetzelfde. Zijn songs zijn uitwisselbaar, nieuwe invloeden zijn nauwelijks te bespeuren en na 3 songs begint de cd op je zenuwen te werken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef RudolfRockem het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord van de nieuwe cd van Manu Chao (Radiolina) gehoord behalve de single Rainin' In Paradise?
De cd komt pas 4 september uit, maar ben toch al erg benieuwd.
Da's wel jammer dan ja... Maar ik ga m toch ff wat beter luisteren enzo. Ik heb wel vaker met cd's dat ze pas na n paar luisterbeurten echt goed worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mano Negra was geweldig. Mano Chao vind ik helaas meer van hetzelfde. Zijn songs zijn uitwisselbaar, nieuwe invloeden zijn nauwelijks te bespeuren en na 3 songs begint de cd op je zenuwen te werken.
Mano Negra daarentegen blijf ik geweldig vinden!!! De cd's worden nog steeds intensief beluisterd!
Ik hoorde van t weekend daar al wat over ja. Cool, ga zo wel ff kijken dan. Moet alleen ff kijken welke foto t beste is/minst slecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef RudolfRockem het volgende:
[..]
Da's wel jammer dan ja... Maar ik ga m toch ff wat beter luisteren enzo. Ik heb wel vaker met cd's dat ze pas na n paar luisterbeurten echt goed worden.
Heeft iemand trouwens www.manuchao.nl al ontdekt? Kan je gratis n foto laten afdrukken en n reisje naar Zuid-Amerika winnen. Da's aardig van Manu!![]()
Same here.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:49 schreef Sasandra het volgende:
Mano Negra
![]()
Altijd leuk om ouwe dingen weer te gaan luisteren he? Ik doe t ook nog heel soms...quote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Same here.
Al bijna tien jaar niet meer geluisterd, maar als ik de tracklist zie is het gevoel meteen weer helemaal terug:
1. Mano Negra
2. Rock 'N' Roll Band
3. King Kong Five
4. Soledad
5. Sidi H' Bibi
6. The Rebel Spell
7. Peligro
8. Pas assez de toi
9. Magic Dice
10. Mad House
11. Guyaquil City
12. Voodoo