abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:49:24 #1
9879 Merette
Ice And Ice Cold
pi_14274580
Ik ben sinds een paar jaar fan van beth hart, errug mooie muziek, en ken eigenlijk maar 1 iemand die haar muziek kent en waardeert. Dus bij deze: zijn er nog meer fans hier.
En oja, ze heeft een nieuwe cd uitgebracht: leave the light on, heeft iemand die al gespot in de platenzaak? Ik heb um alleen nog op bol.com gezien...
pi_14274606
Fan zeker niet, maar ik vind L.A. Song een erg mooi nummer... voor de rest heb ik er nooit meer van gehoord. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:50:47 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14274619
Ik vind het niks. Mijn moeder heeft er volgens mij 1 of 2 cd's van. Niet echt mijn smaak.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_14274908
Wat voor muziek(soort) maakt Beth Hart?
Geluk duurt je leven lang.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:38:02 #5
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_14275951
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:50 schreef sweek het volgende:
Fan zeker niet, maar ik vind L.A. Song een erg mooi nummer... voor de rest heb ik er nooit meer van gehoord. .
Dat nummer vind ik ook geweldig. Ik heb toen ook nog het hele album geluisterd en vond het wel leuke muziek. Moet dat album maar weer eens terugzoeken... En ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar nieuwe album..
"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_14276123
* Guusie meld..

Ik vind haar echt goed joh, ik heb alleen nog niet de nieuwe cd, LA song vind ik echt een helemooie van haar maar daar zijn de meningen ontzettend over verdeelt. Het moet maar je smaak zijn

vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:59:53 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14280513
Ik heb "Screaming for my supper"

Is er dan nog een andere cd van haar? Dat wist ik helemaal niet

Het nummer "Hiding underwater" is erg mooi.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_14296114
een vriendin van mij is hele grote fan van haar.. ik heb meerdere nummers gehoord, vind de muziek wel aardig maar ik zie niet in wat er zo origineel of speciaal aan is.
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:54:57 #9
9879 Merette
Ice And Ice Cold
pi_14304822
Ze heeft op dit moment 3 cd's

- Immortal
- Screamin for my supper
- Leave the light on(alleen nog gevonden op bol.com)

Eerste 2 heb ik, echt super fijne cd's....

zaterdag 1 november 2003 @ 21:12:52 #10
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14306585
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:54 schreef Merette het volgende:
Ze heeft op dit moment 3 cd's

- Immortal
- Screamin for my supper
- Leave the light on(alleen nog gevonden op bol.com)

Eerste 2 heb ik, echt super fijne cd's....

Ah, ok. Ik heb alleen die tweede.

Weet jij op welke cd "Hiding underwater" staat? Ik heb hem in akoestische versie, maar wil ook wel eens horen hoe het origineel klinkt

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_14306623
L.A. Song is eigenlijk het enige nummer wat ik van haar ken, en die is erg mooi ... Ken verdere nummers van haar niet moet ik zeggen .. Maar L.A. Song maakt al veel goed
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  donderdag 6 november 2003 @ 22:18:37 #12
9879 Merette
Ice And Ice Cold
pi_14443670
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik heb alleen die tweede.

Weet jij op welke cd "Hiding underwater" staat? Ik heb hem in akoestische versie, maar wil ook wel eens horen hoe het origineel klinkt

Uhm nou, volgens mij is dat een non-album song, komt uit 2meter sessies en staat naar mijn idee niet op een cd of in een andere versie op het net helaas....
pi_14444164
Jazeker, goeie muziek. Ben er zeker fan van.

Screamin' for My Supper is een heerlijk album. Da's ook de enige die ik heb. Maar nu weet ik dat Leave the Light On eraan komt, die ga ik dus ook zeker halen.

LA Song is mooi, maar ik vind Delicious Suprise mooier. Maar het is zowieso een top album.

[Dit bericht is gewijzigd door Massive op 06-11-2003 22:36]

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_14444227
!

Jaren geleden het singletje gekocht van "L.A. Song" en daarna nooit meer wat van gehoord. Nog steeds een mooi liedje trouwens!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')