quote:Dat nummer vind ik ook geweldig. Ik heb toen ook nog het hele album geluisterd en vond het wel leuke muziek. Moet dat album maar weer eens terugzoeken... En ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar nieuwe album..
Op vrijdag 31 oktober 2003 13:50 schreef sweek het volgende:
Fan zeker niet, maar ik vind L.A. Song een erg mooi nummer... voor de rest heb ik er nooit meer van gehoord..
Ik vind haar echt goed joh, ik heb alleen nog niet de nieuwe cd, LA song vind ik echt een helemooie van haar maar daar zijn de meningen ontzettend over verdeelt. Het moet maar je smaak zijn
Is er dan nog een andere cd van haar? Dat wist ik helemaal niet
Het nummer "Hiding underwater" is erg mooi.
- Immortal
- Screamin for my supper
- Leave the light on(alleen nog gevonden op bol.com)
Eerste 2 heb ik, echt super fijne cd's....
quote:Ah, ok. Ik heb alleen die tweede.
Op zaterdag 1 november 2003 19:54 schreef Merette het volgende:
Ze heeft op dit moment 3 cd's- Immortal
- Screamin for my supper
- Leave the light on(alleen nog gevonden op bol.com)Eerste 2 heb ik, echt super fijne cd's....
Weet jij op welke cd "Hiding underwater" staat? Ik heb hem in akoestische versie, maar wil ook wel eens horen hoe het origineel klinkt
quote:Uhm nou, volgens mij is dat een non-album song, komt uit 2meter sessies en staat naar mijn idee niet op een cd of in een andere versie op het net helaas....
Op zaterdag 1 november 2003 21:12 schreef Elegy het volgende:[..]
Ah, ok. Ik heb alleen die tweede.
Weet jij op welke cd "Hiding underwater" staat? Ik heb hem in akoestische versie, maar wil ook wel eens horen hoe het origineel klinkt
Screamin' for My Supper is een heerlijk album. Da's ook de enige die ik heb. Maar nu weet ik dat Leave the Light On eraan komt, die ga ik dus ook zeker halen.
LA Song is mooi, maar ik vind Delicious Suprise mooier. Maar het is zowieso een top album.
[Dit bericht is gewijzigd door Massive op 06-11-2003 22:36]
Jaren geleden het singletje gekocht van "L.A. Song" en daarna nooit meer wat van gehoord. Nog steeds een mooi liedje trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |