abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14268603
lees ik op http://www2.telegraaf.nl/ het volgende:
quote:
Zelden pech met Japanse auto
Japanse auto's staan nog steeds het minst met pech langs de kant van de weg en voeren dan ook de lijst aan van de meest betrouwbare personenwagens.
quote:
Nissan roept auto's terug
Nissan gaat ruim 2,5 miljoen auto's terughalen om een mogelijk defect aan de motor te verhelpen
*weet niet of dit het juiste forum is maar goed gaat over auto's
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14268633
>> Oog/GC ?

Wel humor idd.

pi_14268651
haha! wat een klets zeg...

Tja die telegraaf zuigt imo, echt een sensatiekrant.

vrijdag 31 oktober 2003 @ 09:51:37 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_14268705
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:49 schreef SolidArt het volgende:
haha! wat een klets zeg...

Tja die telegraaf zuigt imo, echt een sensatiekrant.

Wat is dit nou weer voor een reactie
Heb je de post überhaupt gelezen of zag je het woordje Telegraaf staan en daarop maar meteen je reactie geschreven.
Niks sensatie of wat dan ook. Gewoon 2 toevallige berichtjes die grappig op elkaar aansluiten.
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 09:52:42 #5
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_14268726
Ik rij ook een nissan Almera waar dat terughalen over gaat, maar het was alweer veel eerder bekend. Toevallig heb ik mijn vaste garage gisteren gevraagd om de onderhoudshistorie uit te draaien vanwege een onderhoudsbeurt bij een ander, en daarop zag ik idd dat die sensor alweer een jaar geleden vervangen was.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_14268775
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:51 schreef Lod het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een reactie
Heb je de post überhaupt gelezen of zag je het woordje Telegraaf staan en daarop maar meteen je reactie geschreven.
Niks sensatie of wat dan ook. Gewoon 2 toevallige berichtjes die grappig op elkaar aansluiten.

Die krant, dat is toch zo?

En die advertentie is gewoon krom.

pi_14268819
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:47 schreef sqlsmurft het volgende:
lees ik op http://www2.telegraaf.nl/ het volgende:
[..]

[..]

*weet niet of dit het juiste forum is maar goed gaat over auto's

Whaa LOL alleen slechte reclame voor de Japanse auto's
pi_14268884
Almera is met die zuig reclame van: "Nee, dit moet een valstrik zijn, ooit een almera met pech aan de kant zien staan?" ...

In dat geval, God straft onmiddelijk

vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:01:35 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_14268919
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:59 schreef blieblie het volgende:
Almera is met die zuig reclame van: "Nee, dit moet een valstrik zijn, ooit een almera met pech aan de kant zien staan?" ...

In dat geval, God straft onmiddelijk

is toyota carolla hoor of hoe je die krolse wagen ook schrijft
pi_14268943
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:56 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Whaa LOL alleen slechte reclame voor de Japanse auto's

Valt wel mee.
Als je bekijkt hoe vaak europese auto's wel niet terug moeten worden gehaald voor veel ernstiger defecten.
Kapotte ramen in Seats, defecte stuurinrichting, airco en weet ik veel wat nog meer in Astra's, vonkvorming bij het tanken en ga zo maar door.

Eigenlijk valt het alleen nog maar op wanneer het om japanse auto's gaat, want dat gebeurt nog niet zo vaak.

pi_14268947
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:01 schreef Magneet het volgende:

[..]

is toyota carolla hoor of hoe je die krolse wagen ook schrijft

Oh, naja, dan nog ...
pi_14269443
Ik rij liever een merk dat er alles aan doet om de veiligheid en de werking van de auto zo optimaal mogelijk te houden. Ik zie dit wel als service van Nissan. Dus met pech heeft -vind ik- dit weinig te maken.

BTW, ik ben zelf geen Nissan-rijder

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_14269831
Vrijwel elk merk haalt met regelmaat auto's terug. Komt alleen lang niet altijd in de krant. Ook zogenaamd 'betere merken' als VW.
De groeten van Ben
pi_14271663
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:02 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Eigenlijk valt het alleen nog maar op wanneer het om japanse auto's gaat, want dat gebeurt nog niet zo vaak.

dat bedoel ik maar de jappe roeleren (kwa auto dan )
dat zeg ik uitteraard omdat ik zelf Honda rij

@t rooligan, kwa veiligheid doen ze ook heel veel!

"Minstens zo belangrijk zijn de resultaten van Honda's inspanningen op het gebied van de veiligheid. Zware tests in het Honda Tochigi Test Centre hebben uitgewezen dat de nieuwe Accord aan de strengste veiligheidseisen voldoet, zowel voor de inzittenden als voor voetgangers"

pi_14272162
Staat een beetje lullig zo onder elkaar, maar een produktiefout heeft natuurlijk weinig met de algemene betrouwbaarheid te maken.
pi_14283055
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:56 schreef bietelboer het volgende:

[..]

dat bedoel ik maar de jappe roeleren (kwa auto dan )
dat zeg ik uitteraard omdat ik zelf Honda rij

@t rooligan, kwa veiligheid doen ze ook heel veel!

"Minstens zo belangrijk zijn de resultaten van Honda's inspanningen op het gebied van de veiligheid. Zware tests in het Honda Tochigi Test Centre hebben uitgewezen dat de nieuwe Accord aan de strengste veiligheidseisen voldoet, zowel voor de inzittenden als voor voetgangers"

Voor voetgangers ? daar zal het nooit veiliger voor worden. of hebben ze een airbag aan de voorkant van de auto zitten . als je iemand raakt is het boem en voetganger in het ziekenhuis.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 22:26:17 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_14288674
Yeah, wat een top topic!
Dit is een slotje waard!
Overigens is er van die terugroepactie niets bekend bij de dealers, ofwel er zit iemand ernstig te gissen bij de pers.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')