quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
Als ze FSW verneuken mod ik mijn XBox! Klaar!
Ik zei vandaag tegen een collega, als ze dit uit de PAL versie halen koop ik een 2de hands gemodde XBOX voor er bij..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
Als ze FSW verneuken mod ik mijn XBox! Klaar!
Is het niet goedkoper om je Xbox gewoon om te bouwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen een collega, als ze dit uit de PAL versie halen koop ik een 2de hands gemodde XBOX voor er bij...
Dan kan ik LIVE niet meer op.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper om je Xbox gewoon om te bouwen?![]()
Conkers bad fur day. Het gebleep komt wel eens te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk... krijg er zin in. Las net op wat forums dat er ook realitisch gescholden wordt in bepaalde situaties.... wat termenOok grappige momenten
Dit is het begin van schelden in games denk ik... samen met Riddick heb ik nog nooit fuck in een spel gehoord.
Get the fuck over there and cover that convoy
I nailed that mother Fucker! in one shot man
I wish I joined the fucking air force
Kan dacht ik wel hoor, alleen niet met geback-upte spellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan kan ik LIVE niet meer op..
Ik ga um dan trouwens als multimedia/MAME-station gebruiken en om imports te spelen..
Neuh, je XBOX wordt gescanned..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Kan dacht ik wel hoor, alleen niet met geback-upte spellen.![]()
[off-topic]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, je XBOX wordt gescanned..
Als ze een gemodde bios vinden word je gebanned van LIVE for LIFE
Ik ben soms een ongelooflijke kneus..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een humor, mensen die om het hardst geroepen hebben dat een gemodde XBox voor losers is roepen nu ineens dat ze een gemodde XBox halen als FSW PAL ineens niet die army versie erin heeft....
Gamespot is dan ook meteen de grootste anti-XBOX site op het net.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:27 schreef BMH het volgende:
Gamespot.com is niet zo zuper positief over de game. Ze vinden dat de A.I. niet slechter kan, en dan multiplayer niet eens zo leuk is.
Ik ga em zeker wel spelen. Ben wel benieuwd in dit concept.
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben soms een ongelooflijke kneus...
Maar goed, tis iig niet voor back ups,.
Klein nuanceverschil..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
ik heb ook altijd gezegd dat ik me xbox nooit om ging bouwen toch ruim een maand geleden![]()
k heb inmiddels full spectrum warrior gedownload
Tsja, als je 'm over een week of 3 origineel koopt is dat oke.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
ik heb ook altijd gezegd dat ik me xbox nooit om ging bouwen toch ruim een maand geleden![]()
En jij vind Zanzibar een goed land omdat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je 'm over een week of 3 origineel koopt is dat oke.
Anders ben je gewoon een domme kneus
Hint: 9 novemberquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:01 schreef BMH het volgende:
En jij vind Zanzibar een goed land omdat?
owh kay. Ik d8 iets andersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hint: 9 november
NEVER zal ik games downloaden voor een console..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Briljant plan, maar waar vind je die krengen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef twi het volgende:
Zou gewoon kijken of je een NTSC-Xbox ergens vandaan kan halen. Ook al kost dat me een paar tientjes meer, een gemodde Xbox komt mijn huis niet in. Bovendien, dan kan je ook geimporteerde NTSC games op Live gamen, als ze daar eerder uitkomen. Da's dan wel weer leuk natuurlijk
Maargoed, is voor mij niet aan de orde, ik haal FSW voorlopig toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |