Mijn vrouw is vrij dit weekend..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 07:08 schreef gijsje79 het volgende:
Ga effen tot 11 uur slapen en dan weer gamen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef twi het volgende:
Nog niet binnen, post nog niet geweest. Maareh, is het nou zo dat je gewoon de single player aan het doen bent, en iemand kan joinen om je te helpen? Of moet je dan speciaal een co-op room aanmaken en is die dan weer anders dan de "echte" single player?SCHIET OP, POSTHOER
gewoon private room aanmaken...je kan dan een friend inviten waneer je wilt dacht ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef twi het volgende:
Nog niet binnen, post nog niet geweest. Maareh, is het nou zo dat je gewoon de single player aan het doen bent, en iemand kan joinen om je te helpen? Of moet je dan speciaal een co-op room aanmaken en is die dan weer anders dan de "echte" single player?SCHIET OP, POSTHOER
Zo genieten he!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:15 schreef Gamedemon het volgende:FSW
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:58 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrij dit weekend..en vanavond dat klote voetbal
Maar ik speel daarna wel tot diep in de nacht
0300 hierquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zo genieten he!
Voor ik het wist was het 0200 vanacht
Ah! Je hebt m gevonden!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben gamen!!
Rob gast je bent me vriend trouwe met me!!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
Rob als je iemand met 60 KM drempels hebt zien nemen op een brommer rond 20:30 was ik et
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:25 schreef Gamedemon het volgende:
uitgespeeld
damn i'm good
kwil em best met je uitspelen maar dan wel op expertquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef twi het volgende:
Da's wel erg triest
Ik heb net de tutorial uit, ik wacht met het uitspelen op Xbox Live co-op, dat lijkt me namelijk een stuk leuker en sneller. Het gaat zo fucking langzaam in je eentje, maar het is wel ontzettend gaaf!
Lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kwil em best met je uitspelen maar dan wel op expert
Ja heb ik ook gedaan vanochtend.. ff level 1 met zn 2 door proberen te lopen.. nog niet gehaald.. moest dingen gaan doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef twi het volgende:
Da's wel erg triest
Ik heb net de tutorial uit, ik wacht met het uitspelen op Xbox Live co-op, dat lijkt me namelijk een stuk leuker en sneller. Het gaat zo fucking langzaam in je eentje, maar het is wel ontzettend gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |